Kan je Carcassonne ook uileggen?humske schreef:vooral spellen van 999games kan ik goed uitleggen![]()
BSM.CON 2011
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Re: BSM.CON 2011
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
- Mistharfare
- Website beheerder
Re: Re: BSM.CON 2011
Singapore zou leuk zijn!P.T. schreef:Als je aangeeft welke, kan ik even kijken. Ik ga met ov, dus kan niet alles dragen. Noem maar een wgg titel, dan kijk ik even
- Mistharfare
- Website beheerder
Ik kan TTR Europe, Macao en Dominion Welvaart wel meenemen en uitleggen 
Meer neem ik niet mee want vind 2 tassen wel voldoende
Meer neem ik niet mee want vind 2 tassen wel voldoende
- WTULTC
- Elfenkoning
7 Wonders ben ik overigens ook wel benieuwd naar. Het is een grote hype geweest, maar ik heb het nog steeds niet kunnen spelen en het duurt maar een half uurtje dus ik ben ook benieuwd naar dat spel. Des te meer omdat mijn vrienden niet zo van de lange durende spellen zijn en dit spel dacht ik redelijk makkelijk weg speelt.
Thx, BasL en Misth.. Ik ga de middag wel vol krijgen zo te lezen.. Zal denk ik niet eens alles kunnen spelen wat ik zou willen spelen.
Thx, BasL en Misth.. Ik ga de middag wel vol krijgen zo te lezen.. Zal denk ik niet eens alles kunnen spelen wat ik zou willen spelen.
- Mistharfare
- Website beheerder
Vooruit neem 7 wonders ook nog wel mee met leaders, catan en manneken pis.WTULTC schreef:7 Wonders ben ik overigens ook wel benieuwd naar. Het is een grote hype geweest, maar ik heb het nog steeds niet kunnen spelen en het duurt maar een half uurtje dus ik ben ook benieuwd naar dat spel. Des te meer omdat mijn vrienden niet zo van de lange durende spellen zijn en dit spel dacht ik redelijk makkelijk weg speelt.
Dit is echt de laatste, zal de tassen vast inpakken
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Singapore zal ik meenemen. Nog meer wgg verzoekjes?
- WTULTC
- Elfenkoning
Thx, nu nog hopen dat het wel gespeeld gaat worden anders heb je het straks allemaal voor niets meegenomen en dat zou zonden zijn. Mijn verlanglijstje (ja de intocht van de sint is ook komende zaterdag in Eindhoven (hulp sint)) van 4 spellen zijn waarschijnlijk dus aanwezig komende zaterdag. Alvast bedankt voor het mee nemen en hopelijk zaterdag voor het uitleggen cq spelen!
- BaSL
- Team Bordspelmania
Ah, daar wil ik ook wel bij aanschuiven!Misth schreef:Singapore zou leuk zijn!P.T. schreef:Als je aangeeft welke, kan ik even kijken. Ik ga met ov, dus kan niet alles dragen. Noem maar een wgg titel, dan kijk ik even

- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
denk dat het wel moet lukken, gelijk met wat tactische tipsNielsZW schreef:Kan je Carcassonne ook uileggen?humske schreef:vooral spellen van 999games kan ik goed uitleggen![]()
~ Always look on the bright side of life ~

- rober
- Standaard moderator
Ik voel een masterclass aankomen.humske schreef:denk dat het wel moet lukken, gelijk met wat tactische tipsNielsZW schreef:Kan je Carcassonne ook uileggen?humske schreef:vooral spellen van 999games kan ik goed uitleggen![]()
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
All is fair in love, war and Carcassonne

- Mistharfare
- Website beheerder
Moet je maar langer blijvenWTULTC schreef:Thx, nu nog hopen dat het wel gespeeld gaat worden anders heb je het straks allemaal voor niets meegenomen en dat zou zonden zijn. Mijn verlanglijstje (ja de intocht van de sint is ook komende zaterdag in Eindhoven (hulp sint)) van 4 spellen zijn waarschijnlijk dus aanwezig komende zaterdag. Alvast bedankt voor het mee nemen en hopelijk zaterdag voor het uitleggen cq spelen!
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
humske schreef:
denk dat het wel moet lukken, gelijk met wat tactische tips
Hey Humske kun je niet eens een stukje schrijven op 't forum hier? Iets in de trant van "carcassonne winnen doe je zo"rober schreef: Ik voel een masterclass aankomen.![]()
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Misth schreef:Vooruit neem 7 wonders ook nog wel mee met leaders, catan en manneken pis.WTULTC schreef:7 Wonders ben ik overigens ook wel benieuwd naar. Het is een grote hype geweest, maar ik heb het nog steeds niet kunnen spelen en het duurt maar een half uurtje dus ik ben ook benieuwd naar dat spel. Des te meer omdat mijn vrienden niet zo van de lange durende spellen zijn en dit spel dacht ik redelijk makkelijk weg speelt.
Thx, BasL en Misth.. Ik ga de middag wel vol krijgen zo te lezen.. Zal denk ik niet eens alles kunnen spelen wat ik zou willen spelen.![]()
Je kan heel het spel kwijt in de leaders box
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Brede rug! Kan veel hebbenMisth schreef:Vooruit neem 7 wonders ook nog wel mee met leaders, catan en manneken pis.![]()
Wil ik zelf ontdekken.Jorrit schreef:Hey Humske kun je niet eens een stukje schrijven op 't forum hier? Iets in de trant van "carcassonne winnen doe je zo"
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Jij hoeft het niet te lezenNielsZW schreef:Wil ik zelf ontdekken.Jorrit schreef:Hey Humske kun je niet eens een stukje schrijven op 't forum hier? Iets in de trant van "carcassonne winnen doe je zo"