Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor alle spellen en quizzen op spellengebied.
Moderators: Standaard moderators , Ereleden , Website beheerders
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bericht
door Bart » ma 23 nov 2020, 20:22
Kire schreef:
54% wist hoe je Carcassonne correct moet schrijven (of nam voldoende tijd om alle antwoorden te lezen)
Wat heb ik gefoeterd toen ik onmiddellijk na het klikken besefte dat er 4 schrijfvarianten stonden, ipv 4 verschillende spellen...
Bedankt, was plezant om te doen!
En uiteraard ook mijn felicitaties aan de quizzers die een eervolle podiumplaats behaalden!
rober
Standaard moderator
Bericht
door rober » ma 23 nov 2020, 21:19
Bart schreef:
Kire schreef:
54% wist hoe je Carcassonne correct moet schrijven (of nam voldoende tijd om alle antwoorden te lezen)
Wat heb ik gefoeterd toen ik onmiddellijk na het klikken besefte dat er 4 schrijfvarianten stonden, ipv 4 verschillende spellen...
En uiteraard ook mijn felicitaties aan de quizzers die een eervolle podiumplaats behaalden!
Hier nog zo’n foeteraar.
Maar ja, dat was dus ook de opzet van deze vraag.
Ik ben daarna wel beter gaan lezen
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne
Bruno
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Just my luck
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bericht
door Bruno » ma 23 nov 2020, 21:30
Bart schreef:
Kire schreef:
Of je doet zoals ik en klikt per ongeluk gewoon de juiste aan.