...De verwarring die je sticht door het onder het misleidende kopje 'recensies' te plaatsen -dat is het namelijk niet. 'Embedded' in de rest van je informatieve site wekt het de verkeerde indruk.Erwin schreef:
Waarom heb je hier last van, wat is jouw probleem?
White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar Essen
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Richard van Vugt
- Garnaal
- Contacteer:
Re: White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar Esse
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
Labels:
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Verwarring, misleidend, verkeerd............... stevige woorden, ik heb blijkbaar wat aangericht.Richard van Vugt schreef:...De verwarring die je sticht door het onder het misleidende kopje 'recensies' te plaatsen -dat is het namelijk niet. 'Embedded' in de rest van je informatieve site wekt het de verkeerde indruk.Erwin schreef:
Waarom heb je hier last van, wat is jouw probleem?
Het stelt me gerust dat ik in de korte toelichting bij de link naar de pagina's met recensies al jaren meld wat men daar kan vinden (recensies, previews.....). Het doet me verder deugd dat deze herhaling van mijn aanpak uit 2010 pas nu tot gedoe leidt.
Dank voor jouw waardevolle en professionele commentaar.
- Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Gaat Richard nu alles wat Erwin schrijft op een weegschaaltje leggen?
Ik was niet verward, voelde me niet misleid en kreeg geen verkeerde indruk van deze nette
P-P-Preview
Niks zal meer hetzelfde zijn na het topic over de Nederlandse Spellenprijs
Maar on topic: iemand een idee wanneer Ninjato echt gaat verschijnen? Of stond dat al ergens en heb ik er overheen gelezen?
Ik was niet verward, voelde me niet misleid en kreeg geen verkeerde indruk van deze nette
P-P-Preview
Niks zal meer hetzelfde zijn na het topic over de Nederlandse Spellenprijs
Maar on topic: iemand een idee wanneer Ninjato echt gaat verschijnen? Of stond dat al ergens en heb ik er overheen gelezen?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
ravinck
- Party Animal
Naar wat ik begrepen heb komt White Goblin Games voor Spiel nog met Mondo en Principato en later met Ninjato.Drekster2001 schreef:iemand een idee wanneer Ninjato echt gaat verschijnen?

-
regenworm2011
- Uno
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van de meeste white goblin spellen. blij dat er hier op dit ( duidelijk pro- white goblin) forum ook nog mensen zitten die wel selectief naar spellen kijken. Thanks Cymric!
Goed dat krijg je als het merendeel van de forum moderators sterke banden hebben met een bedrijf... dan heb je vooroordelen.
Maar wees nou eerlijk... get nuts?? hoe beroerd kan een spel zijn. Zelfs een spel als dweebies weten ze te verprutsen door er 8 jaar en ouder op te zetten. Ik heb het voor mijn kids gekocht, blijkt het iets te zijn wat de gemiddelde kleuter van vijf met een leerachterstand in vijf minuten snapt.
OK verboden eiland is mooi...maar dat is dan ook een spel van een auteur die zich al heeft bewezen.
Ik denk dat white goblin eens moet stoppen met onze spellenkasten vol te storten met nog meer spellen en zich eens moet richten op het serieus in de markt ontwikkelen van een spel en als het dan zowaar een goeie keus blijkt te zijn, dat spel eens even de kans moet geven om iets te worden voor dat ze het weer overstelpen met vier hele beroerde opvolgers.... Oh ja, en wat minder tijd uitgeven aan "aan spam grenzende" email campagnes.
Ik stem ervoor dat we de broers Quined terug laten komen....dat waren mooie tijden ...
Ik heb in Essen wel wat beters te doen dan te kijken naar de nieuwe kastvulling van WGG..
Goed dat krijg je als het merendeel van de forum moderators sterke banden hebben met een bedrijf... dan heb je vooroordelen.
Maar wees nou eerlijk... get nuts?? hoe beroerd kan een spel zijn. Zelfs een spel als dweebies weten ze te verprutsen door er 8 jaar en ouder op te zetten. Ik heb het voor mijn kids gekocht, blijkt het iets te zijn wat de gemiddelde kleuter van vijf met een leerachterstand in vijf minuten snapt.
OK verboden eiland is mooi...maar dat is dan ook een spel van een auteur die zich al heeft bewezen.
Ik denk dat white goblin eens moet stoppen met onze spellenkasten vol te storten met nog meer spellen en zich eens moet richten op het serieus in de markt ontwikkelen van een spel en als het dan zowaar een goeie keus blijkt te zijn, dat spel eens even de kans moet geven om iets te worden voor dat ze het weer overstelpen met vier hele beroerde opvolgers.... Oh ja, en wat minder tijd uitgeven aan "aan spam grenzende" email campagnes.
Ik stem ervoor dat we de broers Quined terug laten komen....dat waren mooie tijden ...
Ik heb in Essen wel wat beters te doen dan te kijken naar de nieuwe kastvulling van WGG..
- rober
- Standaard moderator
White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar Essen
Toch fijn dat iedereen zelf mag kiezen welke spellen hij/zij speelt en koopt.
Laatst gewijzigd door rober op di 16 aug 2011, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
All is fair in love, war and Carcassonne

