Ook net binnen. Zometeen uitpakken en regels lezen.
Edit: Regels aan het lezen maar wel verwarrend. Denk dat ze heel woke willen zijn. In alle voorbeelden worden de spelers genaamd Michi en Farah met "their/they aangesproken.
After Michi has taken their turn it up to Farah to choose an action. They decide to take coffee beans.
Seize the Bean
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Edwin84
- Elfenkoning
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Seize the Bean
Dat is wel de genderneutrale manier om het te doen in het Engels. Ik moet eerlijk gezegd meer wennen aan de Nederlandse manier ('hen'), wat dat betreft vind ik het Engels veel natuurlijker overkomen.Edwin84 schreef: Ook net binnen. Zometeen uitpakken en regels lezen.
Edit: Regels aan het lezen maar wel verwarrend. Denk dat ze heel woke willen zijn. In alle voorbeelden worden de spelers genaamd Michi en Farah met "their/they aangesproken.
After Michi has taken their turn it up to Farah to choose an action. They decide to take coffee beans.
Recent speelde ik...

- Edwin84
- Elfenkoning
Re: Seize the Bean
Ze zouden voor mensen die anders identificeren als man, vrouw eigenlijk andere termen moeten bedenken die niet meervoud zijn.
Ik identificeer me niet als vrouw, maar her, she klinkt veel duidelijker omdat het enkelvoud is en niet hetzelfde als they them wat meervoud is.
Verder heel duidelijk regelboek met veel voorbeelden en illustraties.
Het is geen moeilijk spel maar de regels zijn heel uitgebreid en uitvoerig geschreven. Kijken of we het van het weekend op tafel krijgen.
De koffiebonen en suikerklontjes zien er bijna als echt uit!
Ik identificeer me niet als vrouw, maar her, she klinkt veel duidelijker omdat het enkelvoud is en niet hetzelfde als they them wat meervoud is.
Verder heel duidelijk regelboek met veel voorbeelden en illustraties.
Het is geen moeilijk spel maar de regels zijn heel uitgebreid en uitvoerig geschreven. Kijken of we het van het weekend op tafel krijgen.
De koffiebonen en suikerklontjes zien er bijna als echt uit!