Bordspelplaza onbereikbaar?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
stefaan
- Caballero
Re: Bordspelplaza onbereikbaar?
Spijtig dat jullie harde werk en vrijwilligersuren zomaar door de techniek om zeep geholpen worden. Ik hoop mee met voorgaande posters dat vele Plazabewoners hier een gezellige thuis vinden en dat de mooie topics van daar hier een plaats krijgen. Welkom alvast.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik krijg de indruk dat het team achter Plaza niet over een back-up beschikt. Als deze indruk klopt, zal het een hele uitdaging worden om de 'mooie topics van daar' hierheen te halen.stefaan schreef:Spijtig dat jullie harde werk en vrijwilligersuren zomaar door de techniek om zeep geholpen worden. Ik hoop mee met voorgaande posters dat vele Plazabewoners hier een gezellige thuis vinden en dat de mooie topics van daar hier een plaats krijgen. Welkom alvast.
-
Dierik
- Erelid
Ik heb namens ons moderatoren team al in een persoonlijk bericht aan de moderatoren van Bordspelplaza aangegeven dat we de manier betreuren waarop het forum van Bordspelplaza een stille dood gestorven is. Dit is voor de moderatoren maar ook voor de gebruikers van Bordspelplaza natuurlijk erg vervelend.
Tegelijkertijd kunnen we nu juist sterker uit deze situatie komen door vanuit één gezamenlijk forum voor spellenliefhebbers verder te gaan. Daarbij wil ik voorstellen om niet meer achterom te kijken maar samen op te trekken om onze passie met elkaar en anderen te delen.
En daarbij kan er van kruisbestuiving zeker sprake zijn. Dus als er hier iemand is die het Weerwolvenspel of De Resistance wil oppakken dan moet die dat zeker doen.
Tegelijkertijd kunnen we nu juist sterker uit deze situatie komen door vanuit één gezamenlijk forum voor spellenliefhebbers verder te gaan. Daarbij wil ik voorstellen om niet meer achterom te kijken maar samen op te trekken om onze passie met elkaar en anderen te delen.
En daarbij kan er van kruisbestuiving zeker sprake zijn. Dus als er hier iemand is die het Weerwolvenspel of De Resistance wil oppakken dan moet die dat zeker doen.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Ik denk dat Bart al te trappelen staatDierik schreef:En daarbij kan er van kruisbestuiving zeker sprake zijn. Dus als er hier iemand is die het Weerwolvenspel of De Resistance wil oppakken dan moet die dat zeker doen.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Als er genoeg animo is en er een plek voor weerwolven gemaakt wordt, ben ik weer bereid om als spelleider het spel in goede banen te leiden.
Everybody has the right to play...
-
Dierik
- Erelid
Als je aangeeft wat je nodig hebt kunnen we dat denk ik prima regelen!Bridget schreef:Als er genoeg animo is en er een plek voor weerwolven gemaakt wordt, ben ik weer bereid om als spelleider het spel in goede banen te leiden.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Jammer dat het zo afgelopen is 
Ik denk dat ons forum "forumspellen en quizzen" goed geschikt is, niet? Anders horen we het graag
Ik denk dat ons forum "forumspellen en quizzen" goed geschikt is, niet? Anders horen we het graag
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Dat is een sterk staaltje hackwerk geweest P.T. Wat een meesterlijke manier om zo je ledenaantal te verhogen!!?
gewoon hacken die handel, nu kun je je Anonymous masker weer terug in de kast leggen
. Wiens idee was het eigenlijk?
Nu even serieus natuurlijk, je zou met de sterke opkomst als de hierboven genoemde groepen toch wel snel denken aan een hack of iets dergelijks niet? In ieder geval dacht ik eraan toen ik het bericht hier in dit topic las over de teloorgang van het forum. Vreemd ook dat de server host niks kan traceren. Maar erger nog, WAAROM?? Waarom zou iemand dat willen doen? Niemand heeft er baat bij, je dupeert er alleen een berg mensen mee. Spijtig dat het is gebeurt, en ik kan alleen nog maar gecondoleerd zeggen tegen de mannen die het forum al die tijd draaiende hebben gehouden. Arne, David en Pieter dus.
