En helemaal tot slot ...
We hebben ons goed geamuseerd vandaag. Er waren heel veel bezoekers, maar nooit hadden we het gevoel dat er echt een massa volk aan het drummen was om ergens te komen. De gangpaden waren heel breed.
Hoewel ik helemaal niet into cosplay ben, vind ik het tof om hier als gewone burger tussen te lopen. Alle cosplayers die we aanspraken, gingen met graagte op de foto. Mijn respect is groot voor deze mensen die uren, dagen, weken, maanden aan een kostuum werken.
Persoonlijke indruk: minder Harry Potters dit jaar en nauwelijks Steampunk. Maar dat kan ook een verkeerde indruk zijn.
De combinatie met Spellenspektakel België vind ik ook OK. Je moet hier als veelspeler niet op zoek gaan naar de moeilijkere spellen. Wel vind je hier de spellen die aansluiting vinden bij FACTS, want daar is het toch allemaal om te doen. De zogenaamd klassieke FACTS-bezoeker, die minder affiniteit heeft met de bordspellenhobby, kan alleen maar getriggerd worden om verder kennis te maken met spellen.
Ik kom graag volgend jaar terug!
FACTS/Spellenspektakel België: reacties en verslagjes
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Bart51
- Grote Dienaar
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: FACTS/Spellenspektakel België: reacties en verslagjes
De volgende editie van FACTS vindt plaats op 6 en 7 april 2024.Bart51 schreef: We hadden samen een leuke dag beleefd. Wat mij betreft, volgend jaar opnieuw!
-
animal82
- Jakkiebak!
De spellenhal is er enkel in de herfst edities.Bart schreef:De volgende editie van FACTS vindt plaats op 6 en 7 april 2024.Bart51 schreef: We hadden samen een leuke dag beleefd. Wat mij betreft, volgend jaar opnieuw!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Gelijk heb je.animal82 schreef:De spellenhal is er enkel in de herfst edities.Bart schreef:De volgende editie van FACTS vindt plaats op 6 en 7 april 2024.Bart51 schreef: We hadden samen een leuke dag beleefd. Wat mij betreft, volgend jaar opnieuw!