Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
el_crosso schreef:Enkel die 15 euro verzendkosten.....dat is jammer.
Tip 1; bestel bij Amazon.de nooit onder de 29 euro , daarboven is het namelijk gratis verzending . Er zijn altijd genoeg spellen in de aanbieding daar, ook van Queen Games, bijv. Parfum, Neptun, Ligura, Schätzjager. Alleen Liguria nog niet gespeeld van deze 4, maar de anderen zijn allemaal leuke spellen voor tussendoor . Geen super tactische/zware, maar wel met duidelijke spelregels, mooie componenten en een vlotte gameplay.
Gek, had Zombie Escape en Burgundy en moest gewoon 15 euro betalen voor verzenden...?
Deed ik alleen Zombie escape, dan was het ook gewoon 15 euro
Tip 1; bestel bij Amazon.de nooit onder de 29 euro , daarboven is het namelijk gratis verzending . Er zijn altijd genoeg spellen in de aanbieding daar, ook van Queen Games, bijv. Parfum, Neptun, Ligura, Schätzjager. Alleen Liguria nog niet gespeeld van deze 4, maar de anderen zijn allemaal leuke spellen voor tussendoor . Geen super tactische/zware, maar wel met duidelijke spelregels, mooie componenten en een vlotte gameplay.
Gek, had Zombie Escape en Burgundy en moest gewoon 15 euro betalen voor verzenden...?
Misschien is eentje dan van een externe verkoper geweest? Dan komt er verzending bij. Om die reden moet je eigenlijk als je gaat zoeken al zeggen dat je alleen spellen wil kopen die van Amazon.de komen, of verzonden worden door Amazon.de. Dan is de verzending boven 29 euro aan bestelwaarde wel gratis. Misschien kun je nog cancellen? 15 euro verzenden is namelijk best wel zonde als het niet nodig is...
Misschien is eentje dan van een externe verkoper geweest? Dan komt er verzending bij. Om die reden moet je eigenlijk als je gaat zoeken al zeggen dat je alleen spellen wil kopen die van Amazon.de komen, of verzonden worden door Amazon.de. Dan is de verzending boven 29 euro aan bestelwaarde wel gratis. Misschien kun je nog cancellen? 15 euro verzenden is namelijk best wel zonde als het niet nodig is...
Zombie escape is van een externe verkoper. Dat is de reden. Ik mag toch hopen dat je deze dan niet gekocht hebt.
als je nu "queen" ingeeft krijg je wel een boel mooie deals. Pegasus is vaak ook mooi geprijsd.
Je kunt op Amazon.de bij heel veel andere winkels dan Amazon zelf kopen. Let op de zinnen: "Kostenlose Lieferung ab EUR 29" & "Verkauf und Versand durch Amazon"
finalstruggle schreef:Ligurio is nu nog geen €13,-!
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
Daar komt een second edition van uit met wat andere artwork op de doos ...
Alleen andere artwork?
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
Zover ik had gelezen ook. Liguria is eerst uitgebracht in retail in enkel het Duits en later via KS multilangual, waarbij de versie via KS ineens ander artwork heeft op de doos (en deze zal nu ook nog wel via retail uitgerold worden).