Ik heb nog wel een half uur gezocht naar de submit botton om mijn wants-lijstje in te sturen. Dat bleek dus geen button te zijn maar een stukje tekst met een gekleurde achtergrond. Ok dan
Spellenspektakel 2016 Math Trade
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
Re: Spellenspektakel 2016 Math Trade
Nou, het is dan toch allemaal gelukt.
Ik heb nog wel een half uur gezocht naar de submit botton om mijn wants-lijstje in te sturen. Dat bleek dus geen button te zijn maar een stukje tekst met een gekleurde achtergrond. Ok dan
Labels:
-
Hanho
- Regenmaker
Misschien kan je een screenshot plaatsen van waar je op moet klikken ?
Ik heb spellen in mijn want lijst toegevoegd, maar blijkbaar moet je dan nog submitten? Hoe precies?
Ik heb spellen in mijn want lijst toegevoegd, maar blijkbaar moet je dan nog submitten? Hoe precies?
kolibri-75 schreef:Nou, het is dan toch allemaal gelukt.![]()
"Die Tiere spielen nicht, weil sie jung sind, sondern sie haben eine Jugend, weil sie spielen müssen." - Karl Groos
-
Nivatra
- Professor Pimpel
in je bgg mail krijg je normaal een bevestiging als het gelukt is, heb je die gehad, dan is het in orde.Hanho schreef:Misschien kan je een screenshot plaatsen van waar je op moet klikken ?
Ik heb spellen in mijn want lijst toegevoegd, maar blijkbaar moet je dan nog submitten? Hoe precies?![]()
kolibri-75 schreef:Nou, het is dan toch allemaal gelukt.![]()
als je je wants hebt ingebracht moet je in stap 4 op het donker groene vakje klikken "submit your lists here!" en kom je op een volgend scherm terecht en daar heb je een grijs vakje "submit My Wants"(onder de grote titel), eens je hier klikt bevestig je aan het systeem. Je kan hier nog altijd wijzigingen aanbrengen tot het einde dat de wantlist moet ingevuld worden.
-
kolibri-75
- Grote Dienaar
Tja, ik had hetzelfde probleem. Maar het is niet echt een button. Het is dus tekst met een groene achtergrond. Ergens bovenaan je lijst zie je een regel met allemaal woorden met een andere kleur achtergrond. Deze woorden zijn dus gewoon clickable.
-
Hanho
- Regenmaker
Gelukt!
Thanks!
in je bgg mail krijg je normaal een bevestiging als het gelukt is, heb je die gehad, dan is het in orde.
als je je wants hebt ingebracht moet je in stap 4 op het donker groene vakje klikken "submit your lists here!" en kom je op een volgend scherm terecht en daar heb je een grijs vakje "submit My Wants"(onder de grote titel), eens je hier klikt bevestig je aan het systeem. Je kan hier nog altijd wijzigingen aanbrengen tot het einde dat de wantlist moet ingevuld worden.
"Die Tiere spielen nicht, weil sie jung sind, sondern sie haben eine Jugend, weil sie spielen müssen." - Karl Groos
-
Robertopellizini
- Genius
Zo moeilijk was het echt niet te vinden hoor, zeker met zo weinig tekst (buiten de tabel om). Toegegeven, het is niet de meest logische manier van iets indienen, maar als je even de tekst leest dan zie je op 2 (!) plekken op het scherm de tekst staan: "Submit Your Lists Here!" En als je er met je muis overheen beweegt dan zie je ook dat het verandert, wat insinueert dat het aanklikbaar is. Goed lezen blijft een kunst
Verder nog een tip: Mocht je meerdere items hebben met dezelfde naam (bijv. Princes of Florence, Legends of Andor), zorg er dan voor dat je duplicate protection aan zet. Die zorgt er dan voor dat je in het ruilen niet 2x hetzelfde spel krijgt toegewezen. Let er in dit geval wel op dat je alle items even graag wil (de ene versie kan NL zijn, de andere DU/EN, en dan is duplicate protection misschien niet voor iedereen even gewenst). Duplicate protection maakt dan een dummy aan en die dummy gebruik je dan om spellen aan toe te wijzen. Als je het niet goed doet, dan vertelt het overzicht je het vanzelf met een warning (Warning! Duplicate Protection).
