Zuiderspel 2018 - jullie ervaringen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- BrokenMill
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Re: Zuiderspel 2018 - jullie ervaringen
Ik had het op bgg ook al gezegd, maar leuk verslag en mooie foto's!
Labels:
- el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Dank je wel, ook hier! Dat wordt meer dan gewaardeerd!BrokenMill schreef: Ik had het op bgg ook al gezegd, maar leuk verslag en mooie foto's!
Fijn paasweekend
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
je hebt van mij haspelknecht overgekochthumske schreef:el_crosso schreef:Blogje staat online en wij hebben ons ook daarmee weer reuze vermaakt. Dank voor de leuke dagen allemaal!el_crosso schreef: In het kort, want ik ben nog bezig met ons uitgebreide blog en fotoverslag van onze 2 dagen Veldhoven, maar wij hebben ons prima vermaakt! Hulde voor de organisatie en alle betrokken vrijwilligers die deze 2 dagen hebben mogelijk gemaakt![]()
Ik ben nu wel geïnteresseerd in SpellenSpektakel en het vergelijk met Zuiderspel.
Moeten wij dan ook maar eens gaan neuzen en als daar meer pittige spellen liggen is dat wel een plusje voor de meer fanatieke spelers inderdaad.
Spiel Doch is weer van een heel andere orde en ik verwacht de komende jaren nog wel wat beurzen aan die kant van de grens te zien verschijnen. Dus om daar nu meteen je evenement op te gaan aanpassen? Nu lijkt mij dat ook wel een toffe beurs om naar toe te gaan, maar we kunnen ze niet allemaal af......of toch wel
leuk verslag!
~ Always look on the bright side of life ~

- el_crosso
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Haha is ook zo! 
- Knipoog
- Garnaal
Ik was er ook niet, maar zodra de beurs ergens georganiseerd wordt die beter met het OV bereikbaar is (loopafstand van een station bedoel ik daarmee) dan kom ik hoor!
Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.
- Robertopellizini
- Genius
Want een directe bus vanaf het station die BIJ de locatie stopt is voor jou echt een stap te ver?Knipoog schreef: Ik was er ook niet, maar zodra de beurs ergens georganiseerd wordt die beter met het OV bereikbaar is (loopafstand van een station bedoel ik daarmee) dan kom ik hoor!