Op spellenspektakel zal deze vast wel uit te testen zijn, zag net dat deze vanaf deze week bij de spellenwinkels ligt.Dirk_M schreef:Grand Austria Hotel en Daxu wil ik ook wel proberen.
Al zal Daxu wat lastiger worden aangezien WGG niet op Spiel zal zijn. Maar hopelijk zijn ze wel op het Spellenspektakel.
Naar welk spel van Spiel 2015 kijk je het meest uit?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
missiloon
- Munchkin
Re: Naar welk spel van Spiel 2015 kijk je het meest uit?
Labels:
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hoezo staat WGG niet op Spiel ?Dirk_M schreef:Grand Austria Hotel en Daxu wil ik ook wel proberen.
Al zal Daxu wat lastiger worden aangezien WGG niet op Spiel zal zijn. Maar hopelijk zijn ze wel op het Spellenspektakel.
Weet even niet meer welke titel, maar in de Essen tool kwam ik een spel tegen die alleen via WGG werd uitgebracht..... dacht nog... oh zijn ze na 1 jaar afwezigheid weer op Spiel.....??
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Bij de stand van adriaensen kun je de nieuwe spellen van wgg krijgen
-
cab
- Burgemeester
Moet nog een berg werk verrichten om te bepalen wat de echte favorieten worden.
Mijn lijstje voor dit jaar!
Burano staat bijvoorbeeld hoog op mijn interesselijst, maar moet nog een verdieping doen of het iets is wat leuk is voor ons thuis.
Mijn lijstje voor dit jaar!
Burano staat bijvoorbeeld hoog op mijn interesselijst, maar moet nog een verdieping doen of het iets is wat leuk is voor ons thuis.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De Goblins staan groter dan ooit op het Spellenspektakel.Dirk_M schreef:Grand Austria Hotel en Daxu wil ik ook wel proberen.
Op Spiel verkopen ze via Adriaensen.
-
Dirk_M
- Party Animal
Goed nieuws. Vorig jaar hadden ze ook een geweldige stand met dito demoërs. Heeft me een hoop (wel besteed) geld gekost.Erwin schreef:De Goblins staan groter dan ooit op het Spellenspektakel.
-
rober
- Standaard moderator
Dat spel is inderdaad Daxu en bij de stand van Adriaensen te verkrijgen op Spiel.EEMBC/Bongo schreef:Hoezo staat WGG niet op Spiel ?Dirk_M schreef:Grand Austria Hotel en Daxu wil ik ook wel proberen.
Weet even niet meer welke titel, maar in de Essen tool kwam ik een spel tegen die alleen via WGG werd uitgebracht..... dacht nog... oh zijn ze na 1 jaar afwezigheid weer op Spiel.....??
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Edwin84
- Elfenkoning
Die bedoel ik inderdaad. Jammer dat die nog niet uitkomt.dirk schreef:Ik vermoed dat je City Mania bedoeld maar die gaat Essen niet halen, is voorlopig al minstens uitgesteld tot Nurnberg 2016Edwin84 schreef:Niemand die uitkijkt naar het nieuwe spel van Days of Wonder? Ben even de titel kwijt.
-
Gebruiker 4724
We hebben wifi in ons appartement, ik hou je dus op de hoogteFlash schreef:Als niet Essenganger kijk ik met name uit naar de foto's die een hoop mensen straks weer hier, op Facebook en op BGG plaatsen van de buit die ze hebben meegenomen.
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Die medeblogger gaat zitten huilen in een hoekje. Na de zoveelste skim van de Essen titels zit er voor mij nog steeds weinig tussen wat ik niet op Kickstarter eerder heb overgeslagen.RueSailmana schreef:We hebben wifi in ons appartement, ik hou je dus op de hoogteFlash schreef:Als niet Essenganger kijk ik met name uit naar de foto's die een hoop mensen straks weer hier, op Facebook en op BGG plaatsen van de buit die ze hebben meegenomen.en je medeblogger zal dat vast ook doen
Laatste 10 gespeeld:

-
Gebruiker 4724
Als je het maar stil doet, ik wil slapen.Ruud2009 schreef:Die medeblogger gaat zitten huilen in een hoekje. Na de zoveelste skim van de Essen titels zit er voor mij nog steeds weinig tussen wat ik niet op Kickstarter eerder heb overgeslagen.RueSailmana schreef:We hebben wifi in ons appartement, ik hou je dus op de hoogteFlash schreef:Als niet Essenganger kijk ik met name uit naar de foto's die een hoop mensen straks weer hier, op Facebook en op BGG plaatsen van de buit die ze hebben meegenomen.en je medeblogger zal dat vast ook doen
Desalniettemin heb ik vooralsnog ook nog maar een must-see: Clacks.
Gelukkig heb ik daarnaast nog wel een substantieel klinkt-grappig-dus-toch-eens-checkenlijstje
-
Gebruiker 4724
Ok, ik heb mijn Spiellijstje gemaakt, hier te vinden op Boardgamegeek: http://boardgamegeek.com/geeklist/19648 ... ist/page/1?
Ik heb twee spellen gepre-ordered:
1. Clacks
2. Tash-Kalar: Nethervoid (ok, uitbreiding)
Ik zal vrijwel zeker de volgende spellen/uitbreidingen kopen:
1. Takenoko: Chibis, voor mijn beste vriendinnetje
2. Arcadia: een niet te duur kaartspel met tof thema
3. Neuroshima Hex! + uitbreidingen
4. A study in Emerald (second edition)
En de volgende spellen moet ik even zien, omdat ze interessant zijn, of omdat ik me afvraag wat hoe bepaalde combinaties werken of... Nou ja, ze hebben mijn interesse gewekt in ieder geval:
1. Cthulhu Realms
2. The Producer: 1940-1944
3. Odyssey: Wrath of Poseidon
4. Tesla vs. Edison: War of Currents
5. The Pursuit of happiness
6. Luchador
7. Fram R'lyeh
8. Butts away! Heroes
9. European Union: The board game
10. Codenames
11. Through the ages: A new story of Civilization
12. Clockwork wars
13. Catacombs
14. Maze Racers
15. Poseidon's Kingdom
16. Blood Rage
17. Alone
18. H.I.D.E.: Hidden Identity Dice Espionage
19. Labyrinth: The paths of destiny
20. Mysterium
21. Pocket Imperium
22. Watson & Holmes
23. Asterix & Obelix: Das Grosse Abenteuer
24. Krosmaster Quest
25. 7 Wonders: Duel
26. Survive: Sapce Attack!
Ik heb twee spellen gepre-ordered:
1. Clacks
2. Tash-Kalar: Nethervoid (ok, uitbreiding)
Ik zal vrijwel zeker de volgende spellen/uitbreidingen kopen:
1. Takenoko: Chibis, voor mijn beste vriendinnetje
2. Arcadia: een niet te duur kaartspel met tof thema
3. Neuroshima Hex! + uitbreidingen
4. A study in Emerald (second edition)
En de volgende spellen moet ik even zien, omdat ze interessant zijn, of omdat ik me afvraag wat hoe bepaalde combinaties werken of... Nou ja, ze hebben mijn interesse gewekt in ieder geval:
1. Cthulhu Realms
2. The Producer: 1940-1944
3. Odyssey: Wrath of Poseidon
4. Tesla vs. Edison: War of Currents
5. The Pursuit of happiness
6. Luchador
7. Fram R'lyeh
8. Butts away! Heroes
9. European Union: The board game
10. Codenames
11. Through the ages: A new story of Civilization
12. Clockwork wars
13. Catacombs
14. Maze Racers
15. Poseidon's Kingdom
16. Blood Rage
17. Alone
18. H.I.D.E.: Hidden Identity Dice Espionage
19. Labyrinth: The paths of destiny
20. Mysterium
21. Pocket Imperium
22. Watson & Holmes
23. Asterix & Obelix: Das Grosse Abenteuer
24. Krosmaster Quest
25. 7 Wonders: Duel
26. Survive: Sapce Attack!
-
Dirk_M
- Party Animal
Dit soort lijstjes is echt slecht voor de portemonnee.
7 Wonders Duel aan de must buy lijst toegevoegd
7 Wonders Duel aan de must buy lijst toegevoegd
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Valt mee... wat echt interessant is is veelal dit jaar al via kickstarter gekocht... en heb ergens mijn bedenkingen wat ik echt moet hebben.
Veel uitbreidingen van goede spellen... maar die verzamel ik niet zo. (vind ze vaak niet echt iets toevoegen)
Gisteren bijv ook video gekeken van Bloodrage.... en vraag me echt af... is die op het moment dat ik de zeer goede miniaturen weglaat speltechnisch wel zo goed als beweert word.....
Of ik ben kritischer en heb meer al vantevoren gekocht via kickstarter, maar tot nu toe heb ik lagere verwachtingen over 2015 dan 2014...... betekent 1 ding... dat zeer wss ik zeer positief verrast word op de beurs zelf
Veel uitbreidingen van goede spellen... maar die verzamel ik niet zo. (vind ze vaak niet echt iets toevoegen)
Gisteren bijv ook video gekeken van Bloodrage.... en vraag me echt af... is die op het moment dat ik de zeer goede miniaturen weglaat speltechnisch wel zo goed als beweert word.....
Of ik ben kritischer en heb meer al vantevoren gekocht via kickstarter, maar tot nu toe heb ik lagere verwachtingen over 2015 dan 2014...... betekent 1 ding... dat zeer wss ik zeer positief verrast word op de beurs zelf
-
Skuijs
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: http://boardgamegeek
Heb 1 spel waar ik naar uit kijk en 2 uitbreidingen heb ze algevast alle 3 gepreorderd
Spel : Champions of midghard
Uitbreidingen voor : colt express + imperial settlers
Eerste spiel voor mij en mijn vriendin denk dat we daar nog genoeg gaan tegenkomen
Spel : Champions of midghard
Uitbreidingen voor : colt express + imperial settlers
Eerste spiel voor mij en mijn vriendin denk dat we daar nog genoeg gaan tegenkomen