Zuiderspel 2013 - 1 April

Dé voorjaars-spellenbeurs van de Benelux!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Re: Zuiderspel 2013 - 1 April

Bericht door humske »

De antwoorden op vraag 5 kunnen haast niet fout zijn bij mensen!

En vraag 4 had ik ook weer goed! Hard op weg naar de prijs!! (maar ik ben vast niet de enige en bovendien is er nog een vraag!) Ik vraag me af of iemand ze allemaal goed heeft straks! Vooral de laatste vraag heeft nogal wat opties voor antwoord :)
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding

Labels:
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Uhm... Dat is jammer, ik had 8 pins om ipv 9 pins. Rest van de vragen had ik goed. Waarschijnlijk gaat mij dus die 1 kegel verschil 200 euro aan spellen kosten. Jammer, maar het is niet anders...
Afbeelding
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

Bericht door Zuiderspel »

WTULTC schreef:Uhm... Dat is jammer, ik had 8 pins om ipv 9 pins. Rest van de vragen had ik goed. Waarschijnlijk gaat mij dus die 1 kegel verschil 200 euro aan spellen kosten. Jammer, maar het is niet anders...
Geef niet zo snel op..... de finale is op Zuiderspel en daar maakt IEDEREEN nog kans op de hoofdprijs. Zelfs mensen die alles fout hebben ! :thumbup:
humske

Bericht door humske »

Zuiderspel schreef:
WTULTC schreef:Uhm... Dat is jammer, ik had 8 pins om ipv 9 pins. Rest van de vragen had ik goed. Waarschijnlijk gaat mij dus die 1 kegel verschil 200 euro aan spellen kosten. Jammer, maar het is niet anders...
Geef niet zo snel op..... de finale is op Zuiderspel en daar maakt IEDEREEN nog kans op de hoofdprijs. Zelfs mensen die alles fout hebben ! :thumbup:
oh, dus iedereen had alleen al door het invullen gelijke kansen? zo had ik het niet begrepen. Maar goed, een aantal vragen waren ook een wilde gok, dus dan is het niet zo gek. Maar toch jammer dat ik misschien geen voorrang krijg omdat ik toevallig wel nog alle vragen goed heb...

Afbeelding
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

humske schreef:
oh, dus iedereen had alleen al door het invullen gelijke kansen? zo had ik het niet begrepen. Maar goed, een aantal vragen waren ook een wilde gok, dus dan is het niet zo gek. Maar toch jammer dat ik misschien geen voorrang krijg omdat ik toevallig wel nog alle vragen goed heb...
We hebben niet gezegd dat iedereen GELIJKE kansen krijgt. Diegene die beter gegokt heeft, maakt zeker weten meer kans op de uiteindelijke hoofdprijs!. Dus als je tot nu toe alles goed hebt, ben je al op de goede weg :thumbup:

Nog eventjes en we maken de rest van de spelregels bekend......
humske

Bericht door humske »

Zuiderspel schreef:
humske schreef:
We hebben niet gezegd dat iedereen GELIJKE kansen krijgt. Diegene die beter gegokt heeft, maakt zeker weten meer kans op de uiteindelijke hoofdprijs!. Dus als je tot nu toe alles goed hebt, ben je al op de goede weg :thumbup:

Ik ben benieuwd! lijkt me supertof om 200 euro aan spellen te winnen. Hopelijk doet er geen William mee ;)

Afbeelding
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

humske schreef:Ik ben benieuwd! lijkt me supertof om 200 euro aan spellen te winnen. Hopelijk doet er geen William mee ;)
:o
Afbeelding
humske

Bericht door humske »

pleunie.william schreef:
humske schreef:Ik ben benieuwd! lijkt me supertof om 200 euro aan spellen te winnen. Hopelijk doet er geen William mee ;)
:o

zodat andere mensen ook eens kans hebben om te winnen.

al moet erbij gezegd worden dat je natuurlijk miet te beroerd om de door jou gewonnen spellen met anderen te delen door te spelen :)

Afbeelding
MMarieke
Meeple

Bericht door MMarieke »

Kantoorboekhandel Versmissen heeft ook weer een mooie aanbieding voor op Zuiderspel:

Nog een klein beetje onder voorbehoud, maar dit wordt 'm dan:

Gratis bij aankoop van minimaal € 50,-
Halli Galli Zomerpret óf Clue Investigator óf Black Stories 4

Gratis bij aankoop van minimaal € 75,-
Habemus Papam 1655 óf Het Verboden Eiland óf De Vorsten van Catan

Gratis bij aankoop van minimaal € 100,-
King of Tokyo óf Hive + Mosquito Uitbreiding óf Dixit Odyssey

