Dat is de standaard vertaling vanuit de forum-software (dus niet door ons gekozen/gebouwd). We zullen eens kijken of we dat iets vriendelijker kunnen verwoorden.
Content creator topics
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
DomusCasa
- Website beheerder
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Content creator topics
-
mmerlier
- Website beheerder
-
Carrie
- Veenboer
Is het dan ook mogelijk dat je de hele post niet meer ziet? Nu krijg je alsnog de posts te zien van degene die je op je lijst hebt gezet tussen alle nieuwe berichten, maar als je vervolgens het bericht opent, dan is het leeg. Ik had verwacht dat je de hele aangemaakte post van iemand die op je lijst staat, niet zou zien.DomusCasa schreef: zo 01 feb 2026, 22:06 Dat is de standaard vertaling vanuit de forum-software (dus niet door ons gekozen/gebouwd). We zullen eens kijken of we dat iets vriendelijker kunnen verwoorden.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
-
Dennis77
- Regenmaker
Ik vraag me wel af wat er overblijft als je de content creators verbergt. Er is weinig interactie, weinig nieuwe topics.
Ik gebruik ook de ‘ongelezen’ optie, maar je ziet ook door de bomen het bos niet meer. Kunnen we dit nog wel als een forum zien? Het is één grote commercial.
Ik heb helaas de technische kennis niet, maar ik zou hopen dat iemand een forum start en elke vorm van zelf promotie verbiedt. Maar misschien zouden we dan ontdekken dat het onderwerp gezelschapsspellen helemaal geen geschikt onderwerp is voor een forum, en het zou wellicht compleet falen.
Ik gebruik ook de ‘ongelezen’ optie, maar je ziet ook door de bomen het bos niet meer. Kunnen we dit nog wel als een forum zien? Het is één grote commercial.
Ik heb helaas de technische kennis niet, maar ik zou hopen dat iemand een forum start en elke vorm van zelf promotie verbiedt. Maar misschien zouden we dan ontdekken dat het onderwerp gezelschapsspellen helemaal geen geschikt onderwerp is voor een forum, en het zou wellicht compleet falen.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Het medium forum is eigenlijk inmiddels redelijk ouderwets. Zonder een historie gaat geen enkel forum het redden.
YouTube, Reddit, Discord en andere media hebben forums inmiddels ingehaald.
YouTube, Reddit, Discord en andere media hebben forums inmiddels ingehaald.
-
Dennis77
- Regenmaker
Dat is waar. Maar een forum heeft wel een aantal voordelen.
Maar gezien de passie waarmee de content creators hier blijven posten, zou je toch denken dat het met de bezoekers wel goed zit?
Maar gezien de passie waarmee de content creators hier blijven posten, zou je toch denken dat het met de bezoekers wel goed zit?
-
Edwin84
- Elfenkoning
Dat komt door de historie die dit forum heeft.
Als.je een nieuw forum start zal dat niet zo succesvol worden.
Als.je een nieuw forum start zal dat niet zo succesvol worden.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Een forum is in deze tijd inderdaad al lang achterhaald. En ik ben juist heel blij dat deze er nog is. Want ik vind al die andere sites zoals facebook, reddit en discord heel onoverzichtelijk.
Ik heb ook niets tegen de content creators. En ik snap ook dat ze hun content willen promoten. Het gaat puur om de verhouding. Zoals Dennis ook terecht opmerkt.
En omdat ik de content die ik wil zien toch wel zie door het volgen van die accounts op het platform waar ze zich bevinden, is het hier voor mij niet nodig. En daarom ben ik blij met een functie die mij toestaat zaken te verbergen.
En ik verberg ze niet allemaal. Want er zijn er nu zeker 3 die hun berichten bundelen. En Spellengek vind ik, ondanks dat ik ook de feed op mijn telefoon heb staan, wél interessant. Want in die berichten wordt vaak ook nog actief gereageerd.
Ik heb ook niets tegen de content creators. En ik snap ook dat ze hun content willen promoten. Het gaat puur om de verhouding. Zoals Dennis ook terecht opmerkt.
