Benelux Math Trade September 2020

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

De Spellenreporter
Condottiërre

Re: Benelux Math Trade September 2020

Bericht door De Spellenreporter »

larsje86 schreef: Veel entries, maar waarom zouden mensen spellen met een verkoopwaarde onder de€5,- er los opzetten? Die kan ik beter nieuw kopen is goedkoper dan de verzendkosten, kan iemand mij dit uitleggen?

Ik heb helaas een te kleine collectie om mee te doen voor mijn wants ben ik bang, maar misschien kan ik wat “afdankertjes” traden voor iets anders!

Wants gesubmit
Bijna iedereen die een spelletje verzend neemt de verzendkosten op zich, of in elk geval de eerste 5,-.
Dus wat dat betreft betaal je zelf niet voor het verzenden van een spelletje onder de 5,-
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Het enige nadeel van samenvoegen vindt ik dat ik olwlg automatisch laat zoeken naar mijn wishlist om die toe te voegen. En volgens mij zoekt hij dan niet naar spellen die in de post gelinked zijn, alleen naar spellen die als lijstitem zijn toegevoegd.

Kortom, ik vind dan niet altijd spellen die wel op mijn wishlist staan. En ik heb de tijd niet om elke post in die lijst goed door te nemen.
Afbeelding
Lena
Professor Pimpel

Bericht door Lena »

De resultaten zijn beschikbaar in OLWLG.

Ik heb nu ook alles ingesteld voor een leftovers math trade. Wie te laat was voor de vorige kan hieraan meedoen. Items toevoegen/wijzigen kan tot vrijdagavond 18u.
larsje86
Hazelnoot Ridder
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door larsje86 »

De Spellenreporter schreef:
larsje86 schreef: Veel entries, maar waarom zouden mensen spellen met een verkoopwaarde onder de€5,- er los opzetten? Die kan ik beter nieuw kopen is goedkoper dan de verzendkosten, kan iemand mij dit uitleggen?

Ik heb helaas een te kleine collectie om mee te doen voor mijn wants ben ik bang, maar misschien kan ik wat “afdankertjes” traden voor iets anders!

Wants gesubmit
Bijna iedereen die een spelletje verzend neemt de verzendkosten op zich, of in elk geval de eerste 5,-.
Dus wat dat betreft betaal je zelf niet voor het verzenden van een spelletje onder de 5,-

Nee maar je betaald wel gewoon 5 euro voor een nieuw spel :) + afscheid nemen van een ander spel zo bedoelde ik het. Maar heb toch weer 4 trades gedaan dus je hoort mij niet klagen
Afbeelding