Ook van het gedeelte dat vanuit Happyshops wordt verstuurd? Of is dat elders in de wereld?spanny schreef: Toevallig al meer info over shipping?? Lees dat de eerste exemplaren al verstuurd zijn en dat een enkeling hem al ontvangen heeft.
Quodd Heroes
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Quodd Heroes
Labels:
-
Goozbabs
- Professor Pimpel
Dit is het stukje van de update van gisteravond over shipping. Wat ik begrijp eruit is dat de backers van de Duitse kickstarter het eerder krijgen, terwijl dit andersom gepland was. Daarom hebben wij extra vertraging. Ik zou een email moeten krijgen morgen denk ik. Anders stuur ik zaterdag een bericht naar Ryan.Hey Heroes!
Good news, as it stands most of you in the US, Canada and Asia regions should have received shipment notices by now. Australia is due to start shipping as soon as they clean out their backlog.
Happyshops is gearing up to ship out the games to Kickstarter backers as well. Spielschmiede backers have already started receiving their packages due to a mixup with Happyshops shipping out those orders first. Fear not though everyone else should start receiving their orders very soon!
If you are in any of these regions and have not yet received and shipping notice by the end of the week please send an email to: support@wondermentgames.com and I will look into it.
-
delia
- Party Animal
Al iets bekend?
Ik zie zoveel leuks voorbij komen op Facebook, dat ik erg nieuwsgierig aan het worden ben
.
Ik zie zoveel leuks voorbij komen op Facebook, dat ik erg nieuwsgierig aan het worden ben

-
Goozbabs
- Professor Pimpel
Ik heb bericht gehad van Happyshops. Omdat ik volgende week op vakantie ben, ga ik nog even navragen wanneer ze verwachten het op te sturen en wat als ik niet thuis ben. Gaat goedkomen 
-
osgar
- PIONier
Mocht je een ander ontvangstadres kunnen opgeven tijdens jouw vakantie, dan wil ik mijzelf bij deze vast aanmelden hoor!Goozbabs schreef: Ik heb bericht gehad van Happyshops. Omdat ik volgende week op vakantie ben, ga ik nog even navragen wanneer ze verwachten het op te sturen en wat als ik niet thuis ben. Gaat goedkomen![]()
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Leuk! Zit er nu echt bijna aan te komen dus. Al meer zicht op wanneer precies en hoe je de groepspledge kunt ontvangen tijdens je vakantie?Goozbabs schreef: Ik heb bericht gehad van Happyshops. Omdat ik volgende week op vakantie ben, ga ik nog even navragen wanneer ze verwachten het op te sturen en wat als ik niet thuis ben. Gaat goedkomen![]()
-
spanny
- Veenboer
Iemand toevallig al tracking gegevens ontvangen???
-
Xildur
- Munchkin
-
Goozbabs
- Professor Pimpel
Vorige week ontving ik de track and trace. Toevallig ben ik gister terug gekomen van vakantie en staat er vanochtend:
06/05/2019 07:03 The parcel is expected to be delivered during the day. Netherlands
Dus ik gok dat ik alles vandaag krijg. Mensen in mijn groep kunnen mij berichten hoe ze de overdracht willen doen. Natuurlijk zal ik ook contact opzoeken deze week (mits ik het pakketje heb).
06/05/2019 07:03 The parcel is expected to be delivered during the day. Netherlands
Dus ik gok dat ik alles vandaag krijg. Mensen in mijn groep kunnen mij berichten hoe ze de overdracht willen doen. Natuurlijk zal ik ook contact opzoeken deze week (mits ik het pakketje heb).
-
CrowdFinder
- Party Animal
PM als iemand deze weg wilt doen. Thx!
-
yvof
- Professor Pimpel
En alles aangekomen? Grote pallet?
-
Goozbabs
- Professor Pimpel
Alle spellen zijn binnen, 4 grote dozen! Passen namelijk maar 3 spellen in 1 doos.
Kreeg de spellen maandag al binnen, helaas had ik een voedselvergiftiging te pakken... Heb iig op iedereen die mij persoonlijk bericht heeft gestuurd gereageerd.
Kreeg de spellen maandag al binnen, helaas had ik een voedselvergiftiging te pakken... Heb iig op iedereen die mij persoonlijk bericht heeft gestuurd gereageerd.
-
Marco van Barneveld
- Matroos
Fijn dat ze binnen zijnGoozbabs schreef: Alle spellen zijn binnen, 4 grote dozen! Passen namelijk maar 3 spellen in 1 doos.
Ik heb jou gisteren een mail via bordspelmania gestuurd met daarin mijn tel nr voor whatsapp.
Ik heb hier nog geen bericht van je ontvangen. Bellen/appen gaat gok ik het snelst.
Tot snel,
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik heb geen reactie gehad op mijn bericht van gisteren? Heb je die wel ontvangen? Zal hem anders nog eens sturen.

-
Xildur
- Munchkin
Ik heb inmiddels een T&T binnen. De spellen zijn nog in Zwitserland, maar dus wel onderweg!