Was het de schuld van de toeschouwer. Hij liep wel in de baan van de wielrenner, maar misschien was het ook andersom.Willy the Kid schreef:Langevelt maakt ook een flinke smak op de straat. Toeschouwers.......
Gek van de koers
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: Gek van de koers
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Daar gaat Terpstra! Kom aan!!
Wat betreft schuld: De toeschouwer wilde ruim baan aan de renner geven. Ik een spit-second nam hij de verkeerde beslissing. Is dat schuld? Is dat dom? Doe maar eens de goede beslissing nemen als er een renner met 60 op je af komt.
Mijn vraag: Zou de toeschouwer niets gebroken hebben?
Wat betreft schuld: De toeschouwer wilde ruim baan aan de renner geven. Ik een spit-second nam hij de verkeerde beslissing. Is dat schuld? Is dat dom? Doe maar eens de goede beslissing nemen als er een renner met 60 op je af komt.
Mijn vraag: Zou de toeschouwer niets gebroken hebben?
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Father Vic
- Party Animal
Vind ik ook. Hoe de Vlaamse commentatoren en andere renners deze man beladen met alle zonden van Israël en hem koudweg een dwaas noemen, gaat mij toch ook te ver. De renners zijn zelf zo dwaas om tussen supporters in te laveren, smalle paadjes te kiezen, ... Niemand die zich nu bekommert om het lot van deze man ? Vooral dan psychologisch. Want hij moet nu toch maar leven met enerzijds de wetenschap dat deze botsing een renner in de lappenmand deed belanden en anderzijds dat hij daarvoor de hoofdverantwoordelijke wordt geacht.
-
Dierik
- Erelid
Toch wel onvoorstelbaar dat Boonen weer zo goed was.
Ik ben benieuwd hoe Parijs-Roubaix gaat worden.
Terpstra was ook niet slecht trouwens. Jammer van Cancellara en Langeveld, die zijn er toch een aantal weken uit net nu de kasseienklassiekers aangebroken zijn.
Terpstra was ook niet slecht trouwens. Jammer van Cancellara en Langeveld, die zijn er toch een aantal weken uit net nu de kasseienklassiekers aangebroken zijn.
-
Father Vic
- Party Animal
Ze zijn al bijna achter de rug. Na Parijs-Roubaix veranderen we weer van toneel.
Raar dat Gilbert zo onvoorstelbaar zwak voor de dag blijft komen.
Op deze manier is hij zelfs tegen zijn drieluik nog niet eens in normale doen.
Raar dat Gilbert zo onvoorstelbaar zwak voor de dag blijft komen.
Op deze manier is hij zelfs tegen zijn drieluik nog niet eens in normale doen.
-
Dierik
- Erelid
Cancellara was toch één van de topfavorieten voor de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix en dan is het jammer dat hij er zo uit gaat. En Langeveld heeft ook al eens top 5 in de ronde gereden.Father Vic schreef:Ze zijn al bijna achter de rug. Na Parijs-Roubaix veranderen we weer van toneel.
-
Piet
- Beheerder
Fijn dat Terpstra zich heeft laten zien, maar laten we ernstig blijven: het moest wel een Belg zijn die won.
Ik ben zelf de sfeer wat gaan opsnuiven de dagen voor de koers. Mijn vrouw stond met een groep vrienden op de Hotond, want wij waren per toeval op weekend in Saint-Sauveur, op enkele kilometer van Ronse. Ik lag ondertussen languit in de zetel om geen minuut te missen van de koers op groot scherm.
Ik had er wat op aangestuurd dat mijn vrouw zou mee gaan langs het parcours omdat ze nogal sportliefhebber is. Toen ze terugkeerde was de eerste opmerking: "Piet, dat moeten we meer doen." Hou me binnenkort dus in de gaten wanneer ik langs de weg sta bij de koersen op de Vlaamse wegen.
Een foto van het groepje met onze vrienden en mijn vrouw op de website van Het Nieuwsblad:
. Mijn vrouw draagt de witte kap.
Ik ben zelf de sfeer wat gaan opsnuiven de dagen voor de koers. Mijn vrouw stond met een groep vrienden op de Hotond, want wij waren per toeval op weekend in Saint-Sauveur, op enkele kilometer van Ronse. Ik lag ondertussen languit in de zetel om geen minuut te missen van de koers op groot scherm.
Ik had er wat op aangestuurd dat mijn vrouw zou mee gaan langs het parcours omdat ze nogal sportliefhebber is. Toen ze terugkeerde was de eerste opmerking: "Piet, dat moeten we meer doen." Hou me binnenkort dus in de gaten wanneer ik langs de weg sta bij de koersen op de Vlaamse wegen.
Een foto van het groepje met onze vrienden en mijn vrouw op de website van Het Nieuwsblad:
. Mijn vrouw draagt de witte kap.-
Piet
- Beheerder
Je weet dat het aanbod blijft: je mag hier gerust logeren. Wij wonen op 15' van het bergparcours van de Ronde van Vlaanderen en op 30' van de kasseien van de Carrefour de l'Arbre. (Reistijden worden niet gegarandeerd op koersdagen.)Dierik schreef:Als mijn gezondheid volgend jaar wat beter is ga ik er proberen bij te zijn. Hoog tijd voor een BSM-cycling.con
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Piet schreef:. Mijn vrouw draagt de witte kap.
-
cab
- Burgemeester
Whow de Gendt, een memorabele etappe. Warm buiten en ik zit voor de TV maar nog geen seconde naar buiten gewild in de laatste twee uur!
-
Xildur
- Munchkin
Super vet inderdaad. Heb ook op het puntje van de bank gezeten!cab schreef:Whow de Gendt, een memorabele etappe. Warm buiten en ik zit voor de TV maar nog geen seconde naar buiten gewild in de laatste twee uur!
-
Dierik
- Erelid
Knap gedaan inderdaad, wordt nog een spannende tijdrit morgen!cab schreef:Whow de Gendt, een memorabele etappe. Warm buiten en ik zit voor de TV maar nog geen seconde naar buiten gewild in de laatste twee uur!
-
Father Vic
- Party Animal
Thomas is een Waaslandboy (3x), sjalalalalaaa !
Altijd leuk als een streekrenner zo'n hoge toppen scheert.
Altijd leuk als een streekrenner zo'n hoge toppen scheert.
-
Piet
- Beheerder
We bereiden ons nu al voor op een televisienamiddag voor een spannende tijdrit. Met goede benen kan De Gendt nog naar een tweede positie rijden. (Misschien wel realistischer om uit te zien naar een derde plaats in de einduitslag.)
-
Dierik
- Erelid
En als opwarmertje de finale van de Ronde van BelgiëPiet schreef:We bereiden ons nu al voor op een televisienamiddag voor een spannende tijdrit. Met goede benen kan De Gendt nog naar een tweede positie rijden. (Misschien wel realistischer om uit te zien naar een derde plaats in de einduitslag.)