Carcassonne 4854
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Gretz
- Jakkiebak!
Ik moet nog even wennen nu ik de draak, de fee en de jonkvrouw erbij hebt, maar ik ben ervan overtuigd dat deze ook een welkome aanvulling wordt. Door met ale uitbreidingen te spelen moet je je aan veel regels tegelijk houden. Maar als je die allemaal begrijpt en zo strategieën kunt combineren, dan is Carcassonne met veel uitbreidingen naar mijn idee toch leuker dan alleen basisspel.
De 3 varianten van Carcassonne die ik heb (De Burcht, De Stad, Overzee) zijn allemaal op hun eigen manier weer anders en afwisselend. En zo even leuk om te spelen voor mij als een heel ander nieuw spel. Het concept van 'tegeltjes leggen' is denk ik zo goed bedacht dat er nog een heleboel leuke varianten op worden konden bedacht. En als dat mogelijk is, waarom zou je dat dan niet doen?
De 3 varianten van Carcassonne die ik heb (De Burcht, De Stad, Overzee) zijn allemaal op hun eigen manier weer anders en afwisselend. En zo even leuk om te spelen voor mij als een heel ander nieuw spel. Het concept van 'tegeltjes leggen' is denk ik zo goed bedacht dat er nog een heleboel leuke varianten op worden konden bedacht. En als dat mogelijk is, waarom zou je dat dan niet doen?
Labels:
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Zou je niks onaardigs over mijn collega-struikrover willen zeggen?!Dagmar schreef:Hmm, van afbeelding op de doos krijg ik het niet warm. Wat een griezelig mannetje. Neemt niet weg dat ik ook deze uitbreiding absoluut ga kopen en spelen.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Griezelig? Heb jij toevallig het basisspel? Daar staat ie ook al op, net als de rest van deze doos, die is op alle verschillende carcassonne dozen te vinden.Dagmar schreef:Hmm, van afbeelding op de doos krijg ik het niet warm. Wat een griezelig mannetje. Neemt niet weg dat ik ook deze uitbreiding absoluut ga kopen en spelen.
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
they don't, they don't speak for us
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Tuurlijk heb ik die, hoe zou ik anders de uitbreidingen spelen. Bij deze doos trekt alleen de griezel de aandacht, bij andere dozen andere zaken.unborn chikken voice schreef: Griezelig? Heb jij toevallig het basisspel? Daar staat ie ook al op, net als de rest van deze doos, die is op alle verschillende carcassonne dozen te vinden.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-