SAMARA ("Worker Timetrack" spel)

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

grunnboy
Bronzen Meeple

Re: SAMARA ("Worker Timetrack" spel)

Bericht door grunnboy »

Wij gaan ook voor de bijl. 3 keer in onze groep waarschijnlijk. Dat zegt genoeg. Leuk om met onze groep te spelen maar ook leuk en toegankelijk om met mensen die minder spellen spelen te spelen.

Wij hebben samara al gespeeld op ducosim. Dus we weten wat we backen. :thumbup:
Afbeelding

Labels:
usurper
Geheim Genootschap

Bericht door usurper »

Na een tijdje twijfelen hebben de positieve reacties me overgehaald.
Laat het paard maar komen :D
We live to survive our paradoxes
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

En weer een stapje dichter bij het paardje. Ik heb hem ook gebackt :thumbup:
Vooral vanwege de spelduur en vrij lage instapdrempel. Succes Corné :clap:
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door ozymandias »

Heeft er iemand ervaring hoe het speelt met 2 spelers? Wat voor ons toch een belangrijke vereiste is.
Cwali
Uitgever

Bericht door Cwali »

Elenitza schreef:Als ik zo alles lees en volg lijkt het me gewoon een leuk spel. Ik vraag me alleen af of het net zo leuk is voor 2 spelers? Iemand dat uitgeprobeerd al?
Inmiddels toegevoegd aan het eerste stukje tekst op https://www.kickstarter.com/projects/cw ... board-game
Ik ontwerp de spellen zeker ook voor 2 spelers. Behalve natuurlijk bij *Mayday!Mayday!*.

En van de sticker komt ook een versie met andere tekst.
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul

Bericht door ozymandias »

Cwali schreef:
Elenitza schreef:Als ik zo alles lees en volg lijkt het me gewoon een leuk spel. Ik vraag me alleen af of het net zo leuk is voor 2 spelers? Iemand dat uitgeprobeerd al?
Inmiddels toegevoegd aan het eerste stukje tekst op https://www.kickstarter.com/projects/cw ... board-game
Ik ontwerp de spellen zeker ook voor 2 spelers. Behalve natuurlijk bij *Mayday!Mayday!*.

En van de sticker komt ook een versie met andere tekst.
:thumbup:
Petfles
Rooster Booster

Bericht door Petfles »

Inmiddels ook maar backer geworden. De game ziet er erg leuk uit en komt ook nog is van eigen bodem. Hopelijk worden er nog een aantal stretch goals gehaald!
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Hopelijk worden er nog een aantal stretch goals gehaald!
Als de backers blijven toestromen als de laatste 3 dagen lukt dat wel denk ik :)
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

Inmiddels is het paardje unlocked. Op naar het altaar :D
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

EEMBC schreef:Inmiddels is het paardje unlocked. Op naar het altaar :D
Dan wordt het misschien maar eens tijd dat ik er ook bij spring :wink:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Areknia
Rooster Booster

Bericht door Areknia »

Iemand interesse om met twee te backen?
Afbeelding
Cwali
Uitgever

Bericht door Cwali »

Afgelopen dagen ging het snel, naar het paard, met veel nieuwe backers. En inmiddels toch ook al weer 12.819,- op weg naar de 14K voor de Altaar-tegel. Als die tegel er binnenkort ook bij komt, dan kunnen we snel naar de Stadsmuur, en het Zwaard ... (wishfull thinking) De partijen bij Ducosim zaterdag hebben veel geholpen. Maar ik kan niet overal zijn. Ik ken ook geen spellenbeurs deze week. Hoe voeren we nog even een week goed campagne???

Deze sticker heeft Christof Tisch (meeste layout-werk doet Christof) gisteren gemaakt. Speciaal voor bij alle backers-spellen. Om bijvoorbeeld op de binnen- of buitenkant van de speldoos te plakken:
SamaraSticker2B_500.jpg
(173.19 KiB) 322 keer gedownload
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

Ziet er leuk uit!
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Cwali schreef:Hoe voeren we nog even een week goed campagne???
Beetje laat, maar enkele opties waren een Designer diary schrijven op BGG (zoals je hier gedaan hebt -> gold diggers), Rahdo een runthrough laten doen :P, een BGG contest organiseren (maar dat kost wel wat neem ik aan en daar is het te laat voor...), de kickstarter video op de game page op BGG plaatsen, iemand een review laten schrijven en de link posten op de kickstarter en BGG-page.
Ik denk dat vooral het gebrek aan objectieve meningen dmv reviews nogal wat mensen terughoudend maakt (hoewel de campagne zeker niet slecht verloopt natuurlijk). Voor de rest gewoon hopen op die laatste dag backers.
En waarom kunnen de Duitsers op Spieleschmiede ook niet kiezen voor Essen pickup? Het lijkt me dat net zij daar gemakkelijker door overtuigd worden, aangezien het spel er toch weeral 4€ goedkoper door wordt...
En een teller op KS om het totale bedrag van beide crowdfund platforms op te tellen, ik denk dat succesvolle Kickstarters een zelfversterkend effect hebben: hoe meer funding, hoe meer mensen geneigd zijn om ook mee te doen (want 'er moet wel iets goeds aan zijn als er al zoveel mensen overstag zijn gegaan', ik betrap mezelf alleszins wel eens op die gedachte).
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

The Iced One schreef:
Cwali schreef:Hoe voeren we nog even een week goed campagne???
Beetje laat, maar enkele opties waren een Designer diary schrijven op BGG (zoals je hier gedaan hebt -> gold diggers), Rahdo een runthrough laten doen :P, een BGG contest organiseren (maar dat kost wel wat neem ik aan en daar is het te laat voor...), de kickstarter video op de game page op BGG plaatsen, iemand een review laten schrijven en de link posten op de kickstarter en BGG-page.
Ik denk dat vooral het gebrek aan objectieve meningen dmv reviews nogal wat mensen terughoudend maakt (hoewel de campagne zeker niet slecht verloopt natuurlijk). Voor de rest gewoon hopen op die laatste dag backers.
En waarom kunnen de Duitsers op Spieleschmiede ook niet kiezen voor Essen pickup? Het lijkt me dat net zij daar gemakkelijker door overtuigd worden, aangezien het spel er toch weeral 4€ goedkoper door wordt...
En een teller op KS om het totale bedrag van beide crowdfund platforms op te tellen, ik denk dat succesvolle Kickstarters een zelfversterkend effect hebben: hoe meer funding, hoe meer mensen geneigd zijn om ook mee te doen (want 'er moet wel iets goeds aan zijn als er al zoveel mensen overstag zijn gegaan', ik betrap mezelf alleszins wel eens op die gedachte).
Met veel hiervan ben ik het eens, ook al is het voor een review van Rahdo nu te laat inderdaad, maar dat was fantastisch geweest!

Essen pick-up op Spieleschmiede en een counter op beide platforms voor het totaalbedrag mogen voor een goede afsluitende week niet ontbreken als je het mij vraagt.