Amazon .nl/.de/.com

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
woozle
Stamhoofd

Re: Amazon.de

Bericht door woozle »

ditterio schreef:Beide pakjes zijn bij mij thuis geraakt, heel goede service aan scherpe prijzen en het allerbelangrijkste: ze verkopen er een groot aantal partyspellen die je niet op Belgische of Nederlandse spellenwebsites vindt, zoals say anything, gifttrap, enz :thumbup: Hier ga ik in de toekomst meer bestellen!
Gittrap heb ik gisterenavond ook toevallig naar zitten kijken. Ik ben alleen nog wat aan het twijfelen of het bij mijn vrienden zou aanslaan.

Bij mij is weer een nieuwe bestelling onderweg, Hansa en Madagascar Catan Junior.
Afbeelding
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

@ kb - de uitbreiding zijn ook erg goedkoop, denk ook niet dat er een aparte bigbox gaat komen van kingdom builder of heb ik iets gemist... ach ik wil hem toch niet in de kast hebben :p

zit wel te wachten op een mooie deal van het dorp in combi met de uitbreiding, daar had ik beetje stiekum op gehoopt bij amazon
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door ditterio »

woozle schreef:
ditterio schreef:Beide pakjes zijn bij mij thuis geraakt, heel goede service aan scherpe prijzen en het allerbelangrijkste: ze verkopen er een groot aantal partyspellen die je niet op Belgische of Nederlandse spellenwebsites vindt, zoals say anything, gifttrap, enz :thumbup: Hier ga ik in de toekomst meer bestellen!
Gittrap heb ik gisterenavond ook toevallig naar zitten kijken. Ik ben alleen nog wat aan het twijfelen of het bij mijn vrienden zou aanslaan.

Bij mij is weer een nieuwe bestelling onderweg, Hansa en Madagascar Catan Junior.
Ik heb het zelf nog niet kunnen spelen, wel al het reglement gelezen en het uitvoerig bekeken en het ziet er echt leuk uit! Ik denk dat het bij mijn vriendenkring wel in de smaak zal vallen. Alleen al de doos ziet er super uit en het is toch altijd leuk om kadootjes te geven en te krijgen? Dat vindt iedereen leuk :D
boualy
Meeple

Bericht door boualy »

michielt
Grote Dienaar

Bericht door michielt »

amai, scherp.
2 weken geleden nog op amazon gekocht voor 26 euro
deev
Grote Dienaar

Bericht door deev »

is er een pagina waar je de nieuwe aanbiedingen op amazon.de kan checken of komen jullie 'bij toeval' op deze koopjes?
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!

Bericht door vdbmalmsteen »

deev schreef:is er een pagina waar je de nieuwe aanbiedingen op amazon.de kan checken of komen jullie 'bij toeval' op deze koopjes?
subscriben op BGG op de rubriek http://boardgamegeek.com/forum/1177627/ ... als-europe zal je al voor een deel op de hoogte houden.

En als je iets leuk ziet, kan je bij dat aanbod ook naar de aanbevelingen kijken.

Je hebt ook sites zoals camel die prijzen volgen en je dan verwittigen.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Maar ik twijfel altijd of de verzendkosten in deze situatie wel 0 zijn? Het spel wordt namelijk niet door Amazon zelf verkocht, maar via een andere winkel/particulier?
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder

maxitaxi777 schreef:
Maar ik twijfel altijd of de verzendkosten in deze situatie wel 0 zijn? Het spel wordt namelijk niet door Amazon zelf verkocht, maar via een andere winkel/particulier?
Klopt maar amazon verkoopt hem ook aan 19.95. Even op 59 neu klikken en daar komt ie :)
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

Oja, inderdaad! Nu zie ik dat bij meer spellen :P en dan kan je zo selecteren 'Met gratis levering door Amazon'.
boualy
Meeple

Bericht door boualy »

michielt
Grote Dienaar

Bericht door michielt »

iets te veel duitse tekst...
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder

Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

michielt schreef:
iets te veel duitse tekst...
Kwestie van NL bordjes printen en plotseling geen woord Duits meer in het hele spel te vinden! Behalve de spelregels dan maar daarvan kan je Engelstalige vinden.
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

de engelse uitbreiding erna kopen is ook een oplossing, deze vervangt de duitse borden.
Afbeelding