Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sarnix schreef:
Ja, sorry. Ik zie het nu pas. Sorry ook voor de toon. Ik was iets te blij dat ik een vervanger had gevonden voor mijn plekje.
finalstruggle schreef:
Sarnix schreef:
finalstruggle schreef:
Koos Voos schreef:
Is dit nog actueel want dan wil ik graag meedoen voor een pearlbrook+everdell
PM mij even.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waar ben je mee bezig? Ik plaats een oproep en jij gaat er mee vandoor?
O is dat zo? Ik lees namelijk een post van mij eerder waarin ik gewoon een zelfde voorstel doet. Sorry dat je niet snel genoeg reageert op vragen van andere. Ik heb trouwens totaal geen baat hierbij en je mag met alle plezier het regelen...
Ja snap ik, maar dan moet je we opletten en op tijd reageren. Heb kerstman gevraagd of die nog wil switchen.
Koos Voos schreef:
Is dit nog actueel want dan wil ik graag meedoen voor een pearlbrook+everdell
PM mij even.
Waar ben je mee bezig? Ik plaats een oproep en jij gaat er mee vandoor?
Sarnix, ik vind je reactie niet gerechtvaardigd.
Final struggle is het onderwerp begonnen. En heeft eerder dan jij aangegeven dat hij een groepsdeal wil opzetten.
Daarna zet jij een bericht dat je je plek wil overdoen.
Koos geeft zonder quote aan dat hij interesse heeft.
Zonder quote is zijn opmerking voor niemand in het bijzonder bedoeld.
Er is niemand die iets voor iemand anders wegkaapt. En dat maakt dat ik je reactie overtrokken vind.
Moderator JeVo
Het is al goed zo. Maar wil wel reacties hebben van wat men nu wilt. Ik hoef niemand te kapen, ik wil graag mensen de mogelijkheid geven om ook dit spel nog te bemachtigen. Leuk zou zijn voor mij om paar euro verzendkosten te drukken.
Koos Voos schreef:
Ik wil niet vervelend zijn. Maar bij wie kan ik me nu aansluiten voor de Pearlbook etc.
Graag dicht bij Rotterdam ivm ophalen.
Ik woon in Nijmegen en ophalen kan aldaar eventueel afspraak maken om het eens langs te brengen of op te halen bij mijn ouders in Waddinxveen is ook een optie als je het dichterbij wilt hebben.