Bedankt voor het organiseren! Helaas waren de doorzichtige spellen voor mij iets te hoog gegrepen. Jammer dat niet meer mensen op 4 op een rij en Drop It waren gekomen, ik was er erg trots op!
Bij de onderwatervraag heb ik lang getwijfeld over Pandemic Rising Tide, maar gelukkig heb ik die niet ingevuld. Wel grappig dat hij toch nog werd genoemd.
Ik zal over een goede vraag nadenken!
En trouwens, bij vraag 2 staat 'The Isle of Cats' er ook nog dubbel in.
Match Game 9
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Amethyst141
- Regenmaker
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Re: Match Game 9
verdorie, ook jij hebt gelijk, nog een dubbeling.Amethyst141 schreef: En trouwens, bij vraag 2 staat 'The Isle of Cats' er ook nog dubbel in.
Maar dat heeft verder geen gevolgen voor de stand, heb ik berekend, dus dat ga ik niet verder
verwerken.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
super leuk dit! bedankt voor het organiseren!
~ Always look on the bright side of life ~

- Bruno
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Just my luck
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Close dit keer zeg! En dan na te gaan dat Alhambra en El Grande hier in de kast staan om ze vervolgens niet op de lijst bij vraag 3 te zetten. Dat had achteraf gezien behoorlijk wat uitgemaakt.
Everdell over het hoofd zien was ook wel een blunder, maar een positieve verrassing was dat er meerdere mensen gekozen hadden voor Mystic Vale. Wist ik veel!
Everdell over het hoofd zien was ook wel een blunder, maar een positieve verrassing was dat er meerdere mensen gekozen hadden voor Mystic Vale. Wist ik veel!