De mailstroom naar Arno is alvast begonnen. Arme jongen: nu moet hij eerst laten weten aan alle mailers dat vooraf intekenen pas later begint. Vervolgens moet hij dan nog eens een mail sturen om te zeggen dat je vanaf heden kan intekenen. Dan elke voorbestelling bevestigen en vervolgens net voor Spiel nog eens iedereen op de hoogte brengen dat ze hun exemplaar kunnen afhalen aan de Q-stand. En dat x500.NielsZW schreef:Ik heb uit voorzorg alvast maar een mailtje gestuurd!Tassie schreef:Komt er ook dit keer weer een intekenlijst / voorverkoop?
Spiel 2012: Quined Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Piet
- Beheerder
Re: Spiel 2012: Quined Games
Labels:
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Spiel 2012: Quined Games
Hij kan het ook hier melden! In 1 keer raak!!! 
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Piet
- Beheerder
Ook waar.NielsZW schreef:Hij kan het ook hier melden! In 1 keer raak!!!
-
francobollus
- Uitgever
Voorbestellingen van Master Print spellen kunnen geschieden -zoals elk jaar (waarin Master Prints verschijnen)- via preorder.masterprint@gmail.com, waar Arno uiteraard in zijn beste humeur de lijn bemant.
-
andy
- Stamhoofd
Mijn mail is al onderweg.
-
francobollus
- Uitgever
Homesteaders wordt Master Print deel 8, met artwork van Hans Janssen. Het betreft een derde editie (eerdere edities waren alleen Engelstalig en werden uitgegeven door Tasty Minstrel Games). Het artwork van Homesteaders werd voor een groot deel opnieuw opgezet, hoewel de tekeningetjes die samenhangen met de ernstig leuke houten onderdelen van de tweede editie -onderdelen die we graag zo laten (appeltje, koetje, cowboy, etc.)- behouden zullen blijven.
En dan was er nog de lastige klus om de taalafhankelijkheid van de eerdere edities om te zetten in taalonafhankelijkheid. Dat is gelukt, zodat we met trots kunnen aangeven dat het spel door alle internationale spelers probleemloos gespeeld kan gaan worden. In de doos zitten, zoals gebruikelijk sinds Master Print 5, een Duitstalige, Engelstalige, Franstalige en good old Nederlandstalige handleiding. Helemaal geen tekst ging niet lukken, zodat bijv. gebouwennamen in het spel Engelstalig zijn: dit heeft echter geen invloed op het kunnen spelen van het spel, en geeft m.i. juist meer kleur aan het spel gezien het Amerikaanse thema.
En dan was er nog de lastige klus om de taalafhankelijkheid van de eerdere edities om te zetten in taalonafhankelijkheid. Dat is gelukt, zodat we met trots kunnen aangeven dat het spel door alle internationale spelers probleemloos gespeeld kan gaan worden. In de doos zitten, zoals gebruikelijk sinds Master Print 5, een Duitstalige, Engelstalige, Franstalige en good old Nederlandstalige handleiding. Helemaal geen tekst ging niet lukken, zodat bijv. gebouwennamen in het spel Engelstalig zijn: dit heeft echter geen invloed op het kunnen spelen van het spel, en geeft m.i. juist meer kleur aan het spel gezien het Amerikaanse thema.
-
Tom
- Professor Pimpel
Mijn mail ook.andy schreef:Mijn mail is al onderweg.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Tom schreef:Mijn mail ook.andy schreef:Mijn mail is al onderweg.
Ik sluit ook aan in de rij!

-
Pedro777
- Condottiërre
Ik ben niet van plan om naar Essen te gaan. Kan ik alsnog mijn voorbestelling plaatsen en iemand anders het spel laten meebrengen? Of is dit enkel voor mensen die naar Essen gaan.
-
andy
- Stamhoofd
Ik wil je gerust een kopie van het spel meenemen als jij verder alles regelt met Quined.Pedro777 schreef:Ik ben niet van plan om naar Essen te gaan. Kan ik alsnog mijn voorbestelling plaatsen en iemand anders het spel laten meebrengen? Of is dit enkel voor mensen die naar Essen gaan.
-
cab
- Burgemeester
Uit de oude doos, een review van Dominique! Leuk om terug te lezen.
-
Piet
- Beheerder
Een klusje dat ik ook wel op mij wil nemen.andy schreef:Ik wil je gerust een kopie van het spel meenemen als jij verder alles regelt met Quined.Pedro777 schreef:Ik ben niet van plan om naar Essen te gaan. Kan ik alsnog mijn voorbestelling plaatsen en iemand anders het spel laten meebrengen? Of is dit enkel voor mensen die naar Essen gaan.
-
Pedro777
- Condottiërre
Bedankt Andy en Piet voor jullie voorstel. Mijn mailtje is ondertussen ook al weg. Ik hou jullie op de hoogte.Piet schreef:Een klusje dat ik ook wel op mij wil nemen.andy schreef:Ik wil je gerust een kopie van het spel meenemen als jij verder alles regelt met Quined.Pedro777 schreef:Ik ben niet van plan om naar Essen te gaan. Kan ik alsnog mijn voorbestelling plaatsen en iemand anders het spel laten meebrengen? Of is dit enkel voor mensen die naar Essen gaan.
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Deze ga ik dit jaar niet pre-orderen. Ik heb 'Homesteaders' vorig jaar gekocht.
Ik haat spellen.