Unfair
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Unfair
Via Instagram een reactie gekregen, Kim is nog steeds bezig met het uitzoeken m.b.t. de kosten voor een grotere pledge. Voornamelijk de hoge kosten ervan valt hen tegen.
Labels:
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Hmm, ik denk dat een groepspledge voor dit spel niet veel voordeel zal opleveren. Ben bang dat ik deze alsnog dan voorbij moet laten gaan.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
kersje86
- Party Animal
Ik ga er ook van af zien. De kosten zullen denk ik niet veel lager uitvallen en vind het simpelweg te duur voor een kaartspel.
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Zou jammer zijn! Laten we wachten op wat ze gaan doen met die 6-packs. Duurt wel lang vind ik, ze hadden moeten anticiperen op deze vragen en deze vragen zijn op dag 1 van de Kickstarter campaign al gesteld...kersje86 schreef:Ik ga er ook van af zien. De kosten zullen denk ik niet veel lager uitvallen en vind het simpelweg te duur voor een kaartspel.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Afhankelijk van het voordeel dat een 6-pack en gezamenlijk verzenden oplevert, wil ik wel een vrijgekomen plek opvangen. Edit: Of was plek 6 zelfs nog vrij?
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Plek 6 was nog vrij inderdaad. En er twijfelen nog een aantal mensen. Dus ik ga zodra er meer info bekend is goed inventariseren wie nog mee wilt doen. Je kunt in ieder geval sowieso mee doen!maxitaxi777 schreef:Afhankelijk van het voordeel dat een 6-pack en gezamenlijk verzenden oplevert, wil ik wel een vrijgekomen plek opvangen. Edit: Of was plek 6 zelfs nog vrij?
Ik had een lijstje van 5, maar kersje86 en Bored Gaymer hebben aangegeven zich misschien/waarschijnlijk terug te trekken.
Op boardgamegeek is bevestigd dat de 6-pack pledges "soon" bekend worden gemaakt.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ik doe alleen mee als een groepspledge echt voordeel oplevert. Dus voorlopig graag mijn plek gereserveerd houden
Binnen 24 uur zouden de details voor de groepspledge er moeten zijn.
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Uiteraard zijn die plekken gereserveerd! Ik ben benieuwd wat de deal gaat zijn.Bored Gaymer schreef:Ik doe alleen mee als een groepspledge echt voordeel oplevert. Dus voorlopig graag mijn plek gereserveerd houden![]()
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik vraag me vooral af of ze ook nog, net als Artipia zo nice deed, korting geven op het feit dat er 6 exemplaren worden afgenomen. Als het alleen is dat we besparen met verzending, is het voordeel sowieso niet groot.FrostyGunman schreef:Uiteraard zijn die plekken gereserveerd! Ik ben benieuwd wat de deal gaat zijn.Bored Gaymer schreef:Ik doe alleen mee als een groepspledge echt voordeel oplevert. Dus voorlopig graag mijn plek gereserveerd houden![]()
-
Linus
- Sojaboon
Ik heb wel interesse in de groepspledge.
-
purple-one
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: Craftsmen
Voor de geïnteresseerden, een groepspledge van 6 kan nu worden gedaan voor $276 inclusief gratis verzendkosten binnen de EU (dat is dus $46pp).
De campagne loopt nog voor bijna een week en de laatste stretch goal is ook al bekend. En met nog maar een $20k te gaan lijkt me dat geen probleem:

De campagne loopt nog voor bijna een week en de laatste stretch goal is ook al bekend. En met nog maar een $20k te gaan lijkt me dat geen probleem:

-
spelenopzolder
- Rooster Booster
Zijn er Belgen die interesse hebben in een groepspledge ?
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Die roller coaster mini is wel heel gaaf. Maar ik ben erg bang dat het spel niets voor mij zal zijn (te hoge pest-factor), en 46 euro voor een gave mini gaat me toch wat te ver...
-
FrostyGunman
- Rooster Booster
Ok ik ga nu inventariseren wie mee wilt doen met de groeps pledge.
1x Unfair is $49,- + $10,- verzending = $59,-
2x Unfair is $94,- + $10,- verzending = $104 = $52,- per spel
6x Unfair is $276 + $0,- verzending = $46,- per spel
Ik heb eerst op de lijst staan de mensen die eerder hebben aangegeven interesse te hebben, maar na de bekendmaking van de groeps pledge nog niet definitief hebben bevestigd mee te doen. Daarna heeft Linus aangegeven interesse te hebben, dus die staat eerste op de "reservelijst" voor het geval iemand afhaakt. Graag even laten weten wie er graag mee wilt doen met de groepspledge.
1x Unfair is $49,- + $10,- verzending = $59,-
2x Unfair is $94,- + $10,- verzending = $104 = $52,- per spel
6x Unfair is $276 + $0,- verzending = $46,- per spel
Ik heb eerst op de lijst staan de mensen die eerder hebben aangegeven interesse te hebben, maar na de bekendmaking van de groeps pledge nog niet definitief hebben bevestigd mee te doen. Daarna heeft Linus aangegeven interesse te hebben, dus die staat eerste op de "reservelijst" voor het geval iemand afhaakt. Graag even laten weten wie er graag mee wilt doen met de groepspledge.
- FrostyGunman (bevestigd)
- Linus (bevestigd)
- K3nrgy(bevestigd)
- el_crosso (bevestigd)
- maxitaxi777 (bevestigd)
Laatst gewijzigd door FrostyGunman op ma 12 sep 2016, 09:58, 9 keer totaal gewijzigd.
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Bij deze bevestig ik.
Zal dan ongeveer €40 worden, dat vind ik nog wel okay ervoor, denk ik.
Mocht ik nog van gedachten veranderen voor de KS afgelopen is, hoor je het uiteraard als eerste
Zal dan ongeveer €40 worden, dat vind ik nog wel okay ervoor, denk ik.
Mocht ik nog van gedachten veranderen voor de KS afgelopen is, hoor je het uiteraard als eerste