yokohama

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

fonteintje
Grote Dienaar

Re: yokohama

Bericht door fonteintje »

SigiScsi schreef: Benieuwd naar Chimera Station dan... Paar dagen geleden een update dat de fulfillment verschuift van juni naar september.
allez, dat belooft !!
straks hebben we onze versie van The Game Brewer eerder ;

Labels:
SigiScsi
Fabrieksmanager

Bericht door SigiScsi »

Aangezien The Game Brewer zelf zijn printing verzorgt, i.e. losstaand van de TMG campagne, zit die kans er wel in...
el_crosso
Burgemeester
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door el_crosso »

Er is een nieuwe update vanuit TMG met daarin in hun excuses.
Misschien te laat, maar in ieder geval ze zijn wel gemaakt.
Helaas enkel niks concreets over de leveringen in Europa.
Hey everyone

First, let me apologize for the lack of response a lot of you have been getting in regards to your concerns and questions about the Yokohama Kickstarter campaign. We appreciate each and every one of our backers, but it is obvious that we have dropped the ball for quite a few of you. I am posting this update now, but it should have been done much earlier, and for that, all of us here at TMG apologize.

We have had a great many people ask us for an update as to when the games will be arriving at their doorstep - and I can understand your questions. You are excited to get this game in your hands, and want to play it - and we want to get it there as well. I assure you we are doing everything we can do make sure that your games are making there way to each and every one of you as fast as we are able to do so.

Now I know you want exact dates, times, and knowledge of exactly where these games are, and I want to get you those answers. Unfortunately, I need to get that information before I can relay it to you, and this being the weekend, I need to be able to speak with our fulfillment partners during normal business hours. So you might be asking, well why am I bothering to say anything right now if I can't answer your questions? - and that's fair to ask.

Bottom line - silence breeds uncertainty and worry. And while I cannot give you the exact answers you are looking for, I can tell you that we are hearing what you have to say, we understand your frustration, and we are going to answer your questions as soon as we have concrete answers to give you. This isn't perfect, admittedly, but we felt that even a quick update like this was better than not saying anything at all.

Again, all of us here at TMG apologize for the frustration you are feeling, and we appreciate your patience and understanding. Please feel free to keep asking questions about any concerns you may have about TMG and Yokohama - we will answer those as soon as we are able.

I will make another update to this campaign as soon as I have verified answers to all fulfillment questions. I sincerely believe it will be later this week.

Lance Myxter
Official Viking Pillager of Tasty Minstrel Games
Jammer te lezen dat er velen toch een minder smaak hebben in hun mond van TMG.
Zelf ga ik er vanuit dat zij oprecht hun best doen voor iedereen die een van hun spellen heeft gekocht.
Dat zij misschien in de niet US zaken de logistiek nog niet op orde hebben lijkt inderdaad wel te leidde tot dergelijke leverings issues en zullen ze hopelijk ook gaan verbeteren in de toekomst.
MeepleMaker
Garnaal

Bericht door MeepleMaker »

el_crosso schreef: Jammer te lezen dat er velen toch een minder smaak hebben in hun mond van TMG.
Zelf ga ik er vanuit dat zij oprecht hun best doen voor iedereen die een van hun spellen heeft gekocht.
Dat zij misschien in de niet US zaken de logistiek nog niet op orde hebben lijkt inderdaad wel te leidde tot dergelijke leverings issues en zullen ze hopelijk ook gaan verbeteren in de toekomst.
Ik denk dat TMG het stadium al lang gepasseerd is dat het een sympathieke kleine uitgever was met toffe en originele spellen (o.a. Belfort, Scoville, Homesteaders). DLP is mee op de kar gesprongen met een Duitse versie van Yokohama, net zoals Game Brewer mee op de kar springt met Chimera Station voor de Europese markt. Uiteindelijk gaat het dus enkel om zo groot mogelijke printruns/volumes en op die manier een zo groot mogelijk omzet realiseren en kosten te delen.

Ik was altijd onder de indruk van de kwaliteit van de spellen van TMG maar mijn gevoel zegt me dat ze de Europese markt liever links laten liggen. En dat ga ik op mijn beurt ook met hun spellen doen. Scheelt heel wat frustratie...
kattaklop
Garnaal

Bericht door kattaklop »

KASSEI schreef:
el_crosso schreef: Jammer te lezen dat er velen toch een minder smaak hebben in hun mond van TMG.
Ik denk dat TMG het stadium al lang gepasseerd is dat het een sympathieke kleine uitgever was met toffe en originele spellen (o.a. Belfort, Scoville, Homesteaders). DLP is mee op de kar gesprongen met een Duitse versie van Yokohama, net zoals Game Brewer mee op de kar springt met Chimera Station voor de Europese markt. Uiteindelijk gaat het dus enkel om zo groot mogelijke printruns/volumes en op die manier een zo groot mogelijk omzet realiseren en kosten te delen.

