Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
finalstruggle schreef:
Daar zijn we weer! Nu met de nr 1 van de lage landen: Wingspan!
In het zwarte zakje zitten de doelen voor de rondes. Deze past samen met de 2 overzichtskaartjes in het bakje van de dobbelstenen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
nice! wellicht ga ik deze van je kopiëren hoe je dat gemaakt hebt. De huidige bakjes ed vind ik zo'n ergerlijk iets om het steeds open te maken!
Bij mij lag altijd de helft ernaast als ik al het plastic bakje open kreeg. Stomme was dat als je de deksel als onderkant gebruikte ging het vaak soepeler.
Je zou nog de bakjes bovenop tussen de 2 sets van borden kunnen plaatsen om schuiven door de doos te voorkomen en zo je borden makkelijke te scheiden van soort (basis en Oceanië)
Wat voor foamboard gebruiken jullie? Ik heb een pakket bij Amazon gehaald maar daar zit om het foam zo'n vervelende laag papier die er niet af gaat.
Ik ben nog maar een beginner met de 'knutsel' hobby dus ik weet ook niet zo goed waar ik op moet zoeken. Foamboard/foamcore heb ik langs zien komen maar daar zitten dus blijkbaar verschillen in
Foamboard is juist met een laagje papier. Tussen die dunne laagjes papier zit het foam, maar je moet je laagje papier juist niet verwijderen. Dat zijn juist als het ware de mooie gladde muren waar je spel onderdelen tegenaan gaan komen/schuiven etc...
skolb schreef:
Na een lange tijd heb ik ook weer de energie en motivatie gevonden om wat te gaan knutselen. Ik ben klein begonnen om weer even het gevoel te krijgen.
Machi Koro, inclusief uitbreiding Haven en Metropool in de basisdoos verwerkt:
Na alle handige tips hier en elders ook maar eens aan de slag gegaan met Agricola 2 spelers inclusief eerste uitbreiding, heerlijk klusje wanneer er wat vrije tijd over is.
Ben best tevreden, heb de ruimte voor uitbreiding 2, maar die is nergens te krijgen. Dus ga hem zelf maar uitprinten. Gelukkig staat er op BGG een redelijke scan.
Volgende doos wordt waarschijnlijk Istanbul, maar Arnak kan ook wel een goede inlay gebruiken
Laatst gewijzigd door marman op vr 31 jan 2025, 09:16, 4 keer totaal gewijzigd.
marman schreef:
Na alle handige tips hier en elders ook maar eens aan de slag gegaan met Agricola 2 spelers inclusief eerste uitbreiding, heerlijk klusje wanneer er wat vrije tijd over is.
Ben best tevreden, heb de ruimte voor uitbreiding 2, maar die is nergens te krijgen. Dus ga hem zelf maar uitprinten. Gelukkig staat er op BGG een redelijke scan.
Volgende doos wordt waarschijnlijk Istanbul, maar Arnak kan ook wel een goede inlay gebruiken
bij mij doen de plaatjes het niet, een rond bord grijs met witte streep erin (zo'n verboden in de rijden bord op de weg, maar dan grijs ipv rood).
ik denk dat BSM niet aan kan loggen aan de google server waar de plaatjes staan.
Als Marman de plaatjes eerst hier upload, en dan die invoegt, moet het wel werken.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
JeVo schreef:
ik denk dat BSM niet aan kan loggen aan de google server waar de plaatjes staan.
Als Marman de plaatjes eerst hier upload, en dan die invoegt, moet het wel werken.