QWG in 2008
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Knipoog
- Garnaal
-
Johanna
- Caballero
Ik citeer van de site van QWG:
Nu Chinatown nog... Ik popel om dit spel te kopen, maar vooral om het te spelen!
Op tijd dus om kans te maken op nominatie voor de NSP2008De League of Six spellen zijn vanmorgen vroeg afgeleverd. We zijn begonnen met de controle van de levering en we hopen vandaag de spellen op hun plaats te krijgen in het magazijn. We beginnen zo spoedig mogelijk met de bevestigingen en uitleveringen van het spel.
Nu Chinatown nog... Ik popel om dit spel te kopen, maar vooral om het te spelen!
-
Piet
- Beheerder
Op de site van QWG staat de release ook aangegeven voor week 22, nu dus. Iemand enig idee of dat altijd stipt is? En hoe lang duurt het dan nog voor het, via de verdelers, in de winkels terecht komt?Johanna schreef:Nu Chinatown nog...
Trouwens, reken dat spel zeker maar mee voor een nominatie voor de Nederlandse spellenprijs.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Piet
- Beheerder
Ik denk dat je van een kale reis thuis komt, want Chinatown is, naar ik zie op de site van QWG nog niet gereleased. Dat zou deze week gebeuren. Vandaar mijn vraag hoe lang het dan nog duurt voor die echt in de winkels ligt.Dagmar schreef:Ik ben van pan om morgen eens een rondje shop-hoppen te doen in Rotterdam in de hoop ergens Chinatown te kunnen scoren.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
RJV
- Jakkiebak!
Dat ik dit nog niet eerder heb gelezen!!!!!!!!
Of staat het me niet meer bij???
Ik lees net op BGG (http://www.boardgamegeek.com/geeklist/28402/page/3) dat QWG Jambo gaat uitgeven.
Kan/Wil iemand dit bevestigen??
Ik lees net op BGG (http://www.boardgamegeek.com/geeklist/28402/page/3) dat QWG Jambo gaat uitgeven.
Laatst gewijzigd door RJV op vr 27 nov 2009, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Jambo zou absoluut een goede keus zijn. Het is n van de leukste tweepersoonsspellen die ik ken en het verbaasde me altijd dat 999 dit toppertje niet uitbracht in Nederland (het is toch al weer een tijdje geleden dat ze een nieuw tweepersoonsspel introduceerden). Maar of het gerucht waar is weet ik niet............
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Een titel die goed in hun assortiment past.RJV schreef:Dat ik dit nog niet eerder heb gelezen!!!!!!!!
Interessante titel.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De vuller van die Geeklist heeft volgens mij iets te maken met een Belgische distributeur. Hij zal vermoedelijk redelijk tot goed geinformeerd zijn.Dagmar schreef:Jambo zou absoluut een goede keus zijn. Het is n van de leukste tweepersoonsspellen die ik ken en het verbaasde me altijd dat 999 dit toppertje niet uitbracht in Nederland (het is toch al weer een tijdje geleden dat ze een nieuw tweepersoonsspel introduceerden). Maar of het gerucht waar is weet ik niet............
-
Dierik
- Erelid
Beetje off-topic maar goedPeter Hein schreef:Naast Donner vind je de beste selectie in de kelder van Yendor in de Korte Hoogstraat. Daar hebben ze ook nog wel de nodige titels van enkele Amerikaanse uitgevers.
Vanochtend had ik in een keer een paar uur over en aangezien ik in de directe omgeving van Rotterdam was (Botlekgebied) besloot ik eens te gaan kijken bij Donner en Yendor. Donner heeft inderdaad een bovengemiddeld assortiment (als je het vergelijkt met een speelgoedzaak). O.a. de Masterprintserie van QWG gespot. Yendor heeft denk ik nog net wat meer aparte titels. Tijdens mijn bezoek aan Yendor was er net een vertegenwoordiger van 999-games de nieuwe spellen voor dit najaar aan het aanprijzen bij de eigenaar dus dat was wel grappig om eens mee te maken