BaSL schreef:Dat 'probleem' is voorlopig opgelost...Flash schreef:... en helaas zal mijn kluns Hesjedal nog wel de nodige punten gaan pakken.
Wel nog eenmalig 100 strafpunten incasseren. Hij stapt niet meer op. Daar gaat mijn 2e plaats.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
BaSL schreef:Dat 'probleem' is voorlopig opgelost...Flash schreef:... en helaas zal mijn kluns Hesjedal nog wel de nodige punten gaan pakken.
Ik zak met je mee naar beneden! Dat is inmiddels afvaller nummer 4 alweer....Oscar schreef:BaSL schreef:Dat 'probleem' is voorlopig opgelost...Flash schreef:... en helaas zal mijn kluns Hesjedal nog wel de nodige punten gaan pakken.
Wel nog eenmalig 100 strafpunten incasseren. Hij stapt niet meer op. Daar gaat mijn 2e plaats.

Ja dat was mijn plek.Flash schreef:Zo, over een vrije val gesproken! Van de 1ste plek naar de 11ste plek
Oh, dus morgen sta ik weer 2de!grunnboy schreef:Ja dat was mijn plek.Flash schreef:Zo, over een vrije val gesproken! Van de 1ste plek naar de 11ste plek

gefeliciteerd; maar je fietst nu wel vol in de windolavf schreef:Felicitaties mogen mijn kant op. Ik sta aan kop!
Gefeliciteerd!
Je hebt een badge gewonnen tijdens de Tour de France 2012: Uitgevallen kluns
Hopelijk zien we je terug bij de volgende pools!
Met vriendelijke groet,
Namens de gehele Sportpools Crew