En omdat ik de content die ik wil zien toch wel zie door het volgen van die accounts op het platform waar ze zich bevinden, is het hier voor mij niet nodig. En daarom ben ik blij met een functie die mij toestaat zaken te verbergen.
En ik verberg ze niet allemaal. Want er zijn er nu zeker 3 die hun berichten bundelen. En Spellengek vind ik, ondanks dat ik ook de feed op mijn telefoon heb staan, wél interessant. Want in die berichten wordt vaak ook nog actief gereageerd.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Ik hoop toch dat niet iedereen nu iedereen als 'vijand' gaat markeren, want dat zou dit toch al niet bijster actieve forum geen goed doen. Zelf ga ik niemand op deze manier blokken. Ik vind het een kleine moeite om berichten in een keer als gelezen te markeren en verder vertrouw ik op de terughoudendheid der doorlinkers.
We hebben als gebruikers zelf in de hand hoe achterhaald dit forum is. Door het actief te gebruiken en met elkaar in gesprek te gaan. Ik merk daarbij wel op dat veel topics van bijvoorbeeld formele recensenten op BSM zelf, of van anderen (w.o. mijzelf), slechts beperkt actief zijn. Ook dat hebben we zelf in de hand. Het aantal gesprekstarters op BSM zelf is nog best oké namelijk. Maar misschien is de conclusie wel dat het allemaal maar matig interessant is, kan ook.
We hebben als gebruikers zelf in de hand hoe achterhaald dit forum is. Door het actief te gebruiken en met elkaar in gesprek te gaan. Ik merk daarbij wel op dat veel topics van bijvoorbeeld formele recensenten op BSM zelf, of van anderen (w.o. mijzelf), slechts beperkt actief zijn. Ook dat hebben we zelf in de hand. Het aantal gesprekstarters op BSM zelf is nog best oké namelijk. Maar misschien is de conclusie wel dat het allemaal maar matig interessant is, kan ook.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Misschien kwam ik te negatief over met achterhaald maar bedoel niet specifiek dit forum maar "forums" als medium.
Vind het zelf erg jammer want aantal fora waar ik lid van was van andere interesses zijn inmiddels niet meer of heel erg stil.
Ben zelf altijd graag actief op fora.
Vind het zelf erg jammer want aantal fora waar ik lid van was van andere interesses zijn inmiddels niet meer of heel erg stil.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Ik was niet geïrriteerd hoor en begrijp je punt in algemene zin heel goed.Edwin84 schreef: di 03 feb 2026, 14:12 Misschien kwam ik te negatief over met achterhaald maar bedoel niet specifiek dit forum maar "forums" als medium.
-
Dennis77
- Regenmaker
Het is niet alleen promoten. Het is niet dit zijn wij en wat we doen. Het is dat elk filmpje, elke recensie, apart vermeld moet worden. Dat is wel iets waar ik “tegen” ben.siepie schreef: di 03 feb 2026, 07:18 Ik heb ook niets tegen de content creators. En ik snap ook dat ze hun content willen promoten. Het gaat puur om de verhouding. Zoals Dennis ook terecht opmerkt.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik ben ook wel fan van het overzichtelijke van fora en de minder toxische omgeving vergeleken met zowat elk social media medium, ongeacht de groep precies
Ook het kleinere aantal gebruikers is fijn omdat je dan op een bepaald moment elkaar wat begint te kennen en vooral ook de smaak wat kan inschatten.
Ik lees hier heel veel (meestal op mijn telefoon) en zou soms wel willen reageren, maar vind het dan soms wat teveel werk om mijn pc op te starten om deftig te kunnen typen en ik heb ook nog zoveel andere dingen aan mijn hoofd met werk, gezin en hobby's
Ik ga proberen misschien eens wat vaker ook te reageren...
Ik lees hier heel veel (meestal op mijn telefoon) en zou soms wel willen reageren, maar vind het dan soms wat teveel werk om mijn pc op te starten om deftig te kunnen typen en ik heb ook nog zoveel andere dingen aan mijn hoofd met werk, gezin en hobby's
Ik ga proberen misschien eens wat vaker ook te reageren...
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
The Iced One schreef: wo 04 feb 2026, 08:26 Ik ga proberen misschien eens wat vaker ook te reageren...