CliniC Deluxe Edition by Alban Viard, artwork by Ian O'Toole

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

DeKerstman
El Capitan

Re: CliniC Deluxe Edition by Alban Viard, artwork by Ian O'T

Bericht door DeKerstman »

Obelix schreef:
Obelix schreef: Hoe verhoudt dit spel zich tot Healthy Heart Hospital en/of Dice hospital?
Echt niemand een idee/mening?
Deze is VEEL zwaarder dan die andere twee. Dice Hospital is light-medium, Healthy Heart wordt als medium geclassificeerd en deze zit qua zwaarte in de Vital Lacerda hoek, dus voor de echte hardcore gamers. Voor mij de voornaamste reden om deze te laten lopen en te gaan voor Dice Hospital, die krijg ik veel makkelijker op tafel.
Afbeelding

Labels:
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

DeKerstman schreef:
Obelix schreef:
Obelix schreef: Hoe verhoudt dit spel zich tot Healthy Heart Hospital en/of Dice hospital?
Echt niemand een idee/mening?
Deze is VEEL zwaarder dan die andere twee. Dice Hospital is light-medium, Healthy Heart wordt als medium geclassificeerd en deze zit qua zwaarte in de Vital Lacerda hoek, dus voor de echte hardcore gamers. Voor mij de voornaamste reden om deze te laten lopen en te gaan voor Dice Hospital, die krijg ik veel makkelijker op tafel.
Maak het me anders nog wat lastiger om deze te laten schieten :wink:
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

Obelix schreef: Maak het me anders nog wat lastiger om deze te laten schieten :wink:
Integendeel. Met de superscherpe Crowdfinder prijs kan je, als je je in de komende maanden bedenkt, in het slechtste geval het spel van de hand doen en nog winst pakken ook. Of je speelt het en wanneer het dan niet bevalt, nog steeds verkopen met zeer gering verlies.

Dus, ga ervoor!

:twisted:
CrowdFinder
Party Animal

Bericht door CrowdFinder »

Inderdaad, dit is gewoon een heavy euro. Ik heb wel gewoon extra mensen nodig (moet bijna vol geraken) voor de extra korting naar 68 euro voor de all-in. Scherper kan niet! :-)
Anders gewoon 73,10 euro voor de all-in.

Persoonlijk denk ik een hele goede prijs voor de all-in, zeker tov 109 dollar solo pledge (ca. 99 euro). Liefst 31 euro korting dus, als we bijna vol geraken.
jvdv
Jakkiebak!

Bericht door jvdv »

Ik zie die extra-extra korting als een bonus, ik vind het nu al een hele goeie prijs!
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

Jerome schreef:
Obelix schreef: Maak het me anders nog wat lastiger om deze te laten schieten :wink:
Integendeel. Met de superscherpe Crowdfinder prijs kan je, als je je in de komende maanden bedenkt, in het slechtste geval het spel van de hand doen en nog winst pakken ook. Of je speelt het en wanneer het dan niet bevalt, nog steeds verkopen met zeer gering verlies.

Dus, ga ervoor!

:twisted:
Mijn opmerking was eerder ironisch, vandaar de knipoog. :wink:
Obelix
Garnaal

Bericht door Obelix »

Todo schreef: Inderdaad, dit is gewoon een heavy euro. Ik heb wel gewoon extra mensen nodig (moet bijna vol geraken) voor de extra korting naar 68 euro voor de all-in. Scherper kan niet! :-)
Anders gewoon 73,10 euro voor de all-in.

Persoonlijk denk ik een hele goede prijs voor de all-in, zeker tov 109 dollar solo pledge (ca. 99 euro). Liefst 31 euro korting dus, als we bijna vol geraken.
Voor het basisspel ben ik al 100% overtuigd. Ik vraag me gewoon af of een spel met zoveel diepgang nood heeft aan mini-uitbreidingen allerhande. Tenzij het gaat over LCG's en dungeon crawlers ben ik absoluut geen fan van uitbreidingen.