Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De Deluxe versie zal niet in de handel te krijgen zijn, deze was enkel via de Kickstarter campagne te krijgen. Er zijn wel een paar retailers die deze besteld hebben via de campagne, dat zal de beste weg zijn om nog een exemplaar te krijgen.
Vandaag Gugong goed bekeken (Deluxe) en het spelmateriaal is super. Toch een vraagje wat ik op BGG of KS nergens terug kan vinden.
1 van mijn kaarten van het Yin Yang dek heeft een afwijkende kleur op de achterkant. De kaart met waarde 8 en de Paleis-actie. Deze is paars/grijs terwijl de rest (donker)blauw is. Voor de gameplay maakt het niet veel uit denk ik, maar je ziet toch wanneer deze kaart bovenop komt te liggen in het dek. Is dat bij jullie ook zo? Of heeft het een speciale betekenis (zou niet weten wat)?
Het spelmateriaal van (de Deluxe versie) Gugong is echt geweldig! Zelfs op de kartonnen verzenddoos waarmee het spel verzonden wordt staat de naam van het spel. Chique!
Deze KS compleet gemist, en de deluxe versie kan ik nergens vinden online, behalve tegen absurde prijzen (190€).
Iemand die een retailer weet met stock ?
Het spel bevalt mij goed. Ook weer niet heel bijzonder, maar speelt lekker weg en is natuurlijk mooi uitgevoerd.
Is wel een dingetje met een verkeerde kaart in Deluxe versie. Althans de twee kaarten met waarde 7 hebben allebei dezelfde actie. Wordt opgelost met nieuwe kaart die wordt gemaakt of sticker erop. Deluxe is ook niet alles goud wat er blinkt.
Laatst gewijzigd door Bart op zo 02 dec 2018, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:berichten samengevoegd