Dat jullie hier soelaas zullen vinden in de warme hartelijke armen van Cymric en Robertopellizini.
Nu even serieus natuurlijk, je zou met de sterke opkomst als de hierboven genoemde groepen toch wel snel denken aan een hack of iets dergelijks niet? In ieder geval dacht ik eraan toen ik het bericht hier in dit topic las over de teloorgang van het forum. Vreemd ook dat de server host niks kan traceren. Maar erger nog, WAAROM?? Waarom zou iemand dat willen doen? Niemand heeft er baat bij, je dupeert er alleen een berg mensen mee. Spijtig dat het is gebeurt, en ik kan alleen nog maar gecondoleerd zeggen tegen de mannen die het forum al die tijd draaiende hebben gehouden. Arne, David en Pieter dus.
Dat jullie hier soelaas zullen vinden in de warme hartelijke armen van Cymric en Robertopellizini.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Helaas, zonde van al het werk etc. dat erin zat. Verder vind ik het wel een goede ontwikkeling voor het nederlands/vlaamse bordspelforum. Of het nou -mania of -plaza heet.. het is een goede ontwikkeling dat het nu 1 groot forum lijkt te worden in plaats van 2..
Nogmaals erg vervelend voor de mensen achter plaza..
Nogmaals erg vervelend voor de mensen achter plaza..
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
@pauly:
. Ik haal zelf nergens uit de context dat het door derden is veroorzaakt. Ik denk dat de server gewoon gecrasht is. Zoals eerder in dit topic gemeld stond de server in frankrijk. Grote kans dus dat het Nederlandse hostingbedrijf gewoon wat ruimte huurt en door verkoopt. Ik acht de kans in ieder geval klein dat ze zelf fysiek toegang hebben tot de harde schijven, wat het redden van data moeilijker maakt. Daar zijn ze natuurlijk weer afhankelijk van hun franse partner, wat vertraging en onduidelijkheid oplevert.
Het is maar speculatie
Het is maar speculatie
-
arne
- Burgemeester
Ik ben me ook stilaan aan het inwerken hier op het nieuwe forum.
Wel even wennen al die nieuwe iconen en mogelijkheden. Ik zal proberen hier af en toe zeker eens iets nuttigs te posten.
Wel even wennen al die nieuwe iconen en mogelijkheden. Ik zal proberen hier af en toe zeker eens iets nuttigs te posten.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Leuk dat je de weg naar hier hebt gevonden Arne
Welkom!
De mensen van Bordspelmania mogen hun handen en voeten kussen, want met Arne en Syroit komen er 2 ervaren bordspelliefhebbers bij, die allebei gekend zijn om hun zeer nuttige topics en waardevolle reacties. Een beetje te vergelijken met mensen als cymric op dit forum. En neen, ik word voor deze reclame niet betaald
het is gewoon de waarheid 
De mensen van Bordspelmania mogen hun handen en voeten kussen, want met Arne en Syroit komen er 2 ervaren bordspelliefhebbers bij, die allebei gekend zijn om hun zeer nuttige topics en waardevolle reacties. Een beetje te vergelijken met mensen als cymric op dit forum. En neen, ik word voor deze reclame niet betaald
-
andy
- Stamhoofd
Arne, blij dat je ook de overstap gemaakt hebt. Zoals Ditterio vermeld, een spellenkenner en nog een tof persoon in het echte leven op de koop toe.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Het is inmiddels meer dan officieel, onze provider heeft ons in de steek gelaten, zodat het laatste sprankeltje hoop ook helemaal weg is.
Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen en natuurlijk gaan we hier gewoon verder met waar we op bordspelplaza mee bezig waren (en hier ook altijd al mee bezig zijn geweest) namelijk de spelmicrobe is een razend tempo verspreiden.
Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen en natuurlijk gaan we hier gewoon verder met waar we op bordspelplaza mee bezig waren (en hier ook altijd al mee bezig zijn geweest) namelijk de spelmicrobe is een razend tempo verspreiden.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Applausje voor de service van deze provider.syroit schreef:Het is inmiddels meer dan officieel, onze provider heeft ons in de steek gelaten, zodat het laatste sprankeltje hoop ook helemaal weg is.