Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

warjan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: game on!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!

Bericht door warjan »

Erwin schreef:
warjan schreef: SpSp: je noemt workshops. Zijn er specifieke workshops waar jullie aan denken en/of willen jullie daar ook een oproep voor doen?

Of wellicht eventueel net als in de USA wel gebeurt, life events met podcasters?
Of een mooie mix, als een krachtige injectie van spelcultuur. Een workshop met designer's, buitenlandse gasten, een event met pod people (bij voorkeur geen body snatchers), een paneldiscussie met uitgevers, een sessie met de jury van de Nederlandse Spellenprijs enzovoort.
klinkt goed!
arjanvanhouwelingen.com

Labels:
kluistertijd
Matroos

Bericht door kluistertijd »

Ik had gehoopt op de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Spellenspektakel trekt ook veel Belgische bezoekers en de Brabanthallen zijn, net als het Beursgebouw in Eindhoven, prima bereikbaar.
Maar ik ben vooral blij dat er weer een nieuwe, centrale locatie is gevonden met groeipotentie! Chapeau!
xkneepkens
Grote Dienaar

Bericht door xkneepkens »

Top nieuws, gefeliciteerd! De Ducosim beurs vorig jaar in Utrecht was ook leuk, maar ik kan niet wachten om een beurs van formaat zo dicht bij huis te hebben en dan ook nog goed veel doorgroei mogelijkheden.
Echt tof!
SpSp
Matroos

Bericht door SpSp »

warjan schreef: SpSp: je noemt workshops. Zijn er specifieke workshops waar jullie aan denken en/of willen jullie daar ook een oproep voor doen?

Of wellicht eventueel net als in de USA wel gebeurt, life events met podcasters?
We hebben al een aantal workshops en presentaties in gedachten, maar de plannen hiervoor zijn nog vrij vers. De eerste gesprekken zijn al wel gevoerd, zowel met uitgevers die contact hebben met artiesten en spelontwerpers, als met creatievelingen die zelf al jarenlang actief zijn met spellen en spelen (zoals Subcultures). Maar is nog een hoop werk te doen voordat er een compleet programma ligt. :-)

Input is dus nog erg welkom! Het doel is om mensen een diepere kijk te geven in de spelwereld en om ze de eerste stappen te leren bij het ontwerpen van een spel. Dus als je ideeën hebt die hierbij aansluiten, dan hoor ik het graag!
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/
aicirtap
Critico

Re: VERHUISBERICHT - Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!

Bericht door aicirtap »

liefde_is schreef: Ik verwacht dat ik dan dit jaar naar Spiel zal gaan ipv het Spellenspektakel. De entreeprijs zal gok ik niet ver uit elkaar liggen, parkeerkosten zijn in Utrecht extreem hoog en voor mij is de afstand naar Spiel nu korter dan naar Spellenspektakel.....

Al vond ik de spellenavond in het hotel afgelopen jaar erg geslaagd, wel jammer dat die er dus ook niet meer is.... (ja of een hotel nemen in utrecht maar dat gaat mij te ver....)
je mag bij mij slapen hoor :mrgreen:
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

super! dat scheelt mij een dik uur reistijd!

ik hoop dat er een groter winkelaanbod komt! en wat leuke toernooien.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Gemaskerde Muchacho
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Bye bye man

Re: VERHUISBERICHT - Het Spellenspektakel komt naar Utrecht!

Bericht door Gemaskerde Muchacho »

BrokenMill schreef: Gefeliciteerd Spellenspektakel! De Jaarbeurs is een prima plek om nog verder uit te breiden. Ik ben heel benieuwd!
Dat is zeker waar.. Veel mogelijkheden om de beurs uit te breiden. De Jaarbeurs spreekt ook meer tot de verbeelding..
Afbeelding