Wij hebben samara al gespeeld op ducosim. Dus we weten wat we backen.
SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: SAMARA ("Worker Timetrack" spel)
Wij gaan ook voor de bijl. 3 keer in onze groep waarschijnlijk. Dat zegt genoeg. Leuk om met onze groep te spelen maar ook leuk en toegankelijk om met mensen die minder spellen spelen te spelen.
Labels:
-
usurper
- Geheim Genootschap
Na een tijdje twijfelen hebben de positieve reacties me overgehaald.
Laat het paard maar komen
Laat het paard maar komen
We live to survive our paradoxes
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
En weer een stapje dichter bij het paardje. Ik heb hem ook gebackt
Vooral vanwege de spelduur en vrij lage instapdrempel. Succes Corné
Vooral vanwege de spelduur en vrij lage instapdrempel. Succes Corné
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Heeft er iemand ervaring hoe het speelt met 2 spelers? Wat voor ons toch een belangrijke vereiste is.
-
Cwali
- Uitgever
Inmiddels toegevoegd aan het eerste stukje tekst op https://www.kickstarter.com/projects/cw ... board-gameElenitza schreef:Als ik zo alles lees en volg lijkt het me gewoon een leuk spel. Ik vraag me alleen af of het net zo leuk is voor 2 spelers? Iemand dat uitgeprobeerd al?
Ik ontwerp de spellen zeker ook voor 2 spelers. Behalve natuurlijk bij *Mayday!Mayday!*.
En van de sticker komt ook een versie met andere tekst.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Cwali schreef:Inmiddels toegevoegd aan het eerste stukje tekst op https://www.kickstarter.com/projects/cw ... board-gameElenitza schreef:Als ik zo alles lees en volg lijkt het me gewoon een leuk spel. Ik vraag me alleen af of het net zo leuk is voor 2 spelers? Iemand dat uitgeprobeerd al?
Ik ontwerp de spellen zeker ook voor 2 spelers. Behalve natuurlijk bij *Mayday!Mayday!*.
En van de sticker komt ook een versie met andere tekst.
-
Petfles
- Rooster Booster
Inmiddels ook maar backer geworden. De game ziet er erg leuk uit en komt ook nog is van eigen bodem. Hopelijk worden er nog een aantal stretch goals gehaald!
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Als de backers blijven toestromen als de laatste 3 dagen lukt dat wel denk ikHopelijk worden er nog een aantal stretch goals gehaald!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Inmiddels is het paardje unlocked. Op naar het altaar 
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Dan wordt het misschien maar eens tijd dat ik er ook bij springEEMBC schreef:Inmiddels is het paardje unlocked. Op naar het altaar
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Areknia
- Rooster Booster
-
Cwali
- Uitgever
Afgelopen dagen ging het snel, naar het paard, met veel nieuwe backers. En inmiddels toch ook al weer 12.819,- op weg naar de 14K voor de Altaar-tegel. Als die tegel er binnenkort ook bij komt, dan kunnen we snel naar de Stadsmuur, en het Zwaard ... (wishfull thinking) De partijen bij Ducosim zaterdag hebben veel geholpen. Maar ik kan niet overal zijn. Ik ken ook geen spellenbeurs deze week. Hoe voeren we nog even een week goed campagne???
Deze sticker heeft Christof Tisch (meeste layout-werk doet Christof) gisteren gemaakt. Speciaal voor bij alle backers-spellen. Om bijvoorbeeld op de binnen- of buitenkant van de speldoos te plakken:
Deze sticker heeft Christof Tisch (meeste layout-werk doet Christof) gisteren gemaakt. Speciaal voor bij alle backers-spellen. Om bijvoorbeeld op de binnen- of buitenkant van de speldoos te plakken:
-
terjul
- Burgemeester
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Beetje laat, maar enkele opties waren een Designer diary schrijven op BGG (zoals je hier gedaan hebt -> gold diggers), Rahdo een runthrough laten doenCwali schreef:Hoe voeren we nog even een week goed campagne???
Ik denk dat vooral het gebrek aan objectieve meningen dmv reviews nogal wat mensen terughoudend maakt (hoewel de campagne zeker niet slecht verloopt natuurlijk). Voor de rest gewoon hopen op die laatste dag backers.
En waarom kunnen de Duitsers op Spieleschmiede ook niet kiezen voor Essen pickup? Het lijkt me dat net zij daar gemakkelijker door overtuigd worden, aangezien het spel er toch weeral 4€ goedkoper door wordt...
En een teller op KS om het totale bedrag van beide crowdfund platforms op te tellen, ik denk dat succesvolle Kickstarters een zelfversterkend effect hebben: hoe meer funding, hoe meer mensen geneigd zijn om ook mee te doen (want 'er moet wel iets goeds aan zijn als er al zoveel mensen overstag zijn gegaan', ik betrap mezelf alleszins wel eens op die gedachte).
SPELHAMELS BEERSE:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Met veel hiervan ben ik het eens, ook al is het voor een review van Rahdo nu te laat inderdaad, maar dat was fantastisch geweest!The Iced One schreef:Beetje laat, maar enkele opties waren een Designer diary schrijven op BGG (zoals je hier gedaan hebt -> gold diggers), Rahdo een runthrough laten doenCwali schreef:Hoe voeren we nog even een week goed campagne???, een BGG contest organiseren (maar dat kost wel wat neem ik aan en daar is het te laat voor...), de kickstarter video op de game page op BGG plaatsen, iemand een review laten schrijven en de link posten op de kickstarter en BGG-page.
Ik denk dat vooral het gebrek aan objectieve meningen dmv reviews nogal wat mensen terughoudend maakt (hoewel de campagne zeker niet slecht verloopt natuurlijk). Voor de rest gewoon hopen op die laatste dag backers.
En waarom kunnen de Duitsers op Spieleschmiede ook niet kiezen voor Essen pickup? Het lijkt me dat net zij daar gemakkelijker door overtuigd worden, aangezien het spel er toch weeral 4€ goedkoper door wordt...
En een teller op KS om het totale bedrag van beide crowdfund platforms op te tellen, ik denk dat succesvolle Kickstarters een zelfversterkend effect hebben: hoe meer funding, hoe meer mensen geneigd zijn om ook mee te doen (want 'er moet wel iets goeds aan zijn als er al zoveel mensen overstag zijn gegaan', ik betrap mezelf alleszins wel eens op die gedachte).
Essen pick-up op Spieleschmiede en een counter op beide platforms voor het totaalbedrag mogen voor een goede afsluitende week niet ontbreken als je het mij vraagt.