Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Nienke Alberts schreef:
Ik denk dat jij op dezelfde markt rond hebt gelopen als ik (Thomsonlaan) maar wellicht voor mij . Ik ging om een uur of 9 en heb wel ergens Super Rhino zien liggen (die ik al had en volgens mij niet in Shrink) maar geen van de andere spellen dat ik weet. Vooral heel erg veel troep en 1 3D puzzel van de Eiffeltoren van Ravensburger.
Waar woon je? Bij mij in de buurt?
Weet ik niet maar wel in Segbroek (Franklinstraat). Jij?
Hoogspanning + Benelux uitbreiding voor €5 in Wateringen. Ik kreeg het basisspel gratis bij de uitbreiding en dat is maar goed ook want er waren wat kaartjes verwisseld tussen de twee dozen.
Nienke Alberts schreef:
Ik denk dat jij op dezelfde markt rond hebt gelopen als ik (Thomsonlaan) maar wellicht voor mij . Ik ging om een uur of 9 en heb wel ergens Super Rhino zien liggen (die ik al had en volgens mij niet in Shrink) maar geen van de andere spellen dat ik weet. Vooral heel erg veel troep en 1 3D puzzel van de Eiffeltoren van Ravensburger.
Waar woon je? Bij mij in de buurt?
Weet ik niet maar wel in Segbroek (Franklinstraat). Jij?
Laan van Meerdervoort tussen Fahrenheit en Valkenboskade!
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
MADG0BLIN schreef:
Met een vriend over de vrijmarkt in Emmeloord geweest.
Hoogspanning voor 2 euro
Ingenious: Travel Edition voor 1 euro.
Duitse versie van Keltis in folie voor 2 euro.
Ondanks de concurrentie in Emmeloord toch wat kunnen vinden:
Zertz 2 euro
Het magisch labyrint 2 euro
Koehandel 1 euro
Colditz 2 euro
Die laatste was voor mij de grootste positieve verrassing. Niet gedacht die hier tegen te komen.
MADG0BLIN schreef:
Met een vriend over de vrijmarkt in Emmeloord geweest.
Hoogspanning voor 2 euro
Ingenious: Travel Edition voor 1 euro.
Duitse versie van Keltis in folie voor 2 euro.
Ondanks de concurrentie in Emmeloord toch wat kunnen vinden:
Zertz 2 euro
Het magisch labyrint 2 euro
Koehandel 1 euro
Colditz 2 euro
Die laatste was voor mij de grootste positieve verrassing. Niet gedacht die hier tegen te komen.
Zertz wel in mijn handen gehad, maar niet gekocht. Koehandel had ik al en het magisch labyrint vond ik niet zo interessant. Alleen Colditz gemist.