Foamboard inlay

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kyozu8
Veenboer

Re: Foamboard inlay

Bericht door kyozu8 »

Jij doet het echt in een moordend tempo zeg!

Labels:
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Nu steeds meer mensen inlays maken ben ik benieuwd waar jullie je foamboard kopen, prijs , welke dikte jullie gebruiken.
Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Bruna kantoorartikelen 10x 70x100 van 5mm

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Ik heb het hier besteld http://www.tonerencartridge.nl en lijm het aan elkaar met houtlijm. Droogt behoorlijk snel, dus gebruik geen spelden oid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
finalstruggle
Geheim Genootschap

Foamboard inlay

shifter schreef: Ik heb het hier besteld http://www.tonerencartridge.nl en lijm het aan elkaar met houtlijm. Droogt behoorlijk snel, dus gebruik geen spelden oid.

Goeie tip hier is het nog goedkoper!

Ik lijm met Hema knutsellijm het aan elkaar en dan wel met spelden vastzetten en laten drogen maar dit duurt nooit zo lang.

Lorthania
Veenboer

Bericht door Lorthania »

WTULTC schreef: Nu steeds meer mensen inlays maken ben ik benieuwd waar jullie je foamboard kopen, prijs , welke dikte jullie gebruiken.
Ik koop het bij Lucas Creativ in Vroenhoven (vlak bij Maastricht). Ik gebruik altijd 5 mm, in mijn ervaring heeft 3mm-board door de warme lijm (ik gebruik een lijmpistool) de neiging om wat te vervormen. Daarbuiten is het ook moeilijker om onderdelen van 3mm zonder geknoei te verlijmen, maar dat kan ook aan mijn knutselskills liggen :wink:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

shifter schreef: Schilderen is makkelijk hoor met juiste verftechniek en speciale verf (ink, waarmee je schaduwen maakt). Het lijkt allemaal heel moelijk maar is het absoluut niet.

Het ziet er al snel goed uit.. kan altijd beter natuurlijk... wanneer je veel schilderd en steeds beter wordt.

Supermooi!
Afbeelding
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Bart schreef:
shifter schreef: Schilderen is makkelijk hoor met juiste verftechniek en speciale verf (ink, waarmee je schaduwen maakt). Het lijkt allemaal heel moelijk maar is het absoluut niet.

Het ziet er al snel goed uit.. kan altijd beter natuurlijk... wanneer je veel schilderd en steeds beter wordt.

Supermooi!
Ja, zeker erg mooi!
Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Foamboard inlay

Grand Austria Hotel

Het deel waar de dobbelstenen in liggen kan worden gebruikt als dobbelbak.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Machi Koro

AfbeeldingAfbeelding

janeway
Rooster Booster

Bericht door janeway »

Hoeveel uitbreidingen zitten er in je machi koro? is de standaard start doos toch?
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door maxitaxi777 »

janeway schreef: Hoeveel uitbreidingen zitten er in je machi koro? is de standaard start doos toch?
Deducerend dat er 2 uitbreidingen bestaan en er op de foto vier kaarten staan afgebeeld, waarvan twee zonder logo in de rechteronderhoek van de kaart, eentje met een anker (De Haven) en eentje met een flat (Metropool), gok ik erop dat hij basis + beide uitbreidingen hierin heeft zitten :P. De afgebeelde doos is inderdaad deze van het basisspel.
finalstruggle
Geheim Genootschap

maxitaxi777 schreef:
janeway schreef: Hoeveel uitbreidingen zitten er in je machi koro? is de standaard start doos toch?
Deducerend dat er 2 uitbreidingen bestaan en er op de foto vier kaarten staan afgebeeld, waarvan twee zonder logo in de rechteronderhoek van de kaart, eentje met een anker (De Haven) en eentje met een flat (Metropool), gok ik erop dat hij basis + beide uitbreidingen hierin heeft zitten :P. De afgebeelde doos is inderdaad deze van het basisspel.
Klopt jij wint! ;-)

kyozu8
Veenboer

Bericht door kyozu8 »

Onlangs heb ik de inlay van Eldritch Horror afgemaakt, wel redelijk tevreden over maar toch zijn er nog wat verbeteringen mogelijk. Zo heb ik eigenlijk net wat ruimte te weinig voor de monsters, dit heb ik nu opgelost door de epic monsters bij de gates te stoppen. Daarnaast passen de stapels kaarten na aanpassingen aan dit plan qua hoogte net. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zowel Strange Remnants als Forsaken Lore in de doos erbij krijg :)
Zodra ik Signs of Carcose heb moet blijken of die ook past, in principe is overal nog wel wat ruimte ;)
SvAtje
Standaard moderator

Bericht door SvAtje »

Na het zien van al die fraaie inlays, ben ik toch ook maar eens begonnen met een inlay voor Great Western Trail.

Het puzzelen voor de beste indeling heeft de meeste tijd gekost. Gelukkig kon ik op BGG andere layouts vinden voor GWT, zodat ik inspiratie kon opdoen. Over het uiteindelijke resultaat ben ik best tevreden, al kan het altijd mooier.
Afbeelding
janeway
Rooster Booster

Bericht door janeway »

finalstruggle schreef:
maxitaxi777 schreef:
Klopt jij wint! ;-)

oke zover had ik nog niet nagedacht :D maar ik krijg net de basiskaarten + haven in die doos dus vandaar dat ik wat verbaast was en me afvroeg of het echt meer dan alleen de basis was.