Scherp, scherpMisth schreef:Die van de uitgevers waar spellen winkels (speciaal en web) spellen bestellenErwin schreef:Wat is de meest succesvolle internetwinkel?Sebastiaan schreef:Vergeet niet dat de meest succesvolle internetwinkel niet zo succesvol is vanwege de prijs.
999 Games Outlet Sale
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Re: 999 Games Outlet Sale
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
Labels:
-
SIR Louis
- Veenboer
Voor zover ik weet heeft bol.com vaak toch wel scherpe prijzen. Soms kan je zelfs met een coupon code de verzendkosten wegwerken. (niet dat ik reclame wil maken hoor)
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
Klopt. Maar ze hebben bijvoorbeeld niet het imago dat ze goedkoop zijn.SIR Louis schreef:Voor zover ik weet heeft bol.com vaak toch wel scherpe prijzen. Soms kan je zelfs met een coupon code de verzendkosten wegwerken. (niet dat ik reclame wil maken hoor)
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
zodiak
- Professor Pimpel
wie gaat er eigenlijk naar deze Outlet toe? Misschien kan iemand de volgende 2 spellen voor me regelen? Ik woon bij Eindhoven en heb zelf geen tijd om op en neer te rijden.
Ik wil graag Goa en Amon-Ra als deze nieuw en nog voor 10 euro per stuk te koop zijn? (dit waren de prijzen van afgelopen jaren).
Ik wil deze graag op de volgende Ducosimn of Roll the Dice avond overnemen.
Bedankt,
Marc
Ik wil graag Goa en Amon-Ra als deze nieuw en nog voor 10 euro per stuk te koop zijn? (dit waren de prijzen van afgelopen jaren).
Ik wil deze graag op de volgende Ducosimn of Roll the Dice avond overnemen.
Bedankt,
Marc

-
andy
- Stamhoofd
het imago mischien niet, maar als je geregeld daar eens kijkt, kun je er wel eens een koopje vinden. zo heb ik vorig jaar daar het spel der tronen gekocht voor iets rond de 20 euro.Sebastiaan schreef:Klopt. Maar ze hebben bijvoorbeeld niet het imago dat ze goedkoop zijn.SIR Louis schreef:Voor zover ik weet heeft bol.com vaak toch wel scherpe prijzen. Soms kan je zelfs met een coupon code de verzendkosten wegwerken. (niet dat ik reclame wil maken hoor)
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het Spel der Tronen is misschien niet zo'n goed voorbeeld, aangezien die in andere webwinkels voor 10 euro te koop stond.

-
andy
- Stamhoofd
nochtans stond op het zelfde ogenblik dit spel overal bijna voor ongeveer 40 euro te koop. zelfs nu staat deze nog rond de 40 euro te koop.
http://www.spelshop.be/catalogsearch/re ... en&x=0&y=0
hier voor 24 euro zonder verzending:
http://www.spelmagazijn.be/product_info ... cts_id=575
ook op BGG marketplace minimum 30 euro:
http://www.boardgamegeek.com/geekstore. ... mid=285447
het was op dat ogenblik mischien een tijdelijke promotie waar je deze gevonden hebt voor 10 euro.
http://www.spelshop.be/catalogsearch/re ... en&x=0&y=0
hier voor 24 euro zonder verzending:
http://www.spelmagazijn.be/product_info ... cts_id=575
ook op BGG marketplace minimum 30 euro:
http://www.boardgamegeek.com/geekstore. ... mid=285447
het was op dat ogenblik mischien een tijdelijke promotie waar je deze gevonden hebt voor 10 euro.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Spel der Tronen werd gedumpt door de uitgever en was toen overal voor een prikkie te koop (net als al die andere commercieel mislukte bordspellen van PS Games).andy schreef: het was op dat ogenblik mischien een tijdelijke promotie waar je deze gevonden hebt voor 10 euro.
Ik vermoed dat de kleine restantvoorraad van het spel nu weer voor de normale prijs wordt aangeboden. Tegen een leuke marge voor de desbetreffende winkels.
-
andy
- Stamhoofd
zojuist ontdekt dat ik a game of thrones heb van FFG en niet het spel der tronen van ps games. zou het daar mee te maken kunnen hebben?Erwin schreef:Spel der Tronen werd gedumpt door de uitgever en was toen overal voor een prikkie te koop (net als al die andere commercieel mislukte bordspellen van PS Games).
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik heb ook de versie met beide logo's. Het spel kwam tot nu toe slechts één maal op tafel. Mss moet ik die toch nog eens een kans geven.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
Zeker doen! het is toch één van de betere strategiespellen!Pedro777 schreef:Ik heb ook de versie met beide logo's. Het spel kwam tot nu toe slechts één maal op tafel. Mss moet ik die toch nog eens een kans geven.
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
andy
- Stamhoofd
voor mij is dit zeker ook een aanrader. Nu nog anderen kunnen overtuigen hiervan...Sebastiaan schreef:Zeker doen! het is toch één van de betere strategiespellen!Pedro777 schreef:Ik heb ook de versie met beide logo's. Het spel kwam tot nu toe slechts één maal op tafel. Mss moet ik die toch nog eens een kans geven.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
Gewoon melden dat je gelijk hebt, stellen als een feit en daarmee elke discussie uitsluitenandy schreef:voor mij is dit zeker ook een aanrader. Nu nog anderen kunnen overtuigen hiervan...Sebastiaan schreef:Zeker doen! het is toch één van de betere strategiespellen!Pedro777 schreef:Ik heb ook de versie met beide logo's. Het spel kwam tot nu toe slechts één maal op tafel. Mss moet ik die toch nog eens een kans geven.
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
De lijst van spellen die te koop zullen zijn is zojuist bekend gemaakt door 999 Games:
http://www.999games.nl/media/Outlet%20S ... pellen.pdf
http://www.999games.nl/media/Outlet%20S ... pellen.pdf