komt Cascadia rolling ook in de crowdfinder?
Sinds vandaag online.
https://www.kickstarter.com/projects/fl ... nd_project
Ik zie dat Cascadia inmiddels op Crowdfinder is.
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Dat is vrij logisch: in veel gevallen duurt het immers een aantal dagen voor dat de kickstarter op Crowdfinder, omdat er eerst contact gezocht moet worden met de uitgever wat er allemaal precies en onder welke voorwaarden allemaal mogelijk is.SuSuQie schreef:Hallo
komt Cascadia rolling ook in de crowdfinder?
Sinds vandaag online.
https://www.kickstarter.com/projects/fl ... nd_project
Ik zie dat Cascadia inmiddels op Crowdfinder is.
Wat is de bedoeling van jouw antwoord op mijn vraag die ik zelf beantwoord heb.Harleyman schreef: Dat is vrij logisch: in veel gevallen duurt het immers een aantal dagen voor dat de kickstarter op Crowdfinder, omdat er eerst contact gezocht moet worden met de uitgever wat er allemaal precies en onder welke voorwaarden allemaal mogelijk is.
Dat het veelal dus geen zin heeft om meteen nadat een Kickstarter live gaat om hier a la minute te vragen of deze ook aangeboden wordt op Crowdfinder, aangezien er dan dus eerst contact moet worden gezocht met de uitgever hieromtrent. Daar gaat een aantal dagen/weken overheen en dat gold dus ook voor deze! Daarnaast kun je ook lid worden van de Crowdfinder-Facebook-pagina, zodat je zelf nog sneller en eerder hiervan op de hoogte bent.SuSuQie schreef:Wat is de bedoeling van jouw antwoord op mijn vraag die ik zelf beantwoord heb.Harleyman schreef: Dat is vrij logisch: in veel gevallen duurt het immers een aantal dagen voor dat de kickstarter op Crowdfinder, omdat er eerst contact gezocht moet worden met de uitgever wat er allemaal precies en onder welke voorwaarden allemaal mogelijk is.
Ik vraag in eerste instantie hier of het op Crowdfinder komt omdat ik de verwachting had dat mijn vraag beantwoord zou gaan worden.
Antwoord op mijn vraag bleef uit en later zag ik dat het inmiddels op Crowdfinder stond.
Ik had dat graag hier als antwoord op mijn vraag gelezen, dus heb ik mijn eigen vraag beantwoord als ter info aan een ander die deze informatie ook graag wil hebben.