Spiel 2016 - nieuwe releases
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kimm
- Party Animal
Re: Spiel 2016 - nieuwe releases
Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Labels:
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Na het aanmaken van je geeklist kan je onderaan rechts in je 'header' op Add item klikken, daarna klik je op boardgame en geef je de gewenste titel in, je klikt de juiste versie aan en je schrijft er eventueel nog je persoonlijke noot bij !!kimm schreef:Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.dirk schreef:Na het aanmaken van je geeklist kan je onderaan rechts in je 'header' op Add item klikken, daarna klik je op boardgame en geef je de gewenste titel in, je klikt de juiste versie aan en je schrijft er eventueel nog je persoonlijke noot bij !!kimm schreef:Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
+1Ugur schreef:Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.dirk schreef:Na het aanmaken van je geeklist kan je onderaan rechts in je 'header' op Add item klikken, daarna klik je op boardgame en geef je de gewenste titel in, je klikt de juiste versie aan en je schrijft er eventueel nog je persoonlijke noot bij !!kimm schreef:Even een praktisch vraagje. Ik ben nogal nieuw in het maken van zo een online lijstje. Ik heb al gevonden hoe je zo een Geeklist aanmaakt, maar hoe krijg je nu die spellen daarin staan?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Dirk_M
- Party Animal
Doe maar niet. Weet je hoeveel geld die reclamepraatjes me dat telkens kosten?dirk schreef:+1Ugur schreef:Dat laatste zou ik zeker aanraden! Ik vind het persoonlijk een stuk interessanter om bij ieder spel te kunnen lezen waardoor het iemand aantrekt dan gewoon een lijst spellen zonder commentaar te zien.
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Komt Cry Havoc naar Spiel?? Ik vind dit niet direct terug.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
kristofbe schreef:Komt Cry Havoc naar Spiel?? Ik vind dit niet direct terug.

-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Thx Erwin!! Ik vond het spel niet terug in de lijst van Martin en ik geraakte even in paniek
. Maar ondertussen is de Portal stand aangevuld