Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ah leuk...ga even kijken of ik zaterdag ook kan komen . Mag ik het nog even 50% houden ? (Even afstemmen vanavond met het thuisfront )
Doe graag mee met de Legenden van Andor
aicirtap schreef:@ davio - ik ben wel aagje naar legends of andor
Ja, me too, maar die staat helaas nog op mijn wishlist.
Ik heb het altijd apart gevonden dat die de wishlist laat zien bij "collection". Ik kon het filtertje "owned" niet zo snel meenemen in de URL die ik hier plaatste.
Ik heb nog een poging gedaan om te traceren wie Ginkgopolis de vorige keer heeft meegenomen, maar die zoektocht is nog niet geslaagd. Maar ik geef het nog niet op, weet nog iemand die het heeft en die van plan is om te komen!
WeckoJ schreef:Is dit elke zaterdag standaard en mocht ik ooit een keer willen komen is dat dan altijd goed of moet ik eerst aangeven dat ik kom?
Deze spellendag is niet iedere zaterdag, maar ongeveer 8 keer per jaar. De eerstvolgende is morgen (25 mei), daarna zijn de volgende data gepland:
- 22 juni
- 31 augustus
- 5 oktober
- 16 november
- 21 december
In verband met zaalindeling en inkopen willen we graag dat je je vooraf aanmeldt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet welkom zou zijn als je spontaan binnenloopt. Alleen als velen daar een gewoonte van maken, dan zijn de koekjes (te snel) op, moet er ineens iemand naar de supermarkt om koffie/thee te halen, moeten we halverwege de dag met tafels gaan schuiven en meer van dat soort dingen. Dat doen we natuurlijk liever niet, ook voor ons is het vooral een spellendag.
Mocht je morgen tijd/zin hebben, loop dan rustig binnen.
Enrico schreef:Ik heb nog een poging gedaan om te traceren wie Ginkgopolis de vorige keer heeft meegenomen, maar die zoektocht is nog niet geslaagd. Maar ik geef het nog niet op, weet nog iemand die het heeft en die van plan is om te komen!
Het hangt bij mij ook aan een draadje. Zit hier momenteel met koorts en een flinke keelontsteking achter de computer. Al voel ik me al iets beter dan eerder vandaag.
Hopelijk ben ik er weer bij, want ik wil wel mn 100% aanwezigheidsrecord behouden .