Foamboard inlay
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Murm3l
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: Level 37
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Foamboard inlay
Ik gebruik een lijmpistool. Alleen opletten dat je je vingers niet verbrandt.
Labels:
-
missiloon
- Munchkin
Dat lijmpistool klinkt me iets te gevaarlijk. Ik heb op aanraden hier de prit lijm bij de action gekocht. Nu weer eens de moed verzamelen om weer eens verder te gaan, en de tijd vinden. Veel spellen gespeeld deze week en dat is tenslotte toch leuker en gezelliger dan een foam inlay maken.
-
Murm3l
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: Level 37
Met het lijmpistool zit het wel onmiddellijk vast, je hoeft je dus niet bezighouden met kopspelden en dergelijke en als het klaar is kan je er onmiddellijk je spel terug instoppen.
-
missiloon
- Munchkin
Zojuist de mascarade inlay gemaakt.. staat nu te drogen, ik hoop morgen foto's te kunnen laten zien als alles goed is gegaan en de spelonderdelen passen 
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ben wel benieuwd, zo´n klein doosje; flink gepriegel lijkt memissiloon schreef:Zojuist de mascarade inlay gemaakt.. staat nu te drogen, ik hoop morgen foto's te kunnen laten zien als alles goed is gegaan en de spelonderdelen passen
-
missiloon
- Munchkin
Ik gebruikte hetzelfde, 2 ziplockzakjes.. en helaas is het doosje zo gepriggel want de uitbreiding erbij is nog veel meer gedoe, dus die blijft als uitzondering maar in zijn eigen doosje. Ik heb het gedeelte waar de character kaarten zitten een milimeter of 2 te klein gemaakt eigenlijk, maar het kan precies door de rechtbanktoken eronder te leggen flip je ze omhoog. Hierbij de foto's :maxitaxi777 schreef:Ben wel benieuwd, zo´n klein doosje; flink gepriegel lijkt memissiloon schreef:Zojuist de mascarade inlay gemaakt.. staat nu te drogen, ik hoop morgen foto's te kunnen laten zien als alles goed is gegaan en de spelonderdelen passen. Past elk spelonderdeel dan in een vakje? Bij dit spel werkt het bij mij met twee zip-locks ook prima namelijk, eentje voor de munten en eentje voor de kartonnen karakterplaatjes. Ik zal de foto's morgen wel zien
.

-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ziet er goed uit inderdaad
, zelfs voor elke muntsoort een vakje!
-
maartend
- Critico
-
missiloon
- Munchkin
-
maartend
- Critico
-
missiloon
- Munchkin
Okey mijn tweede inlay is een zelf bedachte voor smallworld, het is een hele simpele maar het was hard nodig om alles inclusief de expansions die ik heb, gescheiden te houden:

In het linkervak zitten in zakjes alle rassen en bovenop liggen de puntenfiches. Rechts bovenin vind je de rassen en de powers. Rechts in het midden vind je alle andere tokens, zoals bv de bergen en de burchten ed. En dan rechts onderin vind je 3 expansions, onderop ligt het deck met kaarten. Daarboven de necromancer expansion en daarnaast alle leader tokens.

In het linkervak zitten in zakjes alle rassen en bovenop liggen de puntenfiches. Rechts bovenin vind je de rassen en de powers. Rechts in het midden vind je alle andere tokens, zoals bv de bergen en de burchten ed. En dan rechts onderin vind je 3 expansions, onderop ligt het deck met kaarten. Daarboven de necromancer expansion en daarnaast alle leader tokens.
-
missiloon
- Munchkin
Zojuist de volgende inlay afgerond, dit was veel gepriegel en koste heel wat tijd, maar ik ben toch best tevreden!

-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
missiloon schreef:Zojuist de volgende inlay afgerond, dit was veel gepriegel en koste heel wat tijd, maar ik ben toch best tevreden!
![]()
Woww ziet er goed uit! Nu kunnen we spelen zonder gepriegel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk