Spiel 2016 - nieuwe releases

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

kimm
Party Animal

Re: Spiel 2016 - nieuwe releases

Bericht door kimm »

Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?

Labels:
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door dirk »

kimm schreef:Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Na het aanmaken van je geeklist kan je onderaan rechts in je 'header' op Add item klikken, daarna klik je op boardgame en geef je de gewenste titel in, je klikt de juiste versie aan en je schrijft er eventueel nog je persoonlijke noot bij !!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints

Bericht door Ugur »

dirk schreef:
kimm schreef:Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Na het aanmaken van je geeklist kan je onderaan rechts in je 'header' op Add item klikken, daarna klik je op boardgame en geef je de gewenste titel in, je klikt de juiste versie aan en je schrijft er eventueel nog je persoonlijke noot bij !!
Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

Ugur schreef:
dirk schreef:
Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.
+1
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Dirk_M
Party Animal

Bericht door Dirk_M »

dirk schreef:
Ugur schreef:Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.
+1
Doe maar niet. Weet je hoeveel geld die reclamepraatjes me dat telkens kosten? :lol: :lol:
kristofbe
Grote Dienaar

Bericht door kristofbe »

Komt Cry Havoc naar Spiel?? Ik vind dit niet direct terug.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

kristofbe schreef:Komt Cry Havoc naar Spiel?? Ik vind dit niet direct terug.
Afbeelding
Ilse23
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!

Bericht door Ilse23 »

https://boardgamegeek.com/geeklist/2138 ... e-prepared

mijn lijstje is ook af ondertussen :)
Afbeelding
kristofbe
Grote Dienaar

Bericht door kristofbe »

Thx Erwin!! Ik vond het spel niet terug in de lijst van Martin en ik geraakte even in paniek :wink: . Maar ondertussen is de Portal stand aangevuld :)