Zojuist zag ik dat mijn betaling teruggeboekt is: “maximale verwerkingstijd bereikt”.
Is er aan mijn kant iets niet goed gegaan of zijn er meer betalingen niet aangekomen?
Feudum
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
Jerome
- Gouverneur
Re: Feudum
Het pakket is vandaag geleverd. Netjes ingepakt door Martin (dank!) en alles is compleet*. Van de drie wachttorens heb ik er eentje een heet bad moeten geven, toen een 2 euromunt erin gedrukt, koud afgespoeld en het euvel was verholpen.
*wat is eigenlijk de samenstelling van de metal coins?
Ik heb 41x1s, 7x5s en 1x10s (zilverkleurig in tegenstelling tot de afzonderlijk verkochte 10s die bronskleurig zijn), samen dus 49 munten.
*wat is eigenlijk de samenstelling van de metal coins?
Ik heb 41x1s, 7x5s en 1x10s (zilverkleurig in tegenstelling tot de afzonderlijk verkochte 10s die bronskleurig zijn), samen dus 49 munten.
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
Aras
- Geheim Genootschap
Goeie tip!!Jerome schreef: Van de drie wachttorens heb ik er eentje een heet bad moeten geven, toen een 2 euromunt erin gedrukt, koud afgespoeld en het euvel was verholpen.
-
bordspellenstore
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: 24-7 Bordspelfanaat!
Hi,
Wederom een lekkere late reactie van mij xD Excuses daarvoor, maar ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat het bewogen tijden zijn.
Mooi om te lezen dat jullie het spel hebben ontvangen.
Graag gedaan en nogmaals, heel veel speelplezier
Voor de mensen die meelezen. We hebben zelf nog maar een exemplaar beschikbaar op de website, ik verwacht niet dat wij verder nog opnieuw gaan bestellen. Dus excuses als ik niet reageer op dergelijke verzoeken.
--Martin
Wederom een lekkere late reactie van mij xD Excuses daarvoor, maar ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat het bewogen tijden zijn.
Mooi om te lezen dat jullie het spel hebben ontvangen.
Graag gedaan en nogmaals, heel veel speelplezier
Voor de mensen die meelezen. We hebben zelf nog maar een exemplaar beschikbaar op de website, ik verwacht niet dat wij verder nog opnieuw gaan bestellen. Dus excuses als ik niet reageer op dergelijke verzoeken.
--Martin
Bordspelfanaat en eigenaar van Bordspellenstore.nl