- BaSL
- Team Bordspelmania
Laat ik hier even op reageren: nee. Inderdaad, er zijn contacten met White Goblin Games. Maar vooroordelen? Ik denk het niet. Mijn collega-moderatoren hebben ook contacten met vele andere uitgevers. Gelukkig maar.regenworm2011 schreef:Goed dat krijg je als het merendeel van de forum moderators sterke banden hebben met een bedrijf... dan heb je vooroordelen.
Ik denk niet dat we hier proberen om WGG extra te promoten. WGG heeft nu eenmaal een grote catalogus opgebouwd en zal daarom samen met bijvoorbeeld 999 veel ruimte innemen op de fora.
[/off-topic]

- Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Ik vind het altijd zo apart en laf dat degenen die hier hun eerste post en waarschijnlijke enige post neerzetten altijd zo lekker proberen te vlammen...
Doorspoelen die regenworm
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
ah, zijn eerste post is het niet hoor. Maar goed, Basl heeft het volgens mij al voldoende verwoord.Drekster2001 schreef:Ik vind het altijd zo apart en laf dat degenen die hier hun eerste post en waarschijnlijke enige post neerzetten altijd zo lekker proberen te vlammen...
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Best handig zo'n ip-adres.P.T. schreef:ah, zijn eerste post is het niet hoor. Maar goed, Basl heeft het volgens mij al voldoende verwoord.
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
Sow cymric meerdere accountsPersoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van de meeste white goblin spellen. blij dat er hier op dit ( duidelijk pro- white goblin) forum ook nog mensen zitten die wel selectief naar spellen kijken. Thanks Cymric!
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Re: Re: White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar
Zeer zekerErwin schreef:Best handig zo'n ip-adres.P.T. schreef:ah, zijn eerste post is het niet hoor. Maar goed, Basl heeft het volgens mij al voldoende verwoord.
Maar goed, Er zijn altijd mensen die een bepaald merk niet waarderen. Wellicht vanwege een gebeurtenis of wellicht omdat de producten gewoonweg niet bevallen. Iedereen is natuurlijk vrij om zijn mening te delen, zolang het op een correcte manier gebeurd. Discussiëren over de gestelde leeftijd van dweebies is dan natuurlijk ook welkom. Zo ook de andere gestelde opmerkingen.
Voor nu stel ik voor verder te gaan over White Goblin hier. Aan of opmerkingen op onze werkzaamheden of onze manier van, kun je kwijt via PB, het contact formulier of via een topic in bordspelmania online.
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Edit: Olie/hout
weer vant vuur gehaald, P.T.'s reactie dekt de lading wel.
- SIR Louis
- Veenboer
Persoonlijk vind ik bijna alle spellen van white goblin games top. Weliswaar heb ik alleen nog maar Rattus en K2 gespeeld, toch worden deze 2 graag gespeeld door mijn zus die normaal gezien niet zo graag van bordspellen houd, dat wil wat zeggen
Ik heb ook al enkele reviews gelezen en ben zeker van plan om nog enkele spellen van WGG te kopen. Ok, alleen Dweebies zegt me niet echt iets.
- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Contacteer:
Ik blij met Norenberc, Rattus, Khan, Roll through the Ages, Endeavor en K2.
Macao, Inca Empire en Brass schijnen de moeite ook zeker waard te zijn.
Ik kijk uit naar Lost Temple.
Macao, Inca Empire en Brass schijnen de moeite ook zeker waard te zijn.
Ik kijk uit naar Lost Temple.
Everybody has the right to play...