Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Endless Winter volgt helaas pas nadat de KS is afgelopen. Je kan voor 1 euro backen en achteraf zien op een group pledge interessant is.
roubosga schreef:
Commissioned: The Call
Gaan jullie hier ook nog iets mee doen?
Niet door mij alleszins.
cab schreef:
Ik vind de deluxe upgrade + uitbreiding van Grand Austria Hotel nogal prijzig. Nog plannen voor een groepspledge voor een aangenamere prijs?
Nog geen info. Ze gingen het aankondigen via een update.
grunnboy schreef:
Komt er ook een actie voor Feed the Kraken?
Ze komen na de KS met een aanbod. Wat je eventueel kan doen, is voor 1 euro backen en achteraf zien of de group pledge wel interessant genoeg is.
Tnx! Even afwachten dus voor GAH. Prijs voor “deluxified” base game + expansion incl verzending komt op €110 uit. Voor een spel met dergelijke components (prima, maar niets bijzonders) vind ik dat best buitensporig.
Ik heb de group pledge voor Pax Pamir gemist terwijl dat spel op mijn wensenlijstje staat. Zelf ben ik tegen de tijd dat een KS geleverd wordt het enthousiasme voor sommige spellen weer kwijt. Als dat voor jou geldt voor Pax Pamir, dan zou ik de pledge graag van je overnemen. Als je je pledge aan me over wil doen, stuur me dan een persoonlijk berichtje.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
mazinho schreef:
Ik heb de group pledge voor Pax Pamir gemist terwijl dat spel op mijn wensenlijstje staat. Zelf ben ik tegen de tijd dat een KS geleverd wordt het enthousiasme voor sommige spellen weer kwijt. Als dat voor jou geldt voor Pax Pamir, dan zou ik de pledge graag van je overnemen. Als je je pledge aan me over wil doen, stuur me dan een persoonlijk berichtje.
Ik heb geen group pledge voor Pax Pamir opgestart.
Ik dacht altijd dat alle CF projecten in dit topic mee deden. Als ie niet door jou gestart is, dan zijn de deelnemers wellicht wel aandachtige lezers van dit draadje. Mag de oproep blijven staan?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Ik dacht altijd dat alle CF projecten in dit topic mee deden. Als ie niet door jou gestart is, dan zijn de deelnemers wellicht wel aandachtige lezers van dit draadje. Mag de oproep blijven staan?
Je kan de organisator van de group pledge, in dit geval CrowdFinder zelf, een berichtje sturen via CrowdFinder. Misschien zijn er mensen die niet betaald hebben.
Info over Endless Winter van mijn retailer:
Ok, ik heb meer informatie. Maximum 12 stuks kunnen worden aangekocht, en een groepsaankoop gaat te weinig voordeel opleveren (enkele euro's). Advies is zelf backen!
StanTem schreef:
Ok, ik heb meer informatie. Maximum 12 stuks kunnen worden aangekocht, en een groepsaankoop gaat te weinig voordeel opleveren (enkele euro's). Advies is zelf backen!
StanTem schreef: