Nog geen idee of ik ga aansluiten op één van die events. Mijn voorkeur zit hem vooral in de wat zwaardere spellen op BGA. (alhoewel Chakra wel mijn gilty pleasure is daar
(BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er bij
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Gert12555
- Professor Pimpel
Re: (BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er
Gert12555 hier = Gert12555 daar (BGA).
Nog geen idee of ik ga aansluiten op één van die events. Mijn voorkeur zit hem vooral in de wat zwaardere spellen op BGA. (alhoewel Chakra wel mijn gilty pleasure is daar
, als ik even wat tijd te doden heb...)

- Pura Vida
- Kardinaal
Weet t ook nog niet. 20u ga ik niet halen. Kinderen enzo (speel ws exact dan een potje 7W oid). Misschien kom ik later even kijken. Dat schijnt ook te kunnen?
- Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Later aansluiten kan zeker. Het is allemaal redelijk vrijblijvend. Belangrijk is wel aangesloten te zijn bij de groep omdat we de tafels waarschijnlijk zullen beperken tot de groep en dat we mogelijks ook zullen communiceren via de group chat.Pura Vida schreef: Weet t ook nog niet. 20u ga ik niet halen. Kinderen enzo (speel ws exact dan een potje 7W oid). Misschien kom ik later even kijken. Dat schijnt ook te kunnen?
- De Spellenreporter
- Condottiërre
- Contacteer:
Ben er maandag niet bij, maar zal me ook even aansluiten op BGA.
Uiteraard als De Spellenreporter (premium)
Uiteraard als De Spellenreporter (premium)
- WTULTC
- Elfenkoning
Ook aangemeld. Ik speel niet heel veel on-line overigens
LongTreeCity = WTULTC
LongTreeCity = WTULTC
- Kire
- Munchkin
Originele nickname! Zit er een verhaal achter?WTULTC schreef: Ook aangemeld. Ik speel niet heel veel on-line overigens
LongTreeCity = WTULTC
- WTULTC
- Elfenkoning
LTC is nu bekend... haha... WT is voor en achternaam en U staat voor uit...
LongTreeCity is een geuzennaam voor de woonplaats waar ik ben opgegroeid. Eigenlijk gebruik ik nu het meest online.
WTULTC was eerst mijn oude on-line naam die overal gebruikte, maar ja die kan ik hier niet meer veranderen zonder dat al mijn statistieken etc verdwijnen volgens mij. Zo ja, dan zou die namelijk best veranderd mogen worden door de moderators in LongTreeCity.
LongTreeCity is een geuzennaam voor de woonplaats waar ik ben opgegroeid. Eigenlijk gebruik ik nu het meest online.
WTULTC was eerst mijn oude on-line naam die overal gebruikte, maar ja die kan ik hier niet meer veranderen zonder dat al mijn statistieken etc verdwijnen volgens mij. Zo ja, dan zou die namelijk best veranderd mogen worden door de moderators in LongTreeCity.
- Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Ik probeer ook mee te spelen maandag, maar ook voor mij is 20u waarschijnlijk wat te vroeg.
Nickname op BGA = nickname op BSM, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
Nickname op BGA = nickname op BSM, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
- Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
Heb me ook aangemeld, BGA naam= Ash Noviomagum
Ben de laatste 4 jaar heel actief geweest tot voor een paar maanden geleden.
Met deze groep komt misschien de interesse weer terug. Zal voor maandag a.s. de wekker zetten als reminder. Kijken of het lukt tijdstechnisch. Sowieso leuk initiatief
Ben de laatste 4 jaar heel actief geweest tot voor een paar maanden geleden.
Met deze groep komt misschien de interesse weer terug. Zal voor maandag a.s. de wekker zetten als reminder. Kijken of het lukt tijdstechnisch. Sowieso leuk initiatief
- Kire
- Munchkin
Humske, kan het zijn dat bovenstaande uitnodiging niet meer geldig is? Je kan bij het aanmaken kiezen of deze 24h dan wel oneindig geldig is. Default is 24h dacht ik.humske schreef: ik ben ook premium lid en doe graag mee. (z0wel hier op BSM als BGA humske)
maandag of woensdagavonden komen mij ook het best uit. Komende week zouden er daar wel een van beide van kunnen (ben nu allebei nog vrij).
Ik ken inmiddels aardig wat spellen, vind het ook geen probleem om uit te leggen. Maar dit doe ik dan liever wel via een praatkanaal en niet via typen. Dat werkt niet. Dus ik ben zo vrij geweest om ook gelijk een Bordspelmania BGA server aan te maken op discord, voor diegenen die ook via dat kanaal met elkaar in contact wensen te komen.
https://discord.gg/Sytrf2
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
oh ik had geen ideeKire schreef:Humske, kan het zijn dat bovenstaande uitnodiging niet meer geldig is? Je kan bij het aanmaken kiezen of deze 24h dan wel oneindig geldig is. Default is 24h dacht ik.humske schreef: ik ben ook premium lid en doe graag mee. (z0wel hier op BSM als BGA humske)
maandag of woensdagavonden komen mij ook het best uit. Komende week zouden er daar wel een van beide van kunnen (ben nu allebei nog vrij).
Ik ken inmiddels aardig wat spellen, vind het ook geen probleem om uit te leggen. Maar dit doe ik dan liever wel via een praatkanaal en niet via typen. Dat werkt niet. Dus ik ben zo vrij geweest om ook gelijk een Bordspelmania BGA server aan te maken op discord, voor diegenen die ook via dat kanaal met elkaar in contact wensen te komen.
https://discord.gg/Sytrf2
https://discord.gg/YSbgxWA
~ Always look on the bright side of life ~

-
Thompson
- Matroos
Ah excuus ik zie nu pas dat morgenavond de eerste avond al gepland is, ik ben dan helaas verhinderd dus zal geen tafel kunnen hosten.
Veel speelplezier aan degenen die wel kunnen spelen!
Veel speelplezier aan degenen die wel kunnen spelen!
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
er is bij mij net wat met spoed wat tussendoor gekomen waar ik nog wel even mee bezig ben helaas. IK vind het erg jammer en ben er graag een volgende keer bij.
~ Always look on the bright side of life ~

- Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Sorry, er is iets tussen gekomen waardoor vanavond me spijtig genoeg toch niet gaat lukken. In ieder geval een leuke en gezellige avond toegewenst aan eenieder!
Vaak is rond beter, soms vierkant!
- Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Mijn klusje in de tuin liep ook wat uit, en was bovendien dermate inspannend dat ik ook vond dat ik een douche nodig had... en nu staat er nog een afwas op me te wachten
Volgende keer beter?