... over de beruchte/beroemde rode streep van 999 Games

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Vind je de rode streep op de cover van 999 Games over het algemeen:

Mooi
7
8%
Maakt me niet uit
48
56%
Lelijk
30
35%

Totaal aantal stemmen: 85

Phaedros
Grote Dienaar
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: ... over de beruchte/beroemde rode streep van 999 Games

Bericht door Phaedros »

Ik vind de rode streep erg lelijk, evenals de reclame voor andere spellen op de rand van de doos of een opdruk van wat voor genomineerde of gewonnen spellenprijs dan ook. En teksten als 'al 100.000 exemplaren verkocht' mogen wat mij betreft ook achterwege blijven. Kortom: Ik ga voor clean.

En voor consistent: sommige uitgevers hebben er een handje van om hun logo of info over aantal spelers, leeftijd en spelduur regelmatig op een net iets andere plek te plaatsen. Of het logo de ene keer groot en bij een andere box van hetzelfde formaat een stuk kleiner.

Laat ik een goed spel ervoor liggen... nee, zeker niet. Uiteindelijk gaat het toch om de inhoud!
Laatst gespeeld:
Afbeelding
AstridvE
Jakkiebak!

Bericht door AstridvE »

Ik heb net mijn 999 Games spellen eens bekeken. Eentje heeft een rode streep (Vrijdag), de rest niet (Set, Le Havre, Naar het middelpunt der aarde, Foodie). Zeker iets nieuws, die rode streep.
Gekey
Meeple

Bericht door Gekey »

Ik vind het niet mooi, gelukkig heb ik mijn spellen verticaal in de kast staan dus zie ik het eigenlijk niet vaak. Als ik een spel pak is het om te spelen en dan kijk ik toch niet echt naar de cover.
Plaats reactie