Gratis bij aankoop van minimaal € 125,-
Het Dorp óf Takenoko óf Ticket to Ride Europa

Voor al deze titels geldt: zolang de voorraad strekt!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Contacteer:

Bericht door syroit »

MMarieke schreef:Kantoorboekhandel Versmissen heeft ook weer een mooie aanbieding voor op Zuiderspel:

Nog een klein beetje onder voorbehoud, maar dit wordt 'm dan:

Gratis bij aankoop van minimaal € 50,-
Halli Galli Zomerpret óf Clue Investigator óf Black Stories 4

Gratis bij aankoop van minimaal € 75,-
Habemus Papam 1655 óf Het Verboden Eiland óf De Vorsten van Catan

Gratis bij aankoop van minimaal € 100,-
King of Tokyo óf Hive + Mosquito Uitbreiding óf Dixit Odyssey

Gratis bij aankoop van minimaal € 125,-
Het Dorp óf Takenoko óf Ticket to Ride Europa

Voor al deze titels geldt: zolang de voorraad strekt!
Weer een mooie aanbieding zou ik zo zeggen!
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

Zuiderspel weer groter!

Zuiderspel weer groter!
Zuiderspel is groter dan ooit, we breiden uit naar 1500 m2 spelplezier! Naast de hal zullen we dit jaar ook de eerste verdieping in gebruik gaan nemen. Op de 1e verdieping kun je het Themaplein (spellen met thema 'Hout') en het NK Kolonisten van Catan terug vinden. We zien je over 2 weken op 2e paasdag!

http://www.klokgebouw.nl/agenda/Zuiderspel2013
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

Plattegrond beursvloer online!

Plattegrond beursvloer online!
Afbeelding
Download plattegrond in pdf formaat van http://www.zuiderspel.nl (Exposanten)
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

Ook dit jaar is er weer een Kinderplein op Zuiderspel.

Ook dit jaar is er weer een Kinderplein op Zuiderspel.
Hier kunnen alle kinderen met hun ouders terecht voor leuke en bekende kinderspellen zoals Jenga (blokken van 30 cm!) en MIkado (stokken van 50 cm!). En omdat het Pasen is, kun je ook eieren zoeken op Zuiderspel. Die zullen her en der verspreid zijn. Bij de ingang krijg je een eierzoekkaart. Door de juiste eieren te vinden, vind je de oplossing en kun je op het Kinderplein een prijsje verdienen. Mocht je nog tijd over hebben dan staan er professionele schminkers klaar om je om te toveren tot een leeuw of een prinses.
Afbeelding

Rielext presenteert de primeur Lollebol en is bedacht door Thea van Veldhuisen en speciaal gemaakt voor kinderen. Iedereen is welkom bij Rielekst op de stand om de beursprimeur de komen spelen. Kleur, Knip, Plak en Speel! Afbeelding
Zuiderspel
Grote Dienaar
Contacteer:

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan....

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan....

:ster: Beursaanbiedingen tot 50% korting!
Er staan verschillende spellenwinkels op de beurs met de nieuwste spellen en beursaanbiedingen tot wel 50% korting.

:ster: Play this One houdt voor het spel Bloqs een mini toernooi tussen 11.00 en 12.00 uur waarbij deelnemers een spel kunnen winnen.

:ster: SAN heeft een gamechallenge uitgeschreven. Spelauteurs zijn uitgedaagd om een spel te maken rondom de verjaardag van Zuiderspel. De bekendmaking van de winnaar is tijdens Zuiderspel.

:ster: Zonnespel maakt coöperatieve spellen met allerlei thema's, voor jong en oud. Zonnespel presenteert vele spellen op Zuiderspel waaronder de primeur 'waar woon jij?'

:ster: The Game Master presenteert op Zuiderspel alle nieuwste spellen en ook de bestaande klassiekers uit het spellenassortiment. De primeur is het spel Tzolk'in, de Kalender van de Maya's. Een strategisch bordspel voor de spelliefhebber, maar met een eenvoudige instap door de compacte spelwerking. Dit spel is hier voor het eerst te koop. Daarnaast vind je onder meer de keuzetafel waar alle spellen op gespeeld kunnen worden.

:ster: En nog veel meer... Tot maandag op Zuiderspel!
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Contacteer:

Bericht door 16 Feet Pauly »

Zuiderspel schreef:
humske schreef:

Ik las dat je je naamkaartje moest ophalen bij de paashaas tussen 10:00u en 10:30u om mee te dingen naar de prijs? of is dit alleen om extra kans te maken op winst, door mee te spelen tijdens de beurs? mijn vraag is dus, je zit gewoon in de tombola als je je online hebt ingeschreven toch?
Gesloten