Math-trade (Boardgamegeek) benelux februari 2012
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
missiloon
- Munchkin
Re: Math-trade (Boardgamegeek) benelux februari 2012
Ik ga het eens proberen, er staan nu wel wat leuke games bij!
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Er zijn ook mensen die cash geld aanbieden in zo'n math trade... op die manier kun je misschien toch je verzameling kleiner maken. Maar ja, als ik dan zie dat je zelf ook diverse geldbedragen inbrengt, waar ben je dan mee bezig?Wyckyd schreef:Ik ben druk spellen aan het toevoegen!
Heb nog een tijdje zitten twijfelen - ben de laatste tijd eigenlijk meer bezig met spellen verkopen. Zo'n math trade is eigenlijk voornamelijk toch weer geld besteden om je verzameling te verbeteren, niet geld ontvangen en je verzameling verkleinen.
-
Wyckyd
- Generalist
Mac-S schreef:Er zijn ook mensen die cash geld aanbieden in zo'n math trade... op die manier kun je misschien toch je verzameling kleiner maken. Maar ja, als ik dan zie dat je zelf ook diverse geldbedragen inbrengt, waar ben je dan mee bezig?Wyckyd schreef:Ik ben druk spellen aan het toevoegen!
Heb nog een tijdje zitten twijfelen - ben de laatste tijd eigenlijk meer bezig met spellen verkopen. Zo'n math trade is eigenlijk voornamelijk toch weer geld besteden om je verzameling te verbeteren, niet geld ontvangen en je verzameling verkleinen.
Beetje van beide tegelijk.
Heb wat spellen gezien die ik eventueel wel wil kopen, dus wat geldbedragen gepost. Maar denk dat ik die niet tegenover veel spellen zal zetten.
Maar wil wel kans lopen op een deal
-
Robertopellizini
- Genius
Denk je dat je wel genoeg geldbedragen hebt ingevoerd?Wyckyd schreef:Mac-S schreef:Er zijn ook mensen die cash geld aanbieden in zo'n math trade... op die manier kun je misschien toch je verzameling kleiner maken. Maar ja, als ik dan zie dat je zelf ook diverse geldbedragen inbrengt, waar ben je dan mee bezig?Wyckyd schreef:Ik ben druk spellen aan het toevoegen!
Beetje van beide tegelijk.
Heb wat spellen gezien die ik eventueel wel wil kopen, dus wat geldbedragen gepost. Maar denk dat ik die niet tegenover veel spellen zal zetten.
Maar wil wel kans lopen op een deal
-
Wyckyd
- Generalist
Wyckyd schreef:Heb wat spellen gezien die ik eventueel wel wil kopen, dus wat geldbedragen gepost. Maar denk dat ik die niet tegenover veel spellen zal zetten. Maar wil wel kans lopen op een deal
Denk dat anderen het heel vervelend vinden als ik van veel bedragen veel copies invoer? Copies is bij invoeren van mogelijke trades geen extra werk, dus waarom niet overal %copies 5% toevoegen?Robertopellizini schreef:Denk je dat je wel genoeg geldbedragen hebt ingevoerd?
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Veel plezier en gelukkig met deze actie!!
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Mwah, ik vind het ruilen van bordspellen tegen geld principe aardig af doen aan de charme van een math trade. Staat natuurlijk vrij dat mensen mogen doen wat ze willen doen, maar toch.....
-
dolkonijn
- Rooster Booster
- Persoonlijke Ondertitel: speelvogel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
verdorie, nu ik het systeem een beetje doorheb, ben ik te laat....
-
Mistharfare
- Website beheerder
Heb net mijn wishlist bepaald voor de spellen. Kieken wat ut wordt!
-
missiloon
- Munchkin
Vraagje, het kan toch geen kwaad voor het systeem om bij een game die je wil games aan te vinken die je ook al bij een ander spel hebt aangevinkt?
-
Hijacker
- Genius
nee geen enkel probleem, zo spreid je alleen mooi je kansen.missiloon schreef:Vraagje, het kan toch geen kwaad voor het systeem om bij een game die je wil games aan te vinken die je ook al bij een ander spel hebt aangevinkt?
-
Hijacker
- Genius
Een aantal van jullie hebben hun want-list nog niet gesubmid. Bewust?
Je doet namelijk anders niet mee...
Je doet namelijk anders niet mee...
-
Wyckyd
- Generalist
Aantal van ons? Ik niet toch?
(Heb al twee bevestigingsberichtjes, maar je weet het toch nooit zeker met die stomme computers)
(Heb al twee bevestigingsberichtjes, maar je weet het toch nooit zeker met die stomme computers)
-
Hijacker
- Genius
Bij jou is het goed gegaan 

zie link, http://bgg.activityclub.org/olwlg/mtuse ... tid=123150 staat precies bij hoelaat je want-list is gesubmid.
69% nu ...
Opschieten wie het nog niet heeft gedaanDear people who have submitted their want lists,
we are waiting a bit for the ones who have not submitted yet while I figure out how trademaximizer works.
results will follow very soon!
best regards
Ake
zie link, http://bgg.activityclub.org/olwlg/mtuse ... tid=123150 staat precies bij hoelaat je want-list is gesubmid.
69% nu ...
-
Wyckyd
- Generalist
Ai, dat zijn 5 items die ik wil hebben, waarvoor de eigenaar nog geen wants heeft gesubmit!