Deze staat ook hoog op mijn lijstje voor Spiel. Ik had de intentie om op basis van de info die ik tot nu toe had gelezen over dit spel, deze blind aan te schaffen op Spiel. Is het spel zelf eigenlijk taalonafhankelijk (op basis van de reeds verzamelde info gok ik van wel)? Indien het effectief taalonafhankelijk is en er duikt vroeg of laat een te downloaden Nederlandse handleiding op, staat een aanschaf in Essen niets nog in de weg...Erwin schreef:Tobago is zo leuk en goed, die zal vast bij 999 Games opduiken.
Verlanglijstje Spiel 2009
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tom
- Professor Pimpel
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het materiaal is taalneutraal. Er zit overigens ook een Engelstalig regelboekje in de doos.Tom schreef:Deze staat ook hoog op mijn lijstje voor Spiel. Ik had de intentie om op basis van de info die ik tot nu toe had gelezen over dit spel, deze blind aan te schaffen op Spiel. Is het spel zelf eigenlijk taalonafhankelijk (op basis van de reeds verzamelde info gok ik van wel)? Indien het effectief taalonafhankelijk is en er duikt vroeg of laat een te downloaden Nederlandse handleiding op, staat een aanschaf in Essen niets nog in de weg...
-
Enrico
- Caballero
Ik heb inmiddels ook een "to-do" lijstje opgesteld van spellen waar ik tijdens Spiel zeker even naar wil gaan kijken:
- Peloponnes
- Vor der Toren von Loyang
- Macao
- Strada Romana
- Shipyard
- Endeavor
- Albion
- Tobago
- Burger Joint
- Vasco da Gama
- Jaipur
- Opera
- Carson City
- Martinique
- De Kingsburg-uitbreiding
- BasketBoss
Daar moet ik me toch een paar dagen mee bezig kunnen houden...
- Peloponnes
- Vor der Toren von Loyang
- Macao
- Strada Romana
- Shipyard
- Endeavor
- Albion
- Tobago
- Burger Joint
- Vasco da Gama
- Jaipur
- Opera
- Carson City
- Martinique
- De Kingsburg-uitbreiding
- BasketBoss
Daar moet ik me toch een paar dagen mee bezig kunnen houden...