Wat lees jij?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Re: Wat lees jij?
Naast de nodige vakliteratuur (lees kinderboeken van 10 tot 12 jaar..)
Zit ik nu helemaal in de boeken van Markus Heitz. Mooi opgebouwde boeken.
Zit ik nu helemaal in de boeken van Markus Heitz. Mooi opgebouwde boeken.
-
Barad_the_dwarf
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: BGG Admin
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
I shall wear Midnight, the nieuwste van Terry Pratchett
-
El Capitan
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
World War Z van Max Brooks
Aanrader voor de zombieliefhebber!
Aanrader voor de zombieliefhebber!
-
WTULTC
- Elfenkoning
Balgevoel
Een boekje dat door een vrouw is geschreven met humor. Het schijnt dat vrouwen dmv voetbal hun man echt kunnen leren kennen. Erg leuk boekje wat ik als man zijnde lees vanwege de humor die in het boekje zit.
Een boekje dat door een vrouw is geschreven met humor. Het schijnt dat vrouwen dmv voetbal hun man echt kunnen leren kennen. Erg leuk boekje wat ik als man zijnde lees vanwege de humor die in het boekje zit.
-
judithg27
- Locomotief
Ik ben onlangs begonnen aan het boek Magiek van Angie Sage. Dit is een fantasy(kinder)boek. De sfeer en het thema heeft iets weg van de Harry Potter boeken. Het boek leest lekker weg en er zijn nog 5 of 6 vervolgboeken.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Ik ook. vind 'm erg leuk om te lezen.Jorrit schreef:Ben nu begonnen in de biografie van Keith! (Richards)
-
Flash
- Wu Feng
Normaal gesproken ben ik een fantasy liefhebber (Tolkien, Feist, Weis & Hickman) met af en toe een uitstapje naar de wat klassiekere boeken (Perpetua reeks).
Momenteel ligt de 'Baby bijbel' op het nachtkastje. In augustus voor het eerst vader geworden. Ondanks dat de het ouderschap niet uit een boek kunt leren, staan er best nuttige dingen in.
Momenteel ligt de 'Baby bijbel' op het nachtkastje. In augustus voor het eerst vader geworden. Ondanks dat de het ouderschap niet uit een boek kunt leren, staan er best nuttige dingen in.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Kan iemand George Martin vertellen dat 'ie op moet schieten? Ik heb A Feast for Crows bijna uit... Ik moet door!
(nog geen nieuws, zeker? Gaat nog wel een paar jaar duren voordat die serie af is?)
(nog geen nieuws, zeker? Gaat nog wel een paar jaar duren voordat die serie af is?)

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Het schijnt dat er nog een drietal boeken zijn in de wereld van A Song of Ice and Fire: The Hedge Knight, The Sworn Sword en The Mystery Knight.
Heeft iemand enig idee of die nog ergens te koop zijn? In het Engels? En niet voor 60+ euro per stuk... dat was de enige prijs die ik kon vinden.
Heeft iemand enig idee of die nog ergens te koop zijn? In het Engels? En niet voor 60+ euro per stuk... dat was de enige prijs die ik kon vinden.

-
Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Bezig in The Wheel of Time (Het Rad des Tijds) van Robert Jordan. Hij is 2 jaar geleden overleden voor hij zijn laatste boek kon afmaken (bestaat uit 12 delen, en het laatste ging 1 groot boek zijn, ze gaan het afmaken maar wel in 3 splitsen). Ik zit nu aan deel 5 maar kom niet veel aan lezen toe de laatste tijd.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Heb inmiddels Legends I (Robert Silverberg) aangeschaft. Hierin staan een elftal korte verhalen die zich afspelen in een aantal bekende fantasy series: A Song of Ice and Fire, Wheel of Time, Riftwar, DiscWorld, Dark Tower, etc.Leto schreef:Bezig in The Wheel of Time (Het Rad des Tijds) van Robert Jordan. Hij is 2 jaar geleden overleden voor hij zijn laatste boek kon afmaken (bestaat uit 12 delen, en het laatste ging 1 groot boek zijn, ze gaan het afmaken maar wel in 3 splitsen). Ik zit nu aan deel 5 maar kom niet veel aan lezen toe de laatste tijd.
Erg interessant! Ieder verhaal heeft een korte intro van Silverberg over de boekenserie en het verhaal zelf staat op zich. Mooi om je te kunnen oriënteren op eventuele nieuwe boeken.
A New Spring (Wheel of Time) was erg lastig in te komen. Veel namen en onbekende verschijnselen om je doorheen te worstelen, maar uiteindelijk kon het me wel bekoren.
Eind december uitgelezen:

-
Bartjes!
- Uitgever
Ik ben begonnen in 'De Zwarte Plak' van Toon Kortooms. Gekregen van een bekende, die vond dat ik het móest lezen omdat mijn oorsprong in die regio ligt...
-
Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
Voor de luie lezer, de gehele Millenium reeks wordt deze week uitgezonden op Ned3 bij de KRO.Viva schreef:Gelukkig is de uitzending pas gepland in 2011 op de Nederlandse buis, dus nog even een paar maanden de tijd:
De Millenium reeks van Stieg Larsson (3 delen)
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Volgens mij ligt'ie hier ook nog ergens op zolder...Bartjes! schreef:Ik ben begonnen in 'De Zwarte Plak' van Toon Kortooms. Gekregen van een bekende, die vond dat ik het móest lezen omdat mijn oorsprong in die regio ligt...