Ik heb zaterdag aan het einde van de dag nog een stapel zien staan bij een verkoper achter in hal 3. Verbaasde ik me ook over aangezien ik ook het gerucht hoorde dat ie uitverkocht zou zijn.thexkid schreef:Ja klopt. Erg goed. Er gebeurd ontzettend veel en uiteraard wist ik in ronde 6 (van de 7) pas waar ik mee bezig was. Ikzelf ben geen ontzettende worker placement fanaat maar deze zit ongetwijfeld sterk in elkaar. Ik denk dat dit wel één van de essen toppers gevonden wordt. Hij was gisteren ook al helemaal uitverkocht. Straks hoop ik Bruxelles 18.. te kunnen spelen, waarvoor we aanvankelijk naar de z-man stand kwamen.grunnboy schreef:Ik zie dat je russian railroads hebt gespeeld. Wat vond je er van?thexkid schreef:Iemand troyes nog ergens goedkoop zien liggen? Ik zou die vandaag nog wel mee willen nemen als de prijs goed is...
Essen 2013: koopjes en woekerprijzen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Essen 2013: koopjes en woekerprijzen
Labels:
-
Xildur
- Munchkin
Heeft iemand de uitbreiding van Tzolkin gekocht? Zo ja, zat daar een promo bij?
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Ja en Ja.Xildur schreef:Heeft iemand de uitbreiding van Tzolkin gekocht? Zo ja, zat daar een promo bij?
-
Xildur
- Munchkin
Thx. Balen dat ik die niet gedaan heb dan, hopelijk zit de promo ook bij de TGM versie erbij. Wat doet de promo?pleunie.william schreef:Ja en Ja.Xildur schreef:Heeft iemand de uitbreiding van Tzolkin gekocht? Zo ja, zat daar een promo bij?
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
1 Tribe en 1 Prophecy extra. Daar zitten er van allebie al 13 in de doos.Xildur schreef:Thx. Balen dat ik die niet gedaan heb dan, hopelijk zit de promo ook bij de TGM versie erbij. Wat doet de promo?pleunie.william schreef:Ja en Ja.Xildur schreef:Heeft iemand de uitbreiding van Tzolkin gekocht? Zo ja, zat daar een promo bij?
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Op donderdag zijn er blijkbaar wel verkocht naar ik vernomen hebErwin schreef:Misschien staan de voorwaarden van de licentie niet toe dat ze dit spel in Duitsland verkopen?dirk schreef: Vraagje aan Rober : Hoe kwam dat ? Waren er al reserveringen of werden die opzij gehouden voor bekenden ofzo ?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
rober
- Standaard moderator
Antwoord van Rober.dirk schreef:Op donderdag zijn er blijkbaar wel verkocht naar ik vernomen hebErwin schreef:Misschien staan de voorwaarden van de licentie niet toe dat ze dit spel in Duitsland verkopen?dirk schreef: Vraagje aan Rober : Hoe kwam dat ? Waren er al reserveringen of werden die opzij gehouden voor bekenden ofzo ?
Mensen die voorbesteld hebben konden tot het einde van de beurs hun bestelling ophalen. Niet iedereen die voorbesteld heeft komt al op donderdag op de beurs. We hadden dus maar een zeer beperkt aantal voor de losse verkoop. Helaas.
Mijn tip;
Hou de webshop van Quined in de gaten.
Wellicht dat er toch nog een paar exemplaren beschikbaar komen.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Dat zou fantastisch zijn !!rober schreef:Antwoord van Rober.dirk schreef:Op donderdag zijn er blijkbaar wel verkocht naar ik vernomen hebErwin schreef:Misschien staan de voorwaarden van de licentie niet toe dat ze dit spel in Duitsland verkopen?dirk schreef: Vraagje aan Rober : Hoe kwam dat ? Waren er al reserveringen of werden die opzij gehouden voor bekenden ofzo ?
Mensen die voorbesteld hebben konden tot het einde van de beurs hun bestelling ophalen. Niet iedereen die voorbesteld heeft komt al op donderdag op de beurs. We hadden dus maar een zeer beperkt aantal voor de losse verkoop. Helaas.
Mijn tip;
Hou de webshop van Quined in de gaten.
Wellicht dat er toch nog een paar exemplaren beschikbaar komen.
Merci !!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!