Ik ben weer helemaal Happy!!!
... niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar ook om al die geweldige uitslagen, commentaren bij antwoorden en cijfertjes te lezen, haha; helemaal super hoe duidelijk alles weer is neergezet hier!
Hierbij nog mijn winnende werkwijze van deze week (en ook de reden waarom ik dus weer ergens in het midden heb opgestuurd):
Toen ik de vragen las, kwam ik bij maar bij 1 enkele vraag aan 5 antwoorden (gekleurde dobbelstenen, meteen de categorie waar ik 't minst heb gescoord).
Toen heb ik 't maar even een dagje zo gelaten en keek ik de volgende dag nog eens in de spellenkast (drankvraag en Afrika vraag waren daarna ook gevuld).
Pick up & Delivery twijfelde ik nog tussen flash point en Mississippi Queen en bij Driehoeken had ik nog 2 open plekken (2 dagen geleden Marvel Splendor gespeeld en die driehoek kon ik me nog herinneren) tot ik terugdacht aan winnende tactiek van vorige week: kies klassiekers! (vorige week was het dammen/schaken, deze week Halma/Backgammon)
Ik verheug me al op match game 8 die al op de planning staat en dan hoop ik weer (zoals ik in m'n berichtje aan JeVo al had gezet) in de top 5 te eindigen... maar drie keer winnen, is nu toch ook wel een uitdaging