Viticulture Essential Edition (Pre-Order basis, slechts 14da

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Viticulture Essential Edition (Pre-Order basis, slechts

Bericht door mazinho »

Bij Morning Family zie ik de preorder van Essential voor €65, dat is best een groot verschil met €53. Zie ik iets over het hoofd of gaat het om exact dezelfde inhoud van de doos?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding

Labels:
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

Ik denk het wel ... misschien met de beurs te maken? Of met het preorderen bij een campagne of kickstarter?
Hoeveel zou het spel gaan kosten in de winkel? Ik zou denken ook rond 65€ ... dan zou deze preorder eerder zijn om het spel al te hebben ...
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Morning players heeft bij de uitgever een grote bestelling gedaan en zelf verzendkosten betaald om ze op tijd in essen te krijgen. Dit is de essential edition. Ivm de verzendkosten is ie iets duurder.

Ik neem aan dat het voor ons ook niet heel lang meer duurt, maar de rest wordt denk ik via goedkoper transport naar europa gestuurd waardoor het iets langer duurt.
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

dus de kans is groot dat het in de betere winkel toch nog een stuk goedkoper wordt ... ik hoef hem ook niet perse direct op Essen mee te nemen ... er gaan genoeg spellen mee naar huis .. vooraleer ik Viticulture op tafel heb liggen is het 2016 ...

ik werd de afgelopen dagen nog benaderd voor de collectors editie ... 150 euro ... vraag is aanbod dus ik begrijp zijn prijs (werd in de auction ook betaald) maar in verhouding tot de initiële kickstarter in 2014 is het toch een heel groot bedrag maar daar zijn nog wel wat meer discussies over geweest :) ik had geen probleem gehad om het initiële bedrag te betalen met nog wat meer maar 150 € viel toch wat tegen ...
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

Faktory1984 schreef:Hmmz das raar, dus degene die de essential editie nu pre-orderen (spiel) gaan hun spel eerder hebben dan degenen die ge pre-ordered hebben via de link in openingspost, zijnde november??? Of zie ik iets over het hoofd...
Hetzelfde geldt voor Thrash n Roll en Trickerion, 2 spellen die ik gebackd heb. Ik begrijp dat de makers de eerste spellen die klaar zijn gebruiken om op Spiel in de schijnwerpers te staan (zeker als de spellen nog maar net klaar zijn), maar toch vind ik dat je als backer de spellen het eerst moet krijgen. Wij zorgen ten slotte voor het startkapitaal. Maar goed, het zij zo. (En nee, ik heb geen Essen-pick-up, dit jaar ga ik niet naar Spiel.)
Tyrael
Veenboer

Bericht door Tyrael »

Volgens SM worden de spellen zeker vóór thanksgiving (26/11) geleverd.
Faktory1984
Sojaboon

Bericht door Faktory1984 »

EEMBC schreef: Hetzelfde geldt voor Thrash n Roll en Trickerion, 2 spellen die ik gebackd heb. Ik begrijp dat de makers de eerste spellen die klaar zijn gebruiken om op Spiel in de schijnwerpers te staan (zeker als de spellen nog maar net klaar zijn), maar toch vind ik dat je als backer de spellen het eerst moet krijgen. Wij zorgen ten slotte voor het startkapitaal. Maar goed, het zij zo. (En nee, ik heb geen Essen-pick-up, dit jaar ga ik niet naar Spiel.)
Jaa maakt me op zich ook niet zo heel veel uit, enkel een vaststelling. Trickerion ga ik dan wel weer kunnen oppikken op Spiel dus kan viticulture nog wel wachten :mrgreen: