Ik denk ook niet dat het bedoelt is als taktiek om all-in voor te gaan. Het gaat er meer om dat je taktiek moet spreiden en niet je tegenstander alle groene of rode kaarten kunt gunnen.Geerius schreef:Dat wilt dus zeggen dat er niet gegaan moet worden voor 2 van de 3 overwinningscondities... Als winnen op punten veruit het vaakst voorkomt is dat dus niet goed van het spel...RvdH83 schreef: Desalniettemin denk ik dat het spelen op Military of Science geen goede strategie is. Hooguit kun je daarop de andere speler wat onder druk zetten als de kaarten gunstig vallen. Maar als je tegenspeler goed oplet, dan ga je daar niet op winnen.
Ik heb dit spel alleen via BGA gespeeld. Daar is het spel binnen een paar minuten afgelopen. Met ervaren spelers duurt het klaarleggen van het spel langer dan de speelduur van het spel zelf...
7 Wonders Duel wint Bordspelmania DUO-competitie
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Edwin84
- Elfenkoning
Re: 7 Wonders Duel wint Bordspelmania DUO-competitie
Labels: