Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
EvilBro schreef:
De maximale legergrootte komt altijd overeen met het aantal schildjes VAN JOUW KLEUR in steden die jij controleert. Let op! Het oorspronkelijke bord van de phalanx versie heeft niet overal het juiste aantal op de schildjes staan. Ze gaven (en geven?) stickers uit om dit te corrigeren.
Enig idee of deze stickers nog verkrijgbaar
Mail even naar hun klantenservice. Afgelopen jaar konden ze mij nog helpen aan stands vellen van Ra omdat die van mij verkeerd uitgedrukt waren. Terwijl Ra al enige tijd uit hun collectie is.
Ik zal mijn spel ook eens checken omdat ik hem nog niet gespeeld heb. Ik heb hem dit jaar nog voor tientje op de kop getikt.
Dus voor een ieder die de Nederlandse North & South Phalanx editie bezit en nog geen correctie-stickers bezit, hierbij de bevestiging dat deze dus nog voorradig zijn!
EvilBro schreef:
De maximale legergrootte komt altijd overeen met het aantal schildjes VAN JOUW KLEUR in steden die jij controleert. Let op! Het oorspronkelijke bord van de phalanx versie heeft niet overal het juiste aantal op de schildjes staan. Ze gaven (en geven?) stickers uit om dit te corrigeren.
Enig idee of deze stickers nog verkrijgbaar zijn?
Iemand tevens nog een suggestie voor het bijhouden van de leger-grootte, ter controle op het maximale toegestane?
Tenslotte: Mag je op elk vakje dat je verlaat in vijandelijk gebied (met je infanterie) een vlaggetje leggen? Aantal vlaggetjes is namelijk nogal beperkt, dus misschien interpreteren we deze regel wel verkeerd.
Waar moet ik na kijken of mijn speelbord klopt?
Ik heb het nog niet gespeeld dus wellicht kun je mij vertellen waar ik op moet letten?
Kijk eens naar de steden New Orleans en Atlanta op het speelbord: deze moeten een schildje hebben met minimaal een waarde 2 (dit is een voorwaarde bij een overwinning van de Unie).
henk.rolleman schreef:We hebben net een derde kind maar ik ga een me verdiepen in de regels er is vast wel iemand die het wel eens wil proberen de komende tijd
Viva schreef:
Dus voor een ieder die de Nederlandse North & South Phalanx editie bezit en nog geen correctie-stickers bezit, hierbij de bevestiging dat deze dus nog voorradig zijn!
Vorige week een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Phalanx. Gisteren zaten de correctie-stickers al in mijn bus.
Goeie en snelle service dus, een pluim voor Phalanx.
Afgelopen week het spel via Marktplaats gekocht. Helaas zat de originele spelregels er niet bij. Via een Belgische website een mailtje gestuurd en via de mail een PDFje ontvangen met de spelregels. Dus afgelopen dagen ben ik in mijn eentje aan het spelen om de regels te leren. Die regels zijn best ingewikkeld.