Succes met alle trades! Ik ben benieuwd hoeveel er uitrollen.
Verder nog een tip: Mocht je meerdere items hebben met dezelfde naam (bijv. Princes of Florence, Legends of Andor), zorg er dan voor dat je duplicate protection aan zet. Die zorgt er dan voor dat je in het ruilen niet 2x hetzelfde spel krijgt toegewezen. Let er in dit geval wel op dat je alle items even graag wil (de ene versie kan NL zijn, de andere DU/EN, en dan is duplicate protection misschien niet voor iedereen even gewenst). Duplicate protection maakt dan een dummy aan en die dummy gebruik je dan om spellen aan toe te wijzen. Als je het niet goed doet, dan vertelt het overzicht je het vanzelf met een warning (Warning! Duplicate Protection).
-
Hanho
- Regenmaker
Als mensen er vragen over stellen omdat ze niet kunnen vinden dan is het blijkbaar niet helemaal duidelijk. Gelukkig door de tips van forummers hierboven is het duidelijk geworden. Bij die site is er ruimte voor verbetering, laten we het daar op houden..
Ik ben benieuwd wat uit de Math Trade komt en hoe het afgehandeld gaat worden. Ik heb er vertrouwen in!
Ik ben benieuwd wat uit de Math Trade komt en hoe het afgehandeld gaat worden. Ik heb er vertrouwen in!
Robertopellizini schreef:Zo moeilijk was het echt niet te vinden hoor, zeker met zo weinig tekst (buiten de tabel om). Toegegeven, het is niet de meest logische manier van iets indienen, maar als je even de tekst leest dan zie je op 2 (!) plekken op het scherm de tekst staan: "Submit Your Lists Here!" En als je er met je muis overheen beweegt dan zie je ook dat het verandert, wat insinueert dat het aanklikbaar is. Goed lezen blijft een kunst![]()
-
De Spellenreporter
- Condottiërre
Ja maar dan komen er toch ook weer spellen voor in de plaats?)
Of je moet alleen voor cash kiezen en geen nieuwe spellen aanvinken
Of je moet alleen voor cash kiezen en geen nieuwe spellen aanvinken
aicirtap schreef:Leuk!
Kan je alles wat niet meer in de kast past na essen kwijt
-
mafela
- Grote Dienaar
Alles aangevinkt en dat is gelukt. De poging om dubbele te voorkomen......hopelijk gelukt maar vond dat erg vaag.
Toegangskaarten besteld en preorder voor droomhuis geplaatst.......nu nog de uitslag van de math trade afwachten. Afgelopen jaar met een paar leuke spellen naar huis gegaan en hopelijk dit jaar weer!
Is het ip weer om 12.00 bij de stand ruilen?
En natuurlijk....Moenja bedankt voor deze trade!
Toegangskaarten besteld en preorder voor droomhuis geplaatst.......nu nog de uitslag van de math trade afwachten. Afgelopen jaar met een paar leuke spellen naar huis gegaan en hopelijk dit jaar weer!
-
Moenja
- Veenboer
De tijdelijke resultaten staan hier online: http://bgg.activityclub.org/olwlg/trade ... &pending=1
De 24 uur om de resultaten te controleren zijn ingegaan op 11 nov om 00:05 uur.
De 24 uur om de resultaten te controleren zijn ingegaan op 11 nov om 00:05 uur.
-
Oxyligen
- Regenmaker
Ziet er voorlopig goed uit (voor mij
)
Sluit ik mij bij aan...mafela schreef: ...
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
11 november pas?
Moet ik iets doen om het goed te keuren of als ik niets doe is het goed?
Dierik ontvangt 2x Yinsh?
Ik heb 5 van de 10 spellen ruilen. Mooie score wat mij betreft.
Moet ik iets doen om het goed te keuren of als ik niets doe is het goed?
Dierik ontvangt 2x Yinsh?
Ik heb 5 van de 10 spellen ruilen. Mooie score wat mij betreft.
Everybody has the right to play...
-
DeKerstman
- El Capitan
Ja, valt inderdaad niet tegen, 4 van de 11 en zitten best leuke dingen tussen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Helaas 0 van de 3 hier
. Aghja, vorige keer had ik 3 van de 3 geruild
.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
2 geruild en daar ben ik tevreden mee 
~ Always look on the bright side of life ~