Stefan Feld: Bora Bora en Rialto
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Stefan Feld: Bora Bora en Rialto
De Nederlandstalige spelregels van Bora Bora staan op de website van Alea spiele.
Labels:
- Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Dank je voor de 'waarschuwing'! Ik heb de regels inmiddels uitgeprint. Ik ga deze eens voorbereiden om 'em te kunnen spelen.arne schreef:De Nederlandstalige spelregels van Bora Bora staan op de website van Alea spiele.
Ik haat spellen.
-
Tom
- Professor Pimpel
Hoewel de NL spelregels dus al beschikbaar zijn, vraag ik me af of Bora Bora misschien toch wordt opgepikt door een NL uitgever? Iemand enig idee of iemand die hier misschien al iets over weet?arne schreef:De Nederlandstalige spelregels van Bora Bora staan op de website van Alea spiele.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik wil hem toch in de Alea Big Box serie, dus maakt voor mij niets uit
.
- arne
- Burgemeester
- Contacteer:
Het speelmateriaal is volledig taalonafhankelijk dus hij moet niet echt opgepikt worden hé. Bovendien is de kans dat hij dan duurder gaat zijn dan de Alea-versie erg groot.Tom schreef:Hoewel de NL spelregels dus al beschikbaar zijn, vraag ik me af of Bora Bora misschien toch wordt opgepikt door een NL uitgever? Iemand enig idee of iemand die hier misschien al iets over weet?arne schreef:De Nederlandstalige spelregels van Bora Bora staan op de website van Alea spiele.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik heb Bora Bora van het weekend voor de eerste keer gespeeld. Eerste indruk: komt zeer ‘geconstrueerd’ over, alsof de complexiteit geforceerd is gezocht in een overdaad aan dingetjes, aan blinkend chroom. Het lijkt mij overigens nog steeds leuk en uitdagend om te achterhalen of er een elegant spelontwerp onder de motorkap zit, of dat een van mijn medespelers gelijk krijgt met de bijnaam ‘Boring Boring’.