Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
ditterio schreef:Beide pakjes zijn bij mij thuis geraakt, heel goede service aan scherpe prijzen en het allerbelangrijkste: ze verkopen er een groot aantal partyspellen die je niet op Belgische of Nederlandse spellenwebsites vindt, zoals say anything, gifttrap, enz Hier ga ik in de toekomst meer bestellen!
Gittrap heb ik gisterenavond ook toevallig naar zitten kijken. Ik ben alleen nog wat aan het twijfelen of het bij mijn vrienden zou aanslaan.
Bij mij is weer een nieuwe bestelling onderweg, Hansa en Madagascar Catan Junior.
@ kb - de uitbreiding zijn ook erg goedkoop, denk ook niet dat er een aparte bigbox gaat komen van kingdom builder of heb ik iets gemist... ach ik wil hem toch niet in de kast hebben :p
zit wel te wachten op een mooie deal van het dorp in combi met de uitbreiding, daar had ik beetje stiekum op gehoopt bij amazon
ditterio schreef:Beide pakjes zijn bij mij thuis geraakt, heel goede service aan scherpe prijzen en het allerbelangrijkste: ze verkopen er een groot aantal partyspellen die je niet op Belgische of Nederlandse spellenwebsites vindt, zoals say anything, gifttrap, enz Hier ga ik in de toekomst meer bestellen!
Gittrap heb ik gisterenavond ook toevallig naar zitten kijken. Ik ben alleen nog wat aan het twijfelen of het bij mijn vrienden zou aanslaan.
Bij mij is weer een nieuwe bestelling onderweg, Hansa en Madagascar Catan Junior.
Ik heb het zelf nog niet kunnen spelen, wel al het reglement gelezen en het uitvoerig bekeken en het ziet er echt leuk uit! Ik denk dat het bij mijn vriendenkring wel in de smaak zal vallen. Alleen al de doos ziet er super uit en het is toch altijd leuk om kadootjes te geven en te krijgen? Dat vindt iedereen leuk
Maar ik twijfel altijd of de verzendkosten in deze situatie wel 0 zijn? Het spel wordt namelijk niet door Amazon zelf verkocht, maar via een andere winkel/particulier?
Maar ik twijfel altijd of de verzendkosten in deze situatie wel 0 zijn? Het spel wordt namelijk niet door Amazon zelf verkocht, maar via een andere winkel/particulier?
Klopt maar amazon verkoopt hem ook aan 19.95. Even op 59 neu klikken en daar komt ie
Kwestie van NL bordjes printen en plotseling geen woord Duits meer in het hele spel te vinden! Behalve de spelregels dan maar daarvan kan je Engelstalige vinden.