QWG in 2008

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Dan kunnen ze denk ik nog net meedingen naar een nominatie voor de NSP...

Labels:
Knipoog
Garnaal

Bericht door Knipoog »

Race for the Galaxy mag van mij wel in het Nederlands hoor.
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Ik citeer van de site van QWG:
De League of Six spellen zijn vanmorgen vroeg afgeleverd. We zijn begonnen met de controle van de levering en we hopen vandaag de spellen op hun plaats te krijgen in het magazijn. We beginnen zo spoedig mogelijk met de bevestigingen en uitleveringen van het spel.
Op tijd dus om kans te maken op nominatie voor de NSP2008
Nu Chinatown nog... Ik popel om dit spel te kopen, maar vooral om het te spelen!
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Johanna schreef:Nu Chinatown nog...
Op de site van QWG staat de release ook aangegeven voor week 22, nu dus. Iemand enig idee of dat altijd stipt is? En hoe lang duurt het dan nog voor het, via de verdelers, in de winkels terecht komt?

Trouwens, reken dat spel zeker maar mee voor een nominatie voor de Nederlandse spellenprijs.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik ben van pan om morgen eens een rondje shop-hoppen te doen in Rotterdam in de hoop ergens Chinatown te kunnen scoren.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Waar precies in Rotterdam verkoopt men tegenwoordig bordspellen? Ik weet van Donner, en er zat een aantal jaren geleden in de Jonker Fransstraat een winkeltje (Oilfant? Olifaunt?). Ik ben hopelijk volgende week in Rotterdam en het zou leuk zijn om een trip down memory lane te doen...
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

Naast Donner vind je de beste selectie in de kelder van Yendor in de Korte Hoogstraat. Daar hebben ze ook nog wel de nodige titels van enkele Amerikaanse uitgevers.
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

En in de jonker frans straat zit tegenwoordig ook weer een spellenwinkel, ik ben er nooit geweest maar zie hem altijd vanuit de tram voorbij komen

en natuurlijk kan je bij de V&D flink wat spellen vinden en verder bij de usual suspects (speelgoedwinkels)
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Dagmar schreef:Ik ben van pan om morgen eens een rondje shop-hoppen te doen in Rotterdam in de hoop ergens Chinatown te kunnen scoren.
Ik denk dat je van een kale reis thuis komt, want Chinatown is, naar ik zie op de site van QWG nog niet gereleased. Dat zou deze week gebeuren. Vandaar mijn vraag hoe lang het dan nog duurt voor die echt in de winkels ligt.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik denk dat je gelijk hebt. En bovendien loop ik achter op mijn planning. Ik had problemen met het verzenden van e-mail en voor je weet wat er aan de hand is ben je zo drie telefoontjes met de helpdesk verder.......
RJV
Jakkiebak!

Bericht door RJV »

Dat ik dit nog niet eerder heb gelezen!!!!!!!!
Of staat het me niet meer bij???

Ik lees net op BGG (http://www.boardgamegeek.com/geeklist/28402/page/3) dat QWG Jambo gaat uitgeven.

Kan/Wil iemand dit bevestigen??
Laatst gewijzigd door RJV op vr 27 nov 2009, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Jambo zou absoluut een goede keus zijn. Het is n van de leukste tweepersoonsspellen die ik ken en het verbaasde me altijd dat 999 dit toppertje niet uitbracht in Nederland (het is toch al weer een tijdje geleden dat ze een nieuw tweepersoonsspel introduceerden). Maar of het gerucht waar is weet ik niet............
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra

Bericht door henk.rolleman »

RJV schreef:Dat ik dit nog niet eerder heb gelezen!!!!!!!!
Of staat het me niet meer bij???

Ik lees net op BGG (http://www.boardgamegeek.com/geeklist/28402/page/3) dat QWG Jambo gaat uitgeven.

Kan/Wil iemand dit bevestigen??
Een titel die goed in hun assortiment past.
Interessante titel.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Dagmar schreef:Jambo zou absoluut een goede keus zijn. Het is n van de leukste tweepersoonsspellen die ik ken en het verbaasde me altijd dat 999 dit toppertje niet uitbracht in Nederland (het is toch al weer een tijdje geleden dat ze een nieuw tweepersoonsspel introduceerden). Maar of het gerucht waar is weet ik niet............
De vuller van die Geeklist heeft volgens mij iets te maken met een Belgische distributeur. Hij zal vermoedelijk redelijk tot goed geinformeerd zijn.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Peter Hein schreef:Naast Donner vind je de beste selectie in de kelder van Yendor in de Korte Hoogstraat. Daar hebben ze ook nog wel de nodige titels van enkele Amerikaanse uitgevers.
Beetje off-topic maar goed :oops: :

Vanochtend had ik in een keer een paar uur over en aangezien ik in de directe omgeving van Rotterdam was (Botlekgebied) besloot ik eens te gaan kijken bij Donner en Yendor. Donner heeft inderdaad een bovengemiddeld assortiment (als je het vergelijkt met een speelgoedzaak). O.a. de Masterprintserie van QWG gespot. Yendor heeft denk ik nog net wat meer aparte titels. Tijdens mijn bezoek aan Yendor was er net een vertegenwoordiger van 999-games de nieuwe spellen voor dit najaar aan het aanprijzen bij de eigenaar dus dat was wel grappig om eens mee te maken :wink: