Plus, de verzameling moet in mijn kast blijven passen, dus daar vallen ook harde keuzes komend jaar
Spelvoornemens 2015
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
vrieskist
- Hazelnoot Ridder
Re: Spelvoornemens 2015
Mijn goede voornemen is om zoveel mogelijk ongespeelde (81) spellen te spelen.
Plus, de verzameling moet in mijn kast blijven passen, dus daar vallen ook harde keuzes komend jaar
Labels:
-
wnverhoef
- Professor Pimpel
Ook hier de voornaamste taak om ongespeelde spellen op tafel te krijgen, en minder te kopen zodat de kast niet uitpuilt.Er komen nog zo'n 18 kickstarters binnen komend jaar dus dat moet genoeg zijn 
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Gisteren toch nog wat familieleden kunnen dwingen om er eentje van mijn lijst af te krijgen
BaSL schreef:Minimaal 8 spellen spelen van deze lijst - Games You Should Play Again Soon
6. Clans

-
Elenitza
- Regenmaker
Nog 2 spelletjes Stenen Tijdperk en ik heb de 10x10 gered.Elenitza schreef: Gisteren zelf een 10x10 gestart, beetje laat, dus we gaan wel zien hoe het loopt.
Valt me niet tegen. Wel wat spellen gewisseld uit de lijst, aangezien met name Andor 10x toch echt niet haalbaar was.
-
Vogeltje
- Garnaal
Uiteindelijk zijn het 484 spellen geworden (waarvan 75 verschillend).Vogeltje schreef:Ik had hier geen voornemen opgeschreven, maar had er wel één voor mezelf.
Ik wilde dit jaar minimaal 365 spellen spelen en dat is ruimschoots gehaald.
Vooral doordat de kinderen nu al meer mee kunnen spelen en het dan voornamelijk een aantal korte spelletjes zijn, loopt de teller snel op.
De tussenstand op dit moment is 463 gespeelde spellen (waarvan 71 verschillende), maar ik verwacht er de komende dagen nog wel wat aan toe te voegen.
Mijn H-index is op oudjaarsdag nog gestegen naar 13