Ik was altijd onder de indruk van de kwaliteit van de spellen van TMG maar mijn gevoel zegt me dat ze de Europese markt liever links laten liggen. En dat ga ik op mijn beurt ook met hun spellen doen. Scheelt heel wat frustratie...
+1 voor deze opinie.
Uiteindelijk zeggen ze nog niet hoever we staan.
En een kapitein die niet weet wat er op zijn schip gebeurt is misschien beter geen kapitein.
TMG is geen beginneling en ik lees hier op de commentaren dat ze.deze truck al eerder uitgehaald hebben.
Een mail met sorry zonder meer is nu misschien niet voldoende meer.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Jouw aanname is vriendelijk, maar botst met mijn herhaalde ervaringen. Oprecht hun best doen is zo'n beetje het tegenovergestelde van mijn ervaring.
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Erwin schreef:
Jouw aanname is vriendelijk, maar botst met mijn herhaalde ervaringen. Oprecht hun best doen is zo'n beetje het tegenovergestelde van mijn ervaring.
Die ervaringen probeer ik ook zeker niet te betwisten Erwin, vind het enkel jammer ;-)

Van wat ik kan zien, maar dat is uiteraard allemaal ook zeer beperkt, ga ik maar uit van het beste in de mens en hun goed bedoelde intentie ;) (hoe naïef dan ook.... :roll: )
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

el_crosso schreef: Van wat ik kan zien, maar dat is uiteraard allemaal ook zeer beperkt, ga ik maar uit van het beste in de mens en hun goed bedoelde intentie ;) (hoe naïef dan ook.... :roll: )
Vind ik ook een prettige manier om in het leven te staan. Maar helaas, achterbaks en leugenachtig gedrag valt in mijn allergiezone. :wink:
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

Erwin schreef:
el_crosso schreef: Van wat ik kan zien, maar dat is uiteraard allemaal ook zeer beperkt, ga ik maar uit van het beste in de mens en hun goed bedoelde intentie ;) (hoe naïef dan ook.... :roll: )
Vind ik ook een prettige manier om in het leven te staan. Maar helaas, achterbaks en leugenachtig gedrag valt in mijn allergiezone. :wink:
Ja terecht, dat hoort ook zeker niet helaas.

Enkel was ik vroeger zelf nogal van de andere kant eerst de zaken zien, dus ik probeer het juist nu een stuk minder negatief te zie. :)

Maar de geluiden zijn niet van de lucht helaas.....
MeepleMaker
Garnaal

Bericht door MeepleMaker »

Laat ik nu net een verzendbevestiging gekregen hebben... stel je voor!
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

KASSEI schreef: Laat ik nu net een verzendbevestiging gekregen hebben... stel je voor!
Ik had ook een melding, van welke maatschappij? (al die kickstarters haha)
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

el_crosso schreef:
KASSEI schreef: Laat ik nu net een verzendbevestiging gekregen hebben... stel je voor!
Ik had ook een melding, van welke maatschappij? (al die kickstarters haha)
Ik kreeg vandaag ook een melding maar weet niet van welke spel :wtf:
Hopelijk is dat Yokohama :lol:
Afbeelding
kattaklop
Garnaal

Bericht door kattaklop »

Bij mij is het van Yokahama.
De levering word verzorgt door DLP en ik heb al een nummer maar waar het spel nu is staat er niet bij.
Dus nu kunnen we echt aftellen.
De backers van Australie en NZ moeten nog wachten tot juni of Julie.
Ocharme dat moet hard aankomen.
en zeggen dat die dingen in China gemaakt worden.
Dat schip passeerd praktis Australie voor naar Amerika te gaan. :shock:
Afbeelding
fonteintje
Grote Dienaar

Bericht door fonteintje »

Ik kreeg ook een verzendbericht van Direct Enry Solutions, (DPD) verzending gebeurt
vanuit Southall.

Denk dat dit yokohama zal zijn
el_crosso
Burgemeester

Bericht door el_crosso »

fonteintje schreef: Ik kreeg ook een verzendbericht van Direct Enry Solutions, (DPD) verzending gebeurt
vanuit Southall.

Denk dat dit yokohama zal zijn
Inderdaad